Spring naar inhoud

werkplaatshandboek

• Log in om te reageren
7 reacties op dit topic

#1 Oud_MartijnP_*

Oud_MartijnP_*
  • Gast

Geplaatst 02 juni 2009 - 18:07

Hallo, net nieuw op het forum en ik ben narstig op zoek naar een werkplaatshandboek (liefst Nederlands). Iemand enig idee waar ik die kan krijgen? Digitaal zou geen probleem zijn (mag van de baas printen...denk ik :rolleyes: )

Reden van de vraag: de vfr doet het niet meer :angry: hoop de accu maar lees hier zoveel over de SR dat ik vrees heb...Maargoed eerst dat boek voordat ik ergens aan ga draaien!!

#2 VFRikus

VFRikus

Rijdt als 'n natte krant

• Lid VFROC
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12678 berichten
  • Geslacht:Man
  • Interesses:Motorrijden en computer
  • Ik heb 'n 98-01 VFR800
  • De mijne is:Zilver

Geplaatst 02 juni 2009 - 18:37

De metingen kan je wel zonder boek doen. Wellicht dat iemand je hier een digitaal boek kan bezorgen.
VFRikus

#3 VFRLoos

VFRLoos

Hmm, vla met koeienvlekken

• Forumlid ex-crew
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5069 berichten
  • Geslacht:Vrouw
  • Ik heb geen VFR
  • De mijne is:n.v.t.

Geplaatst 02 juni 2009 - 18:52

Geen idee of hij er tussen staat, zelf maar even kijken: HIER

#4 Oud_MartijnP_*

Oud_MartijnP_*
  • Gast

Geplaatst 02 juni 2009 - 20:25

heb de link doorgekeken: er staat een service manual op die wel handig is, maar die is wel in het Engels. Neem toch aan dat ook nederlandse dealers werkboeken kregen hoe ze de vfr's moesten oplappen? ^_^

#5 Arno71

Arno71

There is more than meets the eye!

• Motorator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6023 berichten
  • Interesses:SUP, MTB, VFR, Ski, Metal, F-35, reizen, foto/gopro.... etc.
  • Ik heb 'n VFR800VTEC

Geplaatst 02 juni 2009 - 21:00

NL talige zijn zeldzaam als ze al zijn uitgegeven. De meeste zijn Engels of Duitstalig. Misschien dat je via een van de 2e hands sites iets kunt vinden.

#6 vroembert

vroembert

rc24 fanaat

• Motorator
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3982 berichten
  • Interesses:Motoren, techniek, fotografie, computers, kitebuggyen en tegenwoordig ook kitesurfen.
  • Ik heb 'n 86-89 VFR750
  • De mijne is:Wit

Geplaatst 02 juni 2009 - 21:03

Peters heeft een Nederlandstalige uitgegeven. Ik heb hem echter alleen maar op papier (lees origineel gekocht en zelf vol zwarte vegen gemaakt :D )

#7 VFRikus

VFRikus

Rijdt als 'n natte krant

• Lid VFROC
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12678 berichten
  • Interesses:Motorrijden en computer
  • Ik heb 'n 98-01 VFR800

Geplaatst 02 juni 2009 - 21:03

heb de link doorgekeken: er staat een service manual op die wel handig is, maar die is wel in het Engels. Neem toch aan dat ook nederlandse dealers werkboeken kregen hoe ze de vfr's moesten oplappen? ^_^

Met dat handje vol Engelse woorden die ze mij ooit lang geleden hebben geleerd op school red ik het ook, mag toch niet zo'n probleem zijn? En verder heb je het forum ook nog tot je beschikking!
VFRikus

#8 vfrcees

vfrcees

Gevorderde rijder

• Forumlid
  • PipPipPipPip
  • 112 berichten
  • Ik heb 'n 90-93 VFR750
  • De mijne is:Rood

Geplaatst 05 juni 2009 - 20:36

Hallo, net nieuw op het forum en ik ben narstig op zoek naar een werkplaatshandboek (liefst Nederlands). Iemand enig idee waar ik die kan krijgen? Digitaal zou geen probleem zijn (mag van de baas printen...denk ik :rolleyes: )

Reden van de vraag: de vfr doet het niet meer :angry: hoop de accu maar lees hier zoveel over de SR dat ik vrees heb...Maargoed eerst dat boek voordat ik ergens aan ga draaien!!

jij moet dat boek van peters zien te krijgen! duidelijk boek ,dat zal heus wel ergens te vinden zijn.

0 gebruiker(s) lezen dit topic

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers