Ga naar inhoud

De nieuwe Honda VFR 1200 F


V4 Rosso
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

kweenie....vindt hem nog niet echt mooi als dit de nieuwe opvolger van de VFR moet worden...

 

Maar aan de VTEC moesten we ook eerst wennen en ik heb inmiddels de 2e.

 

we wachten af...

 

mvgr VFRené

Link naar reactie
Delen op andere sites

:blink:

 

Is dit nou een keer echt?

 

 

 

 

In dat geval, WAUW! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Denk ik....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitlaat schreeuwt om vervanging. Voor de rest kan ik hem niet echt lelijk vinden maar ik vind het geen viffer. (hij is niet rood gelukkig dat is wel weer een pré)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, het is zeker een Honda. Kijk maar naar de spiegels en kentekenplaathouder, die zijn afkomstig van de Fireblade. En denk ook even de tape rond de koplamp weg, dat lijkt toch behoorlijk veel op het studiemodel dat Honda tenstoonstelde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou inderdaad ook eerder mijn geld zetten op een BMW. Cardan, vormgeving achterwiel...... Op zich vind ik 'm niet lelijk alhoewel de koplamp mijn handjes niet op elkaar krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij een zwaar gecamoufleerd test model

VFRikus

Ik geloof dat ook wel ja; kuipwerk klopt niet helemaal; lijkt hier en daar dubbele kuip te zijn.

Zie wel een USD-vork, radiale remmen ook. Kon best eens wat worden.

 

Geloof in ieder geval meer dat dit de opvolger (of een basis er voor) isdan de fototjoep-plaatjes die we eerder gezien hebben.

lijkt me een signaal dat er toch een opvolger komen gaat :ole:

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat ook wel ja; kuipwerk klopt niet helemaal; lijkt hier en daar dubbele kuip te zijn.

Ik geloof niet dat dit camouflage is. Kijk maar eens goed naar de tweede en derde foto, dan zul je zien dat het "dubbele" deel daar keurig op de tank(cover) aansluit. Ik denk dat dit gewoon de vormgeving van de in- en uitlaten van de ventilatie is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...