Ga naar inhoud

dat heb ik weer


Menno
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb al heel veel topics gelezen in dit forum en ik moet zeggen dat ik bij sommige dingen denk "dat zou mij nooit gebeuren" en dat terwijl ik iemand ben die zegt zeg nooit NOOIT.

 

Ik moest best een beetje moeten lachen om degene die zijn blinkende VFR liet vallen omdat hij van de bok afgleed met zijn natte spullen aan.

 

Gisteren was er overdag weinig aan de hand en kans op een bui houdt mij echt niet binnen maar gisteren was niet grappig.

ik had mijn oude motorjas aan en die begon te lekken. resultaat 2 natte armen... :bugerit:

 

toen stopte het met zachtjes regenen en ik werd natter en natter......

mijn humeur was al redelijk verpest, maar ik was onderweg naar de rijschool voor mijn vrachtwagen les dus moest toch door.

 

Ik stop voor de deur, stap af en wil hem op zijn middenbok zetten...........................

en jawel jullie raden het al. ik glij met mijn natte laars van die T*&%^bok af en daar ging ie..... :smileystupid:

 

dus ook ik ben nu op zoek naar een rempedaal achter voor een RC 36 en een beter humeur.

 

en de wijze les van de avond is weer "ZEG NOOIT, MAAR DAN OOK NOOIT, NOOIT"

 

En vandaag ben ik aan het wassen, lekt opeens de voorvork...... waar houdt het op?

aangepast door Menno
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klote man! Al sta ik NOOIT te lachen als iemand zijn motor om valt... ;) Echt zuur. Hoop dat de schade aan je kuipdelen beperkt is!

 

Groetjes,

 

GV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij ging heel langzaam naar de grond ( ik hing er nog aan met mijn 95 kilo) en heb gelukkig geen schade aan de kuip. het leuke van zo langzaam naar de grond gaan is dat je het moment heeeeeel bewust meemaakt.

 

daarna ook wel even om me heen gekeken of iemand het zag. :1210:

gelukkig mijn helm nog op zodat niemand mijn gezicht kon zien.

 

en wat betreft het lachen, dat was zeker niet naar bedoeld........

aangepast door Menno
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij ging heel langzaam naar de grond ( ik hing er nog aan met mijn 95 kilo) en heb gelukkig geen schade aan de kuip. het leuke van zo langzaam naar de grond gaan is dat je het moment heeeeeel bewust meemaakt.

En morgen spierpijn op een plaats waarvan je niet wist dat je daar ook spieren hebt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

altijd weer balen dit soort geintjes, ik kan erover meepraten.... :closedeyes:

 

succes met herstellen, en zeg idd nooit nooit..... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een CB1 (gelukkig met koffers) en een CBR 600 te hebben laten vallen (richtingaanwijzer door de kuip) bij het opbokken bij nat weer, heb ik me heilig voorgenomen om nooit meer op te bokken bij nat weer en natte laarzen. Dat stomme ding valt altijd van je af. Ow ja. En let er bij het overeind zetten vooral op dat je de jiffy voor die tijd uitklapt :) DAT is mij gelukkig nog nooit gebeurd, dat de jiffie niet uitgeklapt was bij het overeind zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast 22jarige

Is het nationale val week ofzo ? Mijn 2005 vfr was gister aan de beurt &*@^$&^@%& standaard :kill: bleek niet helemaal goed uitgeklapt te zijn motor stond toch al een minuut stil voordat hij viel :/

 

Nieuwe spiegel en koppelings hendel origineel komen vandaag binnen, kapschade word tzt gefixt, tank en de rest is allemaal heel gelukkig, ik denk gelijk in een mooi design laat spuiten als we toch bezig zijn :)

aangepast door 22jarige
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik helaas ervaring met het neerleggen van een bike. Veel succes met herstellen van de bike en het zoeken naar een goed humeur. Aan het weer hoeft het vandaag gelukkig niet te liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...