Honda Navigatie Kit, Honda accessoire |
Welkom Gast ( Inloggen | Registreer )
![]() ![]() |
Honda Navigatie Kit, Honda accessoire |
28-07-2010, 22: 45
geplaatst
|
|
![]() Nieuwkomer ![]() ![]() Groep: Lid VFROC Berichten: 16 Sinds: 22-10-2005, 10:30 Uit/Omgeving: Maarssen Forumlidnr.: 1.524 Ik heb 'n VFR1200F De mijne is:Zilver |
Hallo Viffers
Honda heeft in haar accessoire programma een "eigen" navigatie kit. Deze wordt compleet geleverd, inclusief stuurbediening en bevestiging. Metname de type specifieke montage (voor m'n VFR1200F) spreekt me erg aan. Op het eerste gezicht lijkt het systeem een Zumo 550 met i.p.v. een Garmin logo een Honda logo. Wie heeft deze kit ook aangeschaft en kan mij wat feedback geven over de voor- en nadelen van dit "Honda" systeem t.o.v. die van Garmin? Alvast bedankt.... Groetjes Novice |
|
|
|
29-07-2010, 08: 33
geplaatst
|
|
![]() Zeer ervaren rijder ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Forumlid Berichten: 766 Sinds: 02-09-2008, 17:02 Uit/Omgeving: Maasbracht Forumlidnr.: 3.441 Ik heb 'n VFR800VTEC De mijne is:Paars/Blauw |
Volgens mij lijkt het niet een Zümo met Honda logo maar is het dat ook maar of het de 500 is of de 550 durf ik niet te zeggen.
Wel jammer dat ze bij de 1200 niet zijn overgegaan naar de 660. Enige verschil met de standaard 550 is dat hier een extra bediening bij zit. -------------------- Mods: Superbike stuur, Garmin Zümo 550, Designlights, K&N filter, PAIR valve uitgeschakeld, Dempers aangepast, snorkel verwijderd, vacuümklep uitgeschakeld, rimstriping, Pro-Oiler
To do: blauwe dashboard verlichting, LED vervanginslampen voor de knippelichten. Voor de Limburgers: MC The Lot @ www.mc-tl.nl (Limburgs motorforum met regelmatig een toerrit) |
|
|
|
29-07-2010, 12: 52
geplaatst
|
|
![]() Ervaren rijder ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Lid VFROC Berichten: 263 Sinds: 11-07-2005, 21:43 Uit/Omgeving: BEMMEL Forumlidnr.: 1.346 Ik heb 'n 94-97 VFR750 De mijne is:Paars/Blauw |
Die "Honda bediening" heb ik ooit los gekocht voor m'n Zümo maar nog steeds niet gemonteerd op m'n stuur.
Ik vond het beugeltje op de 1200 wel mooi voor die afstandsbediening, eens kijken of ik die een keer kan kopen cq namaken. -------------------- VFRolijke groet,
Erik Poser-lijstje van mij:
|
|
|
|
29-07-2010, 16: 46
geplaatst
|
|
![]() Ervaren rijder ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Lid VFROC Berichten: 336 Sinds: 22-10-2005, 00:17 Uit/Omgeving: Hoofddorp Forumlidnr.: 1.523 Ik heb 'n VFR800VTEC De mijne is:Rood |
Op het eerste gezicht lijkt het systeem een Zumo 550 met i.p.v. een Garmin logo een Honda logo. Wie heeft deze kit ook aangeschaft en kan mij wat feedback geven over de voor- en nadelen van dit "Honda" systeem t.o.v. die van Garmin? Het is inderdaad een ZUMO 550 maar met andere software, net zoals de BMW versie. De andere software staat je ook in staat de merkdealers te zoeken als je onderweg bent. Ik heb op mijn Garmin (normale) Zumo wel de POIs van de Honda dealers kunnen downloaden, en ik zie ze ook als ik ze onderweg tegenkom met een mooi rood Honda-wing embleem, maar ik kan er niet op zoeken. Als je de Honda versie hebt van de Zumo kan je er wel op zoeken. Die hebben een extra item in het menu "Waarheen?". Nadeel is waarschijnlijk, dat je ook de speciale software updates van Honda moet krijgen, die waarschijnlijk niet zo snel updaten als die bij Garmin. Je zou dus wel wat achter kunnen lopen met problemen die gefixt zijn. |
|
|
|
31-07-2010, 19: 14
geplaatst
|
|
![]() Nieuwkomer ![]() ![]() Groep: Lid VFROC Berichten: 16 Sinds: 22-10-2005, 10:30 Uit/Omgeving: Maarssen Forumlidnr.: 1.524 Ik heb 'n VFR1200F De mijne is:Zilver |
Viffers,
Bedankt voor de reacties Groetjes Novice |
|
|
|
Nieuwe berichten
![]() ![]() |
| Printversie | Het is nu: 07-09-2010 |