Ga naar inhoud

Kagerplassen, Bollenstreek en kustplaatsen route Zuid Holland


Antoine
 Delen

Aanbevolen berichten

Allen,

 

Afgelopen week heb ik voor ons bedrijf een route uitgezet en gereden met een aantal collega's. Ik heb alleen een GPS logger via mijn telefoon, het KML bestand zal ik meeleveren.

De route voert je vanaf afslag Leiderop (A4) richting de polders van Woubrugge naar Nieuwe Wetering waar je met een pont over de Ringvaart gaat. Daarna richting Kaagdorp, Lisse richting Langevelderslag (langs de Keukenhof).

Vervolgens binnendoor naar Noordwijk om even over de boulevard te rijden. Vanuit Noordwijk binnendoor naar Katwijk om ook daar even over de boulevard te rijden en de zee te snuiven. Om het verschil in publiek te zien, rij je vervolgens richting Wassenaar waar je bij de Wassenaarseslag ook weer in een andere wereld bent (ook door de prachtige huizen aldaar). Vervolgens zijn wij voor het foto moment teruggereden naar de A4 waar bij Delft aan het einde een van de beste bochten zit van Den Haag e.o.(i.m.h.o.)

De route is ongeveer 150 kilometer en dient meer ter inspiratie als je in deze omgeving bent. Veel polder, water gecombineerd met een aantal toeristische plaatjes.

Motorrit_14_augustus_2010.kml

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...