Ga naar inhoud

GPS route Sauerland Winterberg


vfrsmurf
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ben zelf 3 jaar geleden in Grevenstein geweest in Gasthof Grevenstein (een Nederlandse familie uit friesland) die de boel rund

Is mijn toen super goed bevallen

Motor kan bij de buren snachts achter slot en grendel dus dat is helemaal goed voor elkaar

Ik heb nog een route Map thuis liggen die kon je daar terplekke kopen maar ik weet niet of je navigatie hebt want dan zijn er wel routes te vinden op internet

Mocht je intresse hebben in het route boek moet je dat maar even laten weten

Voor vragen kan je ook altijd terecht :ride:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Gerwin,

Wij gaan idd ook naar het bekende gasthof, dacht misschien dat wel leuke plek zou zijn.

Zelf heb een om-om :) , zal ff gaan kijken op het net met wat routes, moet nog ff uitzoeken wat waar naar toe.

Is Tyre in jou ogen een goed progamma om routes te maken?

Zijn er nog alternatieven ?? heeft Promotor ook niet z'on programma (On Route??)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Tyre maak je routes in Google maps en daarmee kan je ook routes voor Garmin omzetten dus je kan ook rustig GDB bestanden downloaden.

Alleen moet je het aantal waypoints in een Garmin route verminderen omdat TT er maar 42 aankan, of je moet de route opsplitsen naar meerdere routes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak vaak de routes voor de toerritten van ons forum en zet voor de TT gebruikers meestal ook de route even om naar een itn bestand.

In Tyre zeg ik dan gewoon dat ie vanzelf moet verminderen naar 42 waypoints en dan zit er maar af en toe een verschil in.

Enige wat me wel is opgevallen is dat de routes na omzetten vaak verkeerd om gaan qua rijrichting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee weekenden terug nog daar gereden. En ook de garmin routes heb ik beschikbaar. Een korte van 250 km, en een lange van 370km. Beide vanuit Hotel "der Hollander" in Andreasberg.

De korte klopt geheel, de lange moet eigenlijk nog even nagelopen worden bleek onderweg :-) Maar wel héérlijk gereden!!

 

Doe maar even een PB voor je mail adres, ik kan hier nu niet bij de routes bij belangstelling, die staan op m'n werk pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

He ik las dat jij ook naar Grevenstein gaat wij gaan ook op 13 mei 3 dagen dat Motorhotel is een Neef van een vriend van mij die natuurlijk ook meegaat en zij kunnen jou ook wel routes sturen voor Garmin of Tomtom hebben ze voor
ons ook gedaan gewoon via de mail lekker makkelijk. Er zijn daar hele mooie routes te rijden .

veel plezier en misschien treffen we mekaar daar.

groeten Eppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...