Ga naar inhoud

Hulp bij aanschaf van een vfr750


cake
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik speur Youtube al af op cake en RC24, maar niets wat er op lijkt....

 

mischien moet je zoeken onder Blik op de weg --- RC24 :scratchchin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 528
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nah.......ding bevalt zo goed, dat ze nog steeds niet terug is van de proefrit. :yahoo:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik, net thuis, veel file gehad, veel benzine verreden... beetje verdrietig en teleurgesteld... :bawling:

 

Motor was in niet zo goede staat, de hele kuip was beschadigd, overal krassen, breuken en verf weg. Het achterste deel van de kuip hing gewoon los, alle aanhechtingen waren afgebroken. Je had nog kans dat je het hele stuk verloor onderweg naar huis.

Balhoofd gaf een serieuze knik in het midden, dus das ook niet zo best.

Met de staat waarin hij verkeerde hadden Kevin en ik alletwee het gedacht om 600 Euro te geven en niet meer, maar dat wou ze niet. We hebben dus maar wijselijk beslist om het niet te doen... :sleep:

 

De zoektocht gaat dus verder, als jullie willen helpen, graag!! :worshippy:

 

Greetz van een beetje een sip cakeje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoektocht naar een RC24 of RC36 welteverstaan! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de staat waarin hij verkeerde hadden Kevin en ik alletwee het gedacht om 600 Euro te geven en niet meer, maar dat wou ze niet. We hebben dus maar wijselijk beslist om het niet te doen... :sleep:

Jammer, maar verstandige keuze. Als je straks een goed exemplaar voor een redelijke prijs gevonden hebt ben je blij dat je deze niet genomen hebt. En er is aanbod genoeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het zuiden van NL: http://motoren.marktplaats.nl/motoren-hond..._ind=2&fs=1

 

 

En deze in het noorden van NL: http://motoren.marktplaats.nl/motoren-hond..._ind=1&fs=1

 

Waarbij ik van de witte de beste indruk heb. Is ver rijden, maar dan mag je langskomen voor koffie :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het zuiden van NL: http://motoren.marktplaats.nl/motoren-hond..._ind=2&fs=1

 

Waarbij ik van de witte de beste indruk heb. Is ver rijden, maar dan mag je langskomen voor koffie :D

 

Die zwarte had ik ook al gezien, die witte ziet er super uit maar idd hééééééééééél ver rijden, zelfs met koffie... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer, maar verstandige keuze. Als je straks een goed exemplaar voor een redelijke prijs gevonden hebt ben je blij dat je deze niet genomen hebt. En er is aanbod genoeg!

 

I know, maar het blijft niet leuk... :mellow:

Had ze maar eerlijk geweest over de kuipschade, dan hadden we eerst om extra foto's gevraagd ipv naar daar te rijden... :bugerit:

 

Alleszinds allemaal bedankt voor het meeleven met mij, dat doet me wel deugd!!! :183:

aangepast door cake
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog een blauwe RC36-1 pekelfiets in de aanbieding. Ding staat toch maar in de weg. :scratchchin: Maar ja, moet dan wel weer ingevoerd en gekeurd worden......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...