Ga naar inhoud

kuipruit donker spuiten?


vfrbuddy
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik wil mijn kuipruit donker spuiten,of met raamfolie proberen.

 

Optie1: blinderingsfolie voor autoruiten proberen.

 

Optie2: spuiten met smoke of te wel black lightspray[waar ze achterlichten mee donker maken van auto's.

 

Optie3: eerst plastic primer spuiten, dan een donkere spuitbus gebruiken.

 

Optie4: een donkere ruit kopen,maar kost meer dollars dan spuiten!!!!

 

Wie heeft hier ervaring mee???

Link naar reactie
Delen op andere sites

er bestaat transparante, gerookt zwarte wrap. moet je wat opwarmen en rond je ruitje trekken. kun je ook om koplampen doen.

google het maar.

ruitenfolie raad ik af, ik denk niet dat die weersbestendig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een wrap is het proberen waard want die kan je er weer af halen als het niets is.

Spuiten krijg je met geen mogelijkheid strak genoeg voor een ruitje, bij verlichting worden oneffenheden gecamoufleerd door de vervormingen in de glaasjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

Ik ga mijn kuipruitje ook spuiten. Met blanke lak gemengd met zwarte verf zo kun je alle tinten maken en aan de binnen kant spuiten.

Heb er op dit moment een ander ruitje op staan van Givi is donker getint en hoger, maar ik ben niet geheel tevreden met dat hoge ruitje, ik zit wel beter uit de wind maar meer windgeruis op mijn helm.

aangepast door AdjeVFR66
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die van mij aan de binnenkant gespoten met 5 spuitbusjes mat zwarte revell bouwdozen verf.

Goed ontvetten en daarna 2 lagen gespoten,superstrak en niet van echt te onderscheiden.

 

@Ray : kijk 24 juni maar eens.

 

Raamfolie had ik eerst geprobeert,maar ziet niet uit(niet strak).

 

 

vfrbuddy

aangepast door vfrbuddy
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk wel Ray,(was even vergeten),of aan het slapen.

Dan bekijk het ruitje dus de 13e.,en oordeel zelf.

 

vfrbuddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen andere leden ook kijken of het een optie voor hun is als ze graag een donker ruitje hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Haal plastidip, rubber coating die je er zo weer af trekt als je het niks vind. En makkelijk aan te brengen met zeer strak resultaat!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...