na vele topics doorgelezen te hebben, en informatie proberen te verzamelen, zie ik toch door de bomen het bos even niet goed meer... Vandaar deze topic

Aangezien ik regelmatig vaak dezelfde rondjes rijd, weet 2 leuke routes in de buurt, wil ik wel eens wat anders! Ik ben al regelmatig 'blind' de weg op gegaan, en zag toen wel waar ik uit kwam. Op zich prima te doen, want zo zie je ook nog eens wat. Alleen mis ik volgens mij dan echt de mooiste stukjes.
Nu heb ik al een aantal sites gevonden waarop motorroutes te vinden zijn, ideaal! Echter; ik heb geen navigatie op de motor zitten..
Aangezien ik niet maandelijks een route wil gaan rijden (misschien dat ik er 2x per jaar gebruik van ga maken), vindt ik het zonde om een paar honderd euro te gaan betalen voor een Garmin, TomTom oid.. Vandaar mijn 'zoektocht' naar andere alternatieven.
Het volgende; ik heb een Samsung Galaxy S2, Android gsm. Ik weet dat er hiervoor wel applicaties te downloaden zijn die je kunt gebruiken voor je navigatie. Standaard zit er ook al Google Maps op..
Voor de iPhone heb ik al een aantal sites gevonden waar e.e.a. uitgelegd wordt over mooie applicaties, maar deze heb ik niet kunnen vinden voor de Android.
Het mooiste zou een applicatie zijn die bv Garmin routes kan inladen (bv via GPS Tracks of linkie), en dat ik deze dan kan rijden. Indien niet mogelijk; er zal ook vast wel iets zijn waarbij je een route kunt aanmaken met 'tussenstops' en 'snelweg vermijden'.. Alleen of je dan juist de mooiste routes krijgt?
Iemand enig idee of er überhaupt een goede app is die aan mijn wensen zal voldoen?
Ik las dingen als:
- CoPolot Live , routes aanmaken met Tyre?
- iPhone @ motor-forum
- Handleiding iPhone, maar of deze ook werkt voor mn Android?
Ik ben benieuwd of dit eerst mogelijk is voor mij. Zo niet, ga ik toch even denken of ik via Marktplaats een 2e hands navigatie koop.
Alvast bedankt voor de tips/hulp/adviezen