Ga naar inhoud

Op de aanhanger


Ikke
 Delen

Aanbevolen berichten

Iemand een tip waar ik eventueel een aanhanger/trailer kan huren voor 2 motoren?

We hebben wel een aanhangertje maar mijn VFR is waarschijnlijk net iets te lang en met twee motoren is het eigenlijk net iets te zwaar.

 

We gaan met een aantal vrienden naar een motorcamping in Frankrijk, maar door een schouderblessure kan ik geen uren achter elkaar rijden twee dagen achter elkaar....1 a 2 uurtjes op een dag moet wel lukken dus ik wil m wel graag meenemen. Kan ik er nog een beetje van genieten. Het is al balen genoeg dat ik niet zoveel kan rijden als ik zou willen, en na operatie waarschijnlijk nog langer niet :(

 

Dank vast voor tips!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Silverline is wel erg duur :(

 

Zou t mooiste zijn in de buurt van Rotterdam...ook nog even op google aan het zoeken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je al een aanhangertje hebt, die verkopen en een motoraanhanger kopen. Sommige 2e hands kosten niet meer dan 2 week huur bij een motorboer. klik

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.motoraanhanger.eu/ natuurlijk.......

Wij hebben 2 dubbele aanhangers en een enkele aanhanger (Ja, dit is reclame voor mijzelf.....)

Allemaal voorzien van automatische voorwielklemmen waardoor belading in je eentje mogelijk is, en indien gewenst speciale montagesets zoals Kya tire-downs (http://www.kyaracing.com.au/product.htm) en stuurstraps.

Verder zijn disselsloten, wielsloten en reservewielen mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx! Heb 2 offertes aangevraagd. Even afwachten, ook of ze beschikbaar zijn. (Purmerend is wel erg uit de richting...)

Het is ook zo lekker handig, want die van mij staat in Hilversum en die van mn vriend bij Rotterdam. Beide ophalen en richting Frankrijk :pompom:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx! Heb 2 offertes aangevraagd. Even afwachten, ook of ze beschikbaar zijn. (Purmerend is wel erg uit de richting...)

Het is ook zo lekker handig, want die van mij staat in Hilversum en die van mn vriend bij Rotterdam. Beide ophalen en richting Frankrijk :pompom:

Ik heb ook een dubbele aanhanger in Almere staan, de rest staat inderdaad in Purmerend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx! Heb 2 offertes aangevraagd. Even afwachten, ook of ze beschikbaar zijn. (Purmerend is wel erg uit de richting...)

Het is ook zo lekker handig, want die van mij staat in Hilversum en die van mn vriend bij Rotterdam. Beide ophalen en richting Frankrijk :pompom:

 

Welke camping ga je naar toe in Frankrijk?

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan naar Camping Le Moto in de Drome. Zelf nooit geweest, maar alle anderen al meerdere keren

 

@AFS msch kom ik er nog op terug want die in Huizen was al verhuurt :( Heb er nog een maar die heeft m maandagochtend beschikbaar en nog niet bekend hoe laat. Willen wel zo vroeg mogelijk vertrekken aangezien we anders na middernacht pas aan gaan komen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga ik eind juli voor de zesde keer naar toe. Ga je geen spijt van krijgen.

Doe Jaqueline, Bert, Theo en Martin maar de groeten van ons(Rikus & Joke). :)

VFRikus

 

@Ikke: m.b.t je ondertekening. http://www.tourmaster.nl/Honden%20aanhangers.htm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga t meemaken..ze zijn er allemaal erg enthousiast over..

 

:357: ja zo'n aanhanger...ik sluit t in de toekomst niet uit ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...