Ga naar inhoud

MACNA dry cooling vest


748cc
 Delen

Aanbevolen berichten

 

 

 

Vorige week tijdens de open dag van Molenaar gekocht en gedurende de week was het 30 celcius. De kasd om te zien of het 90 eurie goed besteed of weggegooid geld is...

 

 

Half litertje kraanwater erin en gaan met de geit....

 

 

Mijn indrukken:

 

Zit erg prettig, je voelt niet dat je 'm aan hebt.

Met het zonntje op mijn zwart leren jas had ik nooit het gevoel dat het te heet binnen werd.

Het verlaagt je lichaamstemperatuur, alleen verwacht geen airco performance.

Stilstaan bij een stoplicht voel je echt een verschil.

Kan ritsen op mijn mouwen openzetten en een front paneel verwijderen (dan blijft er een mesh laag over).

Dan koelt het vest nog meer.

Nogmaals, t's geen airco unit, maar het werkt echt.

En, je lijf blijft droog.

aangepast door 748cc
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al jaren (ik denk sinds 2002) de versie van Hyperkewl:

http://www.bccp.nl/shop2/contents/nl/d145.html?gclid=CO64mKyI-rcCFWzItAod1jUAGQ

Ook met 40 graden is het nog goed te gebruiken, mits de kleding die je er overheen draagt voldoende ventileert.

De koeling is dusdanig fors dat ik hem alleen boven de 30 graden Celsius gebruik, anders krijg ik het gewoon koud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ze idd al wel eens gezien maar wist niet wat ik ervan moest denken.

Zal voor leer niet kunnen ben ik bang voor omdat ik bijna geen ruimte/rek over heb.

of draag je hem toevallig onder leer?

 

Edit. Zie later dat je een leren broek aan hebt

aangepast door Martijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draag 'm onder een -hoofdzakelijk- leren jack:

 

 

Met "flap"

 

 

 

 

 

 

Zonder "flap"

 

 

 

 

Mouw dicht

 

 

 

mouw open

 

 

 

 

 

Gezien het minimale verschil in prijs (vraag gewoon korting) zou ik voor de Macna gaan. Water erin gieten, klaar. Ipv onder de kraan houden en uitwringen.

Vwb "gesloten" leren motorpak, ik zou de dealer vragen om het vest "proef te rijden". Gezien de prijs geen onredelijk verzoek toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Hier goede ervaringen. Hele dag lekker koel gevoel zonder nat te worden en draag hem onder een gesloten leren pak. Ik draag zelf geen rugzak, anders kan de vuldop thv de schouder vervelend worden. Aanrader dus. Had m bij TenKate voor €108,- incl verzending binnen 24 uur binnen.

aangepast door bjauto
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Gezien het minimale verschil in prijs (vraag gewoon korting) zou ik voor de Macna gaan. Water erin gieten, klaar. Ipv onder de kraan houden en uitwringen.

Vwb "gesloten" leren motorpak, ik zou de dealer vragen om het vest "proef te rijden". Gezien de prijs geen onredelijk verzoek toch?

En dat is dus de reden dat ik voor de Hyperkewl-versie ben gegaan. Die hou je onder de kraan, laat hem even uithangen en klaar.

Ik wil namelijk geen systeem dat je moet vullen, dat gaat namelijk onherroepelijk een keer lek.

En de Hyperkewl was ook nog eens fors goedkoper, ik heb er 6 tientjes voor betaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...