Ga naar inhoud

Honda logo in zumo 350 LM


 Delen

Aanbevolen berichten

Is er iemand die weet hoe het Garmin logo vervangen kan worden voor een Honda Logo?

Ik heb dit wel eens op een navigatie systeem gezien. Niets mooier als een Honda logo op m'n verse Crosstourer. ^_^

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de 660 is het zo vervangen, de 350 weet ik niet.

post-1168-0-40551600-1382885695.jpg

Deze heb ik er op staan.

En deze kan ook nog.

post-1168-0-75800000-1382886384_thumb.jpg

VFRikus

aangepast door VFRikus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie net dat ik photoshop nog niet geïnstalleerd heb maar ik kan die van de week er wel even weer op zetten en dan een crosstourer opstartscherm maken.
Heb er al meer gemaakt en de basis heb ik ook bewaard om makkelijk nieuwe versies te maken (Crosstourer logo heb ik ook al).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de site van Garmin staat het volgende ( in het Engels):

 

To change the splash screen (start up screen) on your zumo, please refer to the instructions below for the series of device that you have.

.

.

Please note that the zumo 350 and zumo 390 do not feature this capability.

Behoort volgens bovenstaande blijkbaar niet tot de opties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het opstartscherm is gewoon een plaatje die ergens in het apparaat staat dus inderdaad even een printscreen van je directory en dan zal vast wel iemand het juiste bestand kunnen identificeren.
Als je die dan vervangt voor een plaatje naar eigen keuze die je exact dezelfde naam geeft is het denk ik gewoon mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatst, tijdens een cursus bij Waypoint, had iemand een Zumo 350 met een "Ducati" opstartscherm. Dus een ander opstartscherm is wel degelijk mogelijk.

Hoe het scherm erin kwam wist de eigenaar van de Zumo niet, het was er door de dealer erin gezet, ook de medewerker van Waypoint wist het niet en wie die dealer was weet ik weer niet.

Ondanks de mindere hulp voor het wijzigen van het opstartscherm van mij toch de VFRiendelijke groeten

L Coudert

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...