Ga naar inhoud

Knipperlicht relais voor led


 Delen

Aanbevolen berichten

Ik wil op mijn FI de knipperlichten vervangen voor Led knipperlichten (Kellerman BL2000) de achterlicht unit is al led.

Nu wil ik in plaats van weerstanden te plaatsen het relais vervangen voor een relais met meer weerstand.

Zijn die er en waar kan ik die kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey V

in tiel hebben ze ze wel liggen denk ik.

goparts.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn vrouw heb ik destijds deze geplaatst.

Moet je wel ff kijken of je het aantal Watt (10) haalt met je LED knippers.

 

Anders ff zoeken op: weerstand onafhankelijk knipperrelais

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gewoon bij Motorport Echt een vermogensonafhankelijk relais voor de Honda gekocht voor ik dacht €24,95 en dat was gewoon de stekker lostrekken van de oude en de nieuwe weer insteken.

Veel dingen zijn online nauwelijks goedkoper en dan komen er nog verzendkosten bij dus kleinigheidjes kan je het beste gewoon bij de plaatselijke dealer halen want die hebben meer dan je denkt en anders kunnen ze het meestal wel bestellen.

Ik heb vorig jaar bij de verbouwing van mijn motor gemerkt dat het verschil tussen internet en de dealer flink is gekrompen, voor grotere aankopen is het wel verstandig te vergelijken maar dan ook tussen verschillende dealers/garages en niet alleen tussen de dichtstbijzijnde en het internet.

Voor kleine dingen kan je beter de tijd die je moet steken in te zoeken bij je baas overwerken want dan heb je meer verdient dan wat het scheelt in prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...