Ga naar inhoud

Welke kleur VFR750 RC36-1


TimVFR
 Delen

Aanbevolen berichten

Het spuoten van een hele VFR is een flinke kkus, ik heb het 1 keer voor iemand gedaan. Het meeste werk zit in de voorbereiding. Een paar dagen schuren en plamuren en een paar uurtjes spuoten. Ik heb er inmiddels de ruimte niet meer voor, maar als je wat advies wil over het schuren e.d., laat maar horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opzich kan ik prima schuren primeren en spuiten. Het is alleen dat bij een volledige VFR je alle dingen ziet die evt net niet netjes zijn. Kleine kapjes zijn makkelijker

aangepast door TimVFR
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf goede ervaringen met HZPaint.

Hij heeft voor mij de laatste 15 jaar al mijn racers en die van mijn vriendin gespoten.

Daarnaast heeft hij mijn TDM850 ook nog helemaal speciaal gespoten, inclusief wielen en topkoffer. Oh, en mijn boog ook :P

 

Prijs kan ik moeilijk een indicatie van geven, maar denk dat je zeker op 750 - 1000 moet rekenen bij vakwerk.

Mijn TDM stond 10 jaar later nog steeds te glimmen, terwijl ik nou niet bepaald een poetser ben...

 

Plaatje van de TDM:
TDM-li-1.jpg
Alles is hoogglans zwart gespoten, met daarin een rode flake.

De striping en biezen zijn ook gespoten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet dat zwart een van de moeilijkste kleuren is. Ik heb er meerdere moeten polijsten. je ziet elke oneffenheid. Misschien dat ik inderdaad zelf eens wat ga klooien. Matzwart zit ik aan te denken. Is gaaf en ook wat makkelijker te spuiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...