Spring naar inhoud

Foto

Honda V4 superbike

• Log in om te reageren
15 reacties op dit topic

#16 Athome

Athome

Ervaren rijder

• Forumlid
  • PipPipPipPipPip
  • 467 berichten
  • Geslacht:Man
  • Ik heb 'n VFR1200X
  • De mijne is:Zilver

Geplaatst Gisteren, 10:18

Ook de Italianen zijn blijkbaar betrouwbaarder geworden. Destijds, eind jaren 70, toen ik een tweedehands Guzzi kocht, vroegen mijn vrienden of de vorige eigenaar er een magneet had bijgeleverd. (Verbaasd) vroeg ik waarom: "Wel, om alle onderdelen te verzamelen wanneer deze eraf vallen tijdens het rijden."

Niet blijkbaar. Dat is gewoon zo. Dat geldt vooral voor Aprilia en Ducati. De merken die het van de volumemodellen moeten hebben.

Je kan beter zeggen dat Duitsland (BMW) het nieuwe Italie geworden is.

Voordat ik mijn huidige CT kocht heb ik ook gekeken naar Guzzi Stelvio. Ik had het er mijn garage over. Ik vind betrouwbaarheid ook wel belangrijk. Hij vertelde mij dat je op gebied van betrouwbaarheid je beter een Guzzi kan kopen dan een BMW.

Mijn vorige was een Aprilia en heb nu dus (weer) een Honda. Ondanks dat de Aprilia mij nooit heeft laten staan. Merk je aan de Honda wel wat echte betrouwbaarheid is. Aprilia deed het altijd maar er waren nog wel eens kleine dingen die zelf weer verdwenen.

Grappig detail. Scott Oiler verkoopt ook een electronische variant van zijn smeersysteem. Maar deze is er niet voor een Aprilia of Ducati.

0 gebruiker(s) lezen dit topic

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers