Ga naar inhoud

Motoplus test de VFR 750 als occasion


Gast Memendo
 Delen

Aanbevolen berichten

Idd leuk testverslagje wel.

Maar dit wisten we natuurlijk al :rolleyes::rolleyes:

Toch leuk om het nog maar eens te lezen.

 

Gr. Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer, hartstikke leuk artikel, wijst de link naar de club-site naar de oude webstek! Is dit soms geen recente uitgave?

aangepast door Bullmoose
Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste moto73 laat ook een leuk rit/testverslag zien van een rit met een BMW, Triumph en een VFR800

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer, hartstikke leuk artikel, wijst de link naar de club-site naar de oude webstek! Is dit soms geen recente uitgave?

tja dat weet ik zo niet, was iig van hun beursnummer, dus misschien al van vorig jaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja dat weet ik zo niet, was iig van hun beursnummer, dus misschien al van vorig jaar?

 

 

Februari 2006 beursnummer.

 

Ik heb hem hier voor me liggen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Gaaf om te lezen....

Vooral dat mijn fiets een huidig prijsidee heeft van 4500 tot 5000 pleuro's...!!!

Ik heb mijn 92'er net afgelopen zaterdag gekocht voor 1750,- bij een dealer in Almere.. :1210::1210:

Hij had alleen 80900 gelopen, nu al 83500.... Dat gaat goed, maar helemaal tiptop in orde, totaal niks mis mee.. Nog bij een motoport vestiging geweest om de motor na te laten checken, allemaal tiptop, alleen de banden zijn aan vervangen toe, daar komen 2 mooie nieuwe bridgestone BT 020 op...!!

 

IK BEN ER BLIJ MEE..!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooral dat mijn fiets een huidig prijsidee heeft van 4500 tot 5000 pleuro's...!!!

Ik wil je niet teleurstellen, maar dat ga je er nooit voor krijgen... 2000 tot 2500 Euro is een realistischer schatting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil je niet teleurstellen, maar dat ga je er nooit voor krijgen... 2000 tot 2500 Euro is een realistischer schatting.

 

 

Bij een particulier dan, want bij een dealer krijg je zelfs dat bedrag er nog niet voor, heb voor een 92-er met ook zo'n 82K op de teller en ik kreeg er bij Ten Kate 1500 euro voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het over het prijsidee van de test..

 

Maar ik heb de fiets nu 1,5 week en 5000 km verder ben ik zeer tevreden.

Wil hem alleen nog wel wat persoonlijker maken...

En alleen jammer dat ie rood is.

Mischien van het winter een nieuwe kleur, als de portmonee het toelaat, denk aan iets van fel geel...

Lekker uniek :1210::1210:

 

Ook net nieuwe bt 020 banden erop, super..!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...