Help - Zoek - Forumleden - Kalender
Volledige versie: alternatief rondje Haringvliet (nieuwe poll)
Forum van de Honda VFR Ownersclub Nederland (VFROC) > De VFR > Toeren
Bazz
Voor degenen zoals ik die op zaterdag 20 juni niet kunnen, organiseren we deze rit.
Het wordt wat mij betreft dus exact dezelfde route als de officiële VFROC toertocht, maar dan op een zondag.

ik heb drie vier opties neergezet naar aanleiding van de nieuwe info.

route-info
mover
Mijn voorkeur gaat uit naar een van de eerste twee zondagen, maar de derde zou eventueel ook nog kunnen...
Thunderbird
HIer ook, 28 juni of 12 juli. We zien wel wat het wordt en wie er mee kunnen. heb er al veel zin in ieder geval!!

Ron
Vfrap
Hmmmm de eerste 2 komen mij ook het beste uit........maar eerst a.s zaterdag tongue.gif .

Groet,
Vfrap(ook lekker in de buurt!)
Bazz
ik was vergeten dat ik de 28e nog in Assen ben... oeps!
PatjeVFR
Hallo zwaai.gif , 12 juli komt mij ook goed uit. yes.gif
Ik zal het wel zien of het door gaat.

Groeten PatjeVFR
r1.gif
Bazz
12 juli dan maar? dribble.gif
mover
Nou, 12 juli gaat het niet meer worden denk ik?
Thunderbird
CITEER(mover @ 11-07-2009, 10: 58) *
Nou, 12 juli gaat het niet meer worden denk ik?

Goede vraag Mover.... Mij is het even onduidelijk ook. Eventueel zou ik denk ik wel kunnen. we wachten de reacties maar even af.

Ron
VFRikus
Ik wil jullie niet ontmoedigen, maar heb je al eens de buienradar geraadpleegd voor morgen?
VFRikus
mover
Dat is ook wel een klein beetje de reden dat ik aangaf dat het morgen niet meer gaat worden... We zijn sowieso aan de late kant om de knoop door te hakken, maar de weersverwachting ziet er inderdaad ook niet al te best uit.
Thunderbird
CITEER(mover @ 11-07-2009, 14: 55) *
Dat is ook wel een klein beetje de reden dat ik aangaf dat het morgen niet meer gaat worden... We zijn sowieso aan de late kant om de knoop door te hakken, maar de weersverwachting ziet er inderdaad ook niet al te best uit.

Ik benovertuigd: no go wat mij betreft voor morgen.

Zullen we een andere datum plannen?

zondag 19 juli
zaterdag 26 juli
zondag 2 augustus

Roept u maar!

Ron
mover
Ik ben zo vrij geweest de poll te resetten en de nieuwe data van Thunderbird erin te zetten.
Bazz
er reageerde ook verder niemand meer, dus had het maar zo gelaten...

genoemde 3 data kan ik alledrie niet.
Thunderbird
Ik kan alle drie. maar kan niet meer stemmen omdat ik dat al gedaan heb.
@Mover: kun jij mijn vorige stem wissen zodat ik opnieuw de voorkeur kan aangeven?
Ook de resultaten van de vorige data worden nu nog weergegeven volgens mij.

@Bazz: jammer man! welke datum zou je wel kunnen? Dan vragen we Mover die keuze er ook tussen te prakken laugh.gif

Groet,
Ron
mover
Helaas "onthoudt" de poll wie er al gestemd heeft, dus de data veranderen en de stemmen op nul zetten was niet voldoende. Ik heb de poll moeten verwijderen en opnieuw aanmaken. Mijn excuses aan degene die al in de nieuwe poll gestemd had; je zult het opnieuw moeten doen. Nieuwe data toevoegen kan nog (Bazz kan dit overigens ook zelf), maar moet dan eigenlijk wel gebeuren voordat er opnieuw in gestemd wordt smile.gif
Bazz
thx mover, ik heb het al aangepast met een vierde datum.
overigens zijn 19/7 en 26/7 wel MotoGP dagen.

mijn eigen voorkeur gaat voorlopig uit naar 09/08,
het vervelende is gewoon dat mijn planning momenteel erg lastig is,
ik heb nu een een eigen zaak, en ik moet maar net vrij kunnen nemen. wacko.gif
mover
Daarom hebben we toch ook voor zondagen gekozen? Of krijg je op zondag ook geen vrij van jezelf laugh.gif

Voorlopig kan ik op alle vier de genoemde data. We komen wel steeds dichter bij onze uitgerekende datum van 19 augustus, dus beloven kan ik niets rolleyes.gif
Bazz
CITEER(mover @ 13-07-2009, 09: 14) *
Daarom hebben we toch ook voor zondagen gekozen? Of krijg je op zondag ook geen vrij van jezelf laugh.gif

als je denkt dat een winkel runnen ophoudt als je de winkeldeur dichtdoet, dan heb je het mis;
er wordt dus ook op zondagen gewerkt. wink.gif
dan moet ik het ook nog combineren met het lidmaatschap van een andere club
en ik heb ook nog vrienden die niet op een motor rijden waarmee ik ook wel eens wat afspreek in mijn zeldzame vrije tijd.

maar dit topic hangt niet van mij af, de meeste stemmen gelden gewoon en niemand houdt je tegen om te rijden zonder mij. cool.gif
Dit is een printversie van ons forum. Om de volledige versie met meer informatie, opmaak en afbeeldingen te bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.