Help - Zoek - Forumleden - Kalender
Volledige versie: De nieuwe Honda VFR 1200 F
Forum van de Honda VFR Ownersclub Nederland (VFROC) > VFR Owners Club Nederland > Model Informatie
Pagina's: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28
Dutchgixxer
Ik heb inmiddels het juiste schema voor de VFR1200Fa te pakken. Voor de liefhebber wil ik het wel uploaden.
frank_b
Liefhebber yahoo.gif
VFRikus
withstupid.gif
VFRikus
Dutchgixxer
Klik om de bijlage te bekijken
Klik om de bijlage te bekijken

Zoals aangeboden smile.gif
Ik heb nog een derde schema maar ik mag niet meer uploaden pompomdown.gif
Mag zelfs geen eigen topic openen bugerit.gif ondanks dat ik net een zeer ervaren rijder ben geworden smile.gif
VFRikus
Een PB naar Paula lost dit, op de een of andere manier, vast wel op. biggrin.gif
VFRikus
VFRek
CITEER(Dutchgixxer @ 08-10-2010, 08: 14) *
Mag zelfs geen eigen topic openen bugerit.gif ondanks dat ik net een zeer ervaren rijder ben geworden smile.gif

Is ook op deze manier op te lossen. welcomeax0.gif
Dutchgixxer
CITEER(VFRikus @ 08-10-2010, 08: 21) *
Een PB naar Paula lost dit, op de een of andere manier, vast wel op. biggrin.gif
VFRikus

Je hebt mail smile.gif
frank_b
Mooi worshippy.gif

Wel blad 3 regelen, kijk eens bij je persoonlijke instellingen, bijlagen beheren, zit je op 20 MB? een paar fotos verkleinen wil helpen.

Op het eerste gezicht gaat de koplamp gewoon weer via de startswitch...... blijft goedkoop zo voor mijnheer honda glare.gif
VFRikus
Word aan gewerkt: het betrof een PDF van 10mB whistle.gif
VFRikus
VFRLoos
CITEER(Dutchgixxer @ 08-10-2010, 08: 14) *

Klopt!
Ik ga in conclaaf met de mods of we die instelling gaan aanpassen of overplaatsen naar 'De VFR'.
Ik ben voor het laatste smile.gif
V4 Rosso
"To enjoy Sport Touring you need good equipment" En om die kreet kracht bij te zetten weet Alpine Stars welke motor daarbij het best past in hun commercials
Dutchgixxer
leuke info :

http://www.visordown.com/long-termers/dunl...tone/14407.html
Dit is een printversie van ons forum. Om de volledige versie met meer informatie, opmaak en afbeeldingen te bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.