Help - Zoek - Forumleden - Kalender
Volledige versie: Ik twitter, jij twittert, hij/zij/het twittert....
Forum van de Honda VFR Ownersclub Nederland (VFROC) > Algemeen > De Website
VFRLoos
Folks,
Zo heel af en toe gaat er iets mis of de server is down waardoor het hele domein niet meer te vinden is en ook de mail niet doorkomt. Meestal is dat met een minuut of wat weer hersteld en kunnen we allemaal opgelucht ademhalen smile.gif
Maar voor die ene keer dat het wat langer duurt, ga naar http://twitter.com/VFROC, hebben we toch een communicatiemogelijkheid en melden we wat er eventueel loos is (voorzover we dat zelf weten)
Ik zou zeggen, zet 'm bij je favo's, bladwijzers of hoe ze ook heten, je weet maar nooit wink.gif

Misschien overbodig, maar wat daar gepost wordt is niet te verwijderen, dus kijk uit dat je niet tot in de eeuwigheid voor Jan met de korte achternaam op het www rondcirkelt smile.gif
VTI.Daan
Goed gedaan Paula!

Ik heb ook maar even een account gemaakt maar weet bij goed niet hoe dat hele twitter werkt. . . . . . . . unsure.gif

Ah, ik ga het wel vanzelf zien denk ik.
VFRLoos
Ah Daan, ik kreeg al bericht dat je de VFROC gaat volgen, jij mist dus niets meer daar smile.gif
Ik ben ook nog geen echte ster, moet hier nog eens goed lezen over hoe en wat smile.gif
Very Fast Relaxing
Jep I'm an official follower.... Wat een schattige foto Paula
VFRLoos
Ik ben zooooo schattig Eelco smile.gif
Voor andere liefhebbers: je kunt ook gewoon de link opslaan en af en toe eens kijken. Ligt het forum eruit of zo dan plaats ik daar info, zo gauw ik wat weet.
VFRLoos
Twitter update
VFRLoos
hmm, de mail doet het soms wel en soms niet. Krijg je dus niet zo snel antwoord als je van mij gewend bent dan.....doet-ie het even niet.
Kuijpie
Ik volg de VFROC nu ook via Twitter! smile.gif
boertjes
Ik heb iets tegen Twitter...vraag me niet wat maar ik heb er iets tegen blush.gif
Hansjehonda
CITEER(boertjes @ 26-07-2010, 14: 13) *
Ik heb iets tegen Twitter...vraag me niet wat maar ik heb er iets tegen blush.gif

Met dat vooroordeel zat ik ook.. rolleyes.gif
maar ik houd niet van vooroordelen dus: geregistreerd jawel laugh.gif
es kijken hoe lang ik dit blah.gif volhoud
Ray
Ik heb ooit hyves genomen omdat er van ons vorig forum zonder medeweten een hyves is opgericht en ik dat in de gaten wilde houden en voordeel daarvan was dat m'n nick ook daar veilig was gesteld.
Maar daar doe ik dus ook erg weinig... eigenlijk alleen die paar "vrienden" feliciteren met de verjaardag dus ik vertik het om aan de twitter te gaan cool.gif
Heb er zelfs al eens aan gedacht om de hyves ook maar weer op te heffen.
Kuijpie
CITEER(Deadly_Paradox @ 26-07-2010, 15: 09) *
Ik heb ooit hyves genomen omdat er van ons vorig forum zonder medeweten een hyves is opgericht en ik dat in de gaten wilde houden en voordeel daarvan was dat m'n nick ook daar veilig was gesteld.
Maar daar doe ik dus ook erg weinig... eigenlijk alleen die paar "vrienden" feliciteren met de verjaardag dus ik vertik het om aan de twitter te gaan cool.gif
Heb er zelfs al eens aan gedacht om de hyves ook maar weer op te heffen.

Ik heb dit jaar ontvriend door zowel Hyves en Facebook vaarwel te zeggen... Scheelt me een klap tijd, daar wordt je niet goed van... (Overigens ben ik die tijd wel weer kwijt aan dit forum en VFR rijden)...
Twitter is om te melden dat ik iets totaalzinloos of saais gedaan heb... En er zijn nog mensen die er naar luisteren ook smile.gif
Afgelopen weekend heb ik getwittert dat ik een heel lief klein jong haasje naar een Vogelopvang heb gebracht (ze vangen daar ook wilde dieren op) en ook heb ik getwittert dat ik een Aalscholver heb laten inslapen... (Dat zijn in ieder geval geen allerdaags berichten, met dank aan de Dierenambulance Houten).

Arme beestje had een vergroeide vleugel, niet meer te bewegen, dus uiteindelijk zou het overlijden... Om er voor te zorgen dat er geen lange lijdensweg zou zijn hebben de dierenarts en ik besloten om het diertje te laten inslapen...
Hansjehonda
CITEER(Kuijpie @ 26-07-2010, 15: 36) *
Ik heb dit jaar ontvriend door zowel Hyves en Facebook vaarwel te zeggen... Scheelt me een klap tijd, daar wordt je niet goed van... (Overigens ben ik die tijd wel weer kwijt aan dit forum en VFR rijden)...
Twitter is om te melden dat ik iets totaalzinloos of saais gedaan heb... En er zijn nog mensen die er naar luisteren ook smile.gif
Afgelopen weekend heb ik getwittert dat ik een heel lief klein jong haasje naar een Vogelopvang heb gebracht (ze vangen daar ook wilde dieren op) en ook heb ik getwittert dat ik een Aalscholver heb laten inslapen... (Dat zijn in ieder geval geen allerdaags berichten, met dank aan de Dierenambulance Houten).

Arme beestje had een vergroeide vleugel, niet meer te bewegen, dus uiteindelijk zou het overlijden... Om er voor te zorgen dat er geen lange lijdensweg zou zijn hebben de dierenarts en ik besloten om het diertje te laten inslapen...

Dat haasje en die aalscholver redden is inderdaad zinloos - Moeder Natuur zit anders in elkaar dan menigeen zit te verromantiseren, maar daarom niet minder boeiend. Maar 'saai' kan ik het niet noemen en, ik keur je actie ook niet af hoor - die roofvogel wel, die mist twee maaltijden whistle.gif
Hoewel ik mij vandaag heb laten registreren bij Twitter en tevens mijn Facebook voor 95% gedempt heb vraag ik mij wel eens af of er nou wel gecommuniceerd wordt op dat soort 'forums'. Je zit zo aan je limiet aan tekens... en als ik nu niet uitkijk ben ik nu offtopic.gif bezig focuski9.gif
Ik houd van slap ouwehoeren, denk dat dat mijn handicap is laugh.gif

Kuijpie
CITEER(Hansjehonda @ 26-07-2010, 16: 37) *
Ik houd van slap ouwehoeren, denk dat dat mijn handicap is laugh.gif

Is geen handicap!
boertjes
Zie het maar als een gave hamer.gif
Hansjehonda
CITEER(Kuijpie @ 26-07-2010, 17: 02) *
Is geen handicap!

..gelukkig maar, anders zat ik nu ook in de vogelopvang en was ik ook het haasje wink.gif
VFRoberto
CITEER(VFRLoos @ 10-09-2009, 17: 33) *
Folks,
Zo heel af en toe gaat er iets mis of de server is down waardoor het hele domein niet meer te vinden is en ook de mail niet doorkomt. Meestal is dat met een minuut of wat weer hersteld en kunnen we allemaal opgelucht ademhalen smile.gif
Maar voor die ene keer dat het wat langer duurt, ga naar http://twitter.com/VFROC, hebben we toch een communicatiemogelijkheid en melden we wat er eventueel loos is (voorzover we dat zelf weten)
Ik zou zeggen, zet 'm bij je favo's, bladwijzers of hoe ze ook heten, je weet maar nooit wink.gif

Misschien overbodig, maar wat daar gepost wordt is niet te verwijderen, dus kijk uit dat je niet tot in de eeuwigheid voor Jan met de korte achternaam op het www rondcirkelt smile.gif

Hebben jullie ook Facebook??
GreenMachine
Following ....
Dit is een printversie van ons forum. Om de volledige versie met meer informatie, opmaak en afbeeldingen te bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.