CITEER(Kuijpie @ 26-07-2010, 15: 36)

Ik heb dit jaar ontvriend door zowel Hyves en Facebook vaarwel te zeggen... Scheelt me een klap tijd, daar wordt je niet goed van... (Overigens ben ik die tijd wel weer kwijt aan dit forum en VFR rijden)...
Twitter is om te melden dat ik iets totaalzinloos of saais gedaan heb... En er zijn nog mensen die er naar luisteren ook

Afgelopen weekend heb ik getwittert dat ik een heel lief klein jong haasje naar een Vogelopvang heb gebracht (ze vangen daar ook wilde dieren op) en ook heb ik getwittert dat ik een Aalscholver heb laten inslapen... (Dat zijn in ieder geval geen allerdaags berichten, met dank aan de Dierenambulance Houten).
Arme beestje had een vergroeide vleugel, niet meer te bewegen, dus uiteindelijk zou het overlijden... Om er voor te zorgen dat er geen lange lijdensweg zou zijn hebben de dierenarts en ik besloten om het diertje te laten inslapen...
Dat haasje en die aalscholver redden is inderdaad zinloos - Moeder Natuur zit anders in elkaar dan menigeen zit te verromantiseren, maar daarom niet minder boeiend. Maar 'saai' kan ik het niet noemen en, ik keur je actie ook niet af hoor - die roofvogel wel, die mist twee maaltijden
Hoewel ik mij vandaag heb laten registreren bij Twitter en tevens mijn Facebook voor 95% gedempt heb vraag ik mij wel eens af of er nou wel gecommuniceerd wordt op dat soort 'forums'. Je zit zo aan je limiet aan tekens... en als ik nu niet uitkijk ben ik nu

bezig
Ik houd van slap ouwehoeren, denk dat dat mijn handicap is