Help - Zoek - Forumleden - Kalender
Volledige versie: Avond-toerders gezocht
Forum van de Honda VFR Ownersclub Nederland (VFROC) > De VFR > Toeren
snickers
Hey,
Ik rij nogal veel savond en t mooie weer komt r weer aan, dus zijn er nog mensen op een vfr uit friesland die savond ook wel es toeren?

Maandag ga ik altijd al wel mee met een toer-groep alleen dat is alleen maar maandag he..tongue.gif
Rij de rest van de week alleen wat ook wel leuk is maar een beetje gezeldschap is natuurlijk nooit verkeerd.

Pm me als je in de buurt van heerenveen/drachten/oosterwolde/wolvega woont en wel es zin hebt om te toeren door de week.

Snickers.
Kuijpie
Ik zou het zelf wel leuk vinden om zoiets ook in de buurt van Utrecht (Houten) te ondernemen...
Dus als er mensen zijn die een leuke route kennen en deze in de avonduren willen rijden met een kleine groep, leuk om iets op te zetten!
Veefer
@Jeroen, ik weet dat onze pr man, Fred, regelmatig een rondje rijdt met mensen uit de omgeving Utrecht/Gooi. Op motor-forum.nl is er een regiopagina volgens mij, waar je ook eens kunt kijken.
(Gisteren alvast het rek verwijdert, lamp vervangen, richtingaanwijzers weer in orde, duokap gemonteerd.) Ziet er veel stoerder uit zo.
Kuijpie
CITEER(Veefer @ 17-06-2010, 09: 16) *
@Jeroen, ik weet dat onze pr man, Fred, regelmatig een rondje rijdt met mensen uit de omgeving Utrecht/Gooi. Op motor-forum.nl is er een regiopagina volgens mij, waar je ook eens kunt kijken.
(Gisteren alvast het rek verwijdert, lamp vervangen, richtingaanwijzers weer in orde, duokap gemonteerd.) Ziet er veel stoerder uit zo.

Klein beetje offtopic... maar wel erg fijn om te horen dat "mijn motor" er stoer uitziet!
VFRek
CITEER(snickers @ 16-06-2010, 21: 34) *
Hey,
Ik rij nogal veel savond en t mooie weer komt r weer aan, dus zijn er nog mensen op een vfr uit friesland die savond ook wel es toeren?

Maandag ga ik altijd al wel mee met een toer-groep alleen dat is alleen maar maandag he..tongue.gif
Rij de rest van de week alleen wat ook wel leuk is maar een beetje gezeldschap is natuurlijk nooit verkeerd.

Pm me als je in de buurt van heerenveen/drachten/oosterwolde/wolvega woont en wel es zin hebt om te toeren door de week.

Snickers.

In forum VFR/toeren zitten aan aantal topics onder de naam MRONE (Monthly Ride Out in the North East) waar best wel een nieuw leven in mag komen.
Plaats je oproep daar nog eens, vast wel belangstelling voor.
Dit waren oproepen een paar dagen vooraf als je wist wat voor weer het zou worden. Ik wacht MRONE 6 af.

Ik wil ook wel eens meerijden in de Fries-Drentse grensstreek.
snickers
CITEER(VFRek @ 17-06-2010, 15: 04) *
In forum VFR/toeren zitten aan aantal topics onder de naam MRONE (Monthly Ride Out in the North East) waar best wel een nieuw leven in mag komen.
Plaats je oproep daar nog eens, vast wel belangstelling voor.
Dit waren oproepen een paar dagen vooraf als je wist wat voor weer het zou worden. Ik wacht MRONE 6 af.

Ik wil ook wel eens meerijden in de Fries-Drentse grensstreek.

Dat is zeker alleen voor betaalde leden?.
Kwil eerst ff een tijdje aankijken voordat ik er over na ga denken om betaald te worden omdat dit me 1e motor is en ik nog niet weet of ik em lang hou.. smile.gif

Maar dit gaat alweer over een hele zaterdag, bedoelde meer een avondje. Uurtje of 18:30 weg en ongeveer 22:00 weer terug.

$nicker$
VFRLoos
Nee snickers, dat is gewoon een forumactiviteit, kost je niets, behalve je eigen uitsmijter/frisje etc..
Je had ze zeker al gevonden hè, ik was net op zoek voor je. Je zou zelf zoiets kunnen 'doen' voor in de avond. Klein en z'n maten hebben ook wel eens zo'n avondrit maar dat is voor jou niet in de buurt geloof ik.
Voor wie het ook wil nalezen (en dan heb ik niet voor de kat z'n dingetje gezocht) HIER
snickers
CITEER(VFRLoos @ 17-06-2010, 17: 02) *
Nee snickers, dat is gewoon een forumactiviteit, kost je niets, behalve je eigen uitsmijter/frisje etc..
Je had ze zeker al gevonden hè, ik was net op zoek voor je. Je zou zelf zoiets kunnen 'doen' voor in de avond. Klein en z'n maten hebben ook wel eens zo'n avondrit maar dat is voor jou niet in de buurt geloof ik.
Voor wie het ook wil nalezen (en dan heb ik niet voor de kat z'n dingetje gezocht) HIER

Met die link kan ik em wel vinden maar als ik DeVFR/Toeren doe kan ik hem daar niet tussen vinden.
De 1e x dat ik em vond had ik op google MRONE VFR ingetoetst...xD
Doe ik iets verkeerd of slaat het bier van gisteren avond me naar t hoofd..tongue.gif

Snickers
dreamer
CITEER(snickers @ 17-06-2010, 17: 15) *
Met die link kan ik em wel vinden maar als ik DeVFR/Toeren doe kan ik hem daar niet tussen vinden.
De 1e x dat ik em vond had ik op google MRONE VFR ingetoetst...xD
Doe ik iets verkeerd of slaat het bier van gisteren avond me naar t hoofd..tongue.gif

Snickers

Denk dat je bij uitgebreide zoekopties even moet rommelen met de datum tot wanneer hij terug zoekt. Anders zoekt hij maar tot 30 dagen terug (toch VFRLoos?) zo even uit mijn hoofd hoor.
Roodrunner
Helemaal goed.
VFRLoos
dat was ik undercover 1210.gif
snickers
CITEER(dreamer @ 17-06-2010, 17: 52) *
Denk dat je bij uitgebreide zoekopties even moet rommelen met de datum tot wanneer hij terug zoekt. Anders zoekt hij maar tot 30 dagen terug (toch VFRLoos?) zo even uit mijn hoofd hoor.

Het werkt alhoewel ik niks heb veranderd bij ''meer zoekopties'', heb alleen ''meer zoekopties'' aangeklikt en weer weggeklikt.
Maargoe....het werkt iig.

thx
mover
De instelling waar dreamer (denk ik) op doelde zit niet bij de zoekopties, maar in de forumweergave. Als je het subforum "Toeren" opent zie je onderaan een aantal pull-down menu's staan: onder andere "Sorteer: Laatste bericht", "Z-A" en "Van: 30 dagen". Die laatste moet je even op een hogere waarde zetten, dan krijg je ook oudere topics te zien.
Geestje
CITEER(snickers @ 17-06-2010, 16: 44) *
Dat is zeker alleen voor betaalde leden?.
Kwil eerst ff een tijdje aankijken voordat ik er over na ga denken om betaald te worden omdat dit me 1e motor is en ik nog niet weet of ik em lang hou.. smile.gif

Maar dit gaat alweer over een hele zaterdag, bedoelde meer een avondje. Uurtje of 18:30 weg en ongeveer 22:00 weer terug.

$nicker$

rolleyes.gif volgens mij heb ik nog nooit betaald gekregen voor een lidmaatschap van een club maar het lijkt mij wel wat crossy.gif
Mijn trouwe blauwe is ook mijn eerste motor en ik heb 'm al 12 jaar en gebruik deze op het moment meer als vervoersmiddel. Soms wel met een lekker omweggetje.

Succes met toermaatjes vinden en sorry voor dit geintje maar kon het niet laten zwaai.gif

VFRSander
CITEER(Jeroen82 @ 17-06-2010, 08: 00) *
Ik zou het zelf wel leuk vinden om zoiets ook in de buurt van Utrecht (Houten) te ondernemen...
Dus als er mensen zijn die een leuke route kennen en deze in de avonduren willen rijden met een kleine groep, leuk om iets op te zetten!

Je kunt mij altijd contacten om een ritje te doen.woon bij gorinchem in de buurt.15min van van houten utrecht vandaan.
snickers
Elke maandag-avond gaat er een toergroepje weg in oldeberkoop.

Om 19.30 bij de gulf aan de N351 tussen wolvega en oosterwolde
Wie mee wil mag mee want iedereen mag mee.
+-22.00 zijn we weer terug en we rijden altijd prachtige routes met om 20.30-21.00 een bakkie of iets dergelijks op een terrasje.

Het is geen sportive groep maar daarom ga ik ook altijd achteraan rijden zodat k wat sneller door de bochten kan..tongue.gif
Ik sta er iig op me rode brommer.

Snickers
Dit is een printversie van ons forum. Om de volledige versie met meer informatie, opmaak en afbeeldingen te bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.