Help - Zoek - Forumleden - Kalender
Volledige versie: Motoren in afbeelding hierboven
Forum van de Honda VFR Ownersclub Nederland (VFROC) > Algemeen > Forum informatie
Pagina's: 1, 2
VFRikus
Nu eens geen probleem, maar een mooi herziene en met de 1200 uitgebreide kop boven ons forum.
Mooi Paula!
VFRikus
VFRLoos
Bedankt maatje, ik had 't gisteren beloofd dus .... smile.gif

mover
Jammer dat het officieel "Owners Club" is (met spatie) en niet "OwnersClub" wink.gif
VFRLoos
volgens mij is het Ownersclub maar vanwege de C in de VFROC heb ik het zo gedaan,
Ik ga het uitzoeken en dan pas ik het eventueel aan.
VFRLoos
S T A T U T E N

VAN DE

HONDA VFR Ownersclub Nederland

Artikel 1 NAAM EN ZETEL
De vereniging draagt de naam: HONDA VFR Ownersclub Nederland.

Ik moet er dus nog even Nederland bijzetten....
johans VFR
CITEER(VFRLoos @ 12-07-2010, 19: 22) *
Die heb ik hier al klaar staan, moet ik er nog op zetten. Misschien wel morgen......moet wel het forum even down smile.gif

Dank je Paula en het ziet er compleet uit nu rolleyes.gif

m.vr.gr. Johans VFR biggrin.gif
mover
CITEER(VFRLoos @ 13-07-2010, 19: 18) *
De vereniging draagt de naam: HONDA VFR Ownersclub Nederland.

I stand corrected blush.gif

In dat geval is de titel van het forum niet correct: in de titelbalk van de browser staat namelijk "Forum van de VFR Owners Club Nederland". Ook de "breadcrumbs" boven de eigenlijke berichten vermelden die tekst (in dit subforum: "Forum van de VFR Owners Club Nederland > Algemeen > Bugtrack > Forum Problemen"). Dat is is de reden dat ik ervan uit ging dat dit de juiste naam is. Zo is het ook correct Engels; "Ownersclub" zonder spatie is dat niet. Maar ja, als de statuten dit als naam vermelden zullen we het ermee moeten doen wink.gif
VFRLoos
mmmm, mover ik zie dat helemaal niet staan tease.gif
We lijken het oranjeteam wel, samen komen we er wel smile.gif
mover
CITEER(VFRLoos @ 13-07-2010, 20: 24) *
mmmm, mover ik zie dat helemaal niet staan tease.gif

nono.gif wink.gif
VFRikus
Maar dan klopt de afkorting VFROC ook niet, toch?
VFRikus
VFRLoos
eh ...... eigenlijk niet. Er is ook één clublid dat consequent VFRON schrijft smile.gif
Maar we heten nu voor de rest van de club al 10 jaar VFROC dus laten we dat zo maar houden.
VFRikus
Misschien zo schrijven? "Honda VFR OwnersClub"
VFRikus
Bazz
CITEER(johans VFR @ 13-07-2010, 19: 19) *
Dank je Paula en het ziet er compleet uit nu rolleyes.gif

bijna, nu nog in chronologische volgorde..... respect.gif
VFRLoos
Ja lekker, die chronologische volgorde heeft Good Vibrations al eens gemaakt maar die is niet meer terug te vinden.
Hij zou het nog eens doen maar zal wel even geen tijd hebben.
Komt nog of iemand anders moet de juiste volgorde even aangeven.
Roodrunner
Kun je hem ook ergens klikbaar en groot neerzetten?

In elk geval horen de gele en de blauwe 800 naast elkaar en de NR (die vfrooie, nr 4 van rechts) hoort veel verder naar links.
Verder kan ik niet zien of er een vf750 bij zit. Nr 5 van rechts zou ook veel verder naar links moeten.
VFRLoos
Je kunt volgens mij rechtsklikken en dan de afbeelding zelf opslaan. Groter heb ik hem niet.
We hebben nu 11 afbeeldingen, links beginnend is dat afb. 1.
Als iemand meetelt en bijv. als volgt aangeeft:
afb. 1= plaats 5 (voorbeeld) dan ga ik wel knippen en plakken, maar met 'verder naar links' wordt het voor mij te veel gokken dan blijf ik aan de gang ;0

Roodrunner
CITEER(VFRLoos @ 13-07-2010, 22: 09) *
We hebben nu 11 afbeeldingen, links beginnend is dat afb. 1.

Heb je de losse afbeeldingen ook?
VFRLoos
Neeeeeeee
Roodrunner
Roep dan niet dat je er 11 hebt smile.gif
Bazz
als we dan toch bezig zijn, kunnen de logo's ook gelijk bij het bijbehorende model staan.... ignore.gif schater.gif
Roodrunner
Zullen we eens met z'n allen proberen wat we kunnen?

Van links naar rechts

1 ????
2 VFR 750 RC 36I ??? 1991-1993
3 VFR 750 RC36II 1994-1997
4 VFR 800 1998-2001
5 VFR 800 Vtec 2002-
6 VFR 400???
7 ???
8 NR 750 1992
9 VFR 800 VTEC 2002-
10 VFR 800 1998-2001
11 VFR 1200 2010-

Wie vult dit eens aan? Of verbeterd mij?
CassiusZ
Quote RoodRenner

Van links naar rechts

1 VF750R???
4 VFR 800 1998-2001
5 VFR 800 Vtec 2002-
6 VFR 400???
7 RVF 750???
8 NR 750 1992
9 VFR 800 VTEC 2002-
10 VFR 800 1998-2001
11 VFR 1200 2010-

PS, ik weet niet of het altijd zo was met betrekking tot de titel van dit machtige, prachtige VFoRum, maar persoonlijk vind ik de schuine letters NET niet mooi staan.
Ik kan me eigenlijk niet voor de geest halen blush.gif , want je let er eigenlijk niet op, hoe het "vroeger" biggrin.gif was
frank_b
CITEER(Roodrunner @ 14-07-2010, 01: 01) *
Zullen we eens met z'n allen proberen wat we kunnen?

Van links naar rechts

1 VFR750F RC24 volgens mij (86-87)
4 VFR 800 1998-2001
5 VFR 800 Vtec 2002-
6 VFR 400??? is de VFR750R RC30 volgens mij. (1990)
7 ??? moet van na 1990 zijn (swingarm) lijkt sterk op de VFR750FL-P
De gemodificeerde RC36 uit de NL zelfs
Klik om de bijlage te bekijken
8 NR 750 1992 OK
9 VFR 800 VTEC 2002- OK
10 VFR 800 1998-2001 OK
11 VFR 1200 2010- OK, zeker weten smile.gif

Wie vult dit eens aan? Of verbeterd mij?
Dutchgixxer
is nr 7 geen RC45 ?? of te wel een RVF750rr ?

zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_RVF750_RC45
Roodrunner
6 lijkt inderdaad veel op de RC 30.

Wie komt er met aanvullingen of het definitieve lijstje?

7 RC45 durf ik niet 1,2,3 te zeggen. Ik mis een maxi RVF sticker.

Net als ik bij 1 niet definitief durf te zeggen wat het is. Het zou ook een 700 interceptor kunnen zijn.

Wie oh wie brengt de verlossing. Ik splits dit trouwens even af smile.gif
VFRLoos
CITEER(CassiusZ @ 14-07-2010, 07: 47) *
PS, ik weet niet of het altijd zo was met betrekking tot de titel van dit machtige, prachtige VFoRum, maar persoonlijk vind ik de schuine letters NET niet mooi staan.
Ik kan me eigenlijk niet voor de geest halen blush.gif , want je let er eigenlijk niet op, hoe het "vroeger" biggrin.gif was

"Vroegah" stonden er helemaal geen letters. Het stoort mij vaak dat 'men' het heeft over de website en dan bedoelen ze het forum. Ik wil ook graag dat duidelijker is dat dit forum aangeboden wordt door de VFROC, vandaar de toevoeging van de tekst. Recht of schuin maakt mij niet uit.
Ik ga eerst eens even afsplitsen zodat dit niet langer onder forumproblemen valt smile.gif
HansM
Ik vind het rijtje afbeeldingen prima zoals hij er staat. Voor mij is het totaal niet boeiend of ze wel op de juiste volgorde staan.. Straks hebben we na veel gepuzzel de foto's op serie volgorde staan en dan kunnen we fijn gaan steggelen over de kleur volgorde. Geel is voor de 800 bijvoorbeeld alleen in 99 geleverd, dus als je 3 afbeeldingen van de 800 hebt dan moet de foto met grijze wielen als laatste (2001 model) en de gele in het midden (1999) en de rode met zwarte velgen eerst (1998)... etc etc.. En daarbij zijn de eerste 8 afbeeldingen van opzij en de laatste 3 schuin van voren.... Geen gezicht.... wink.gif

Ziet er zo netjes uit Paula. Niets meer aan doen.

VFRLoos
CITEER(HansM @ 14-07-2010, 12: 04) *
En daarbij zijn de eerste 8 afbeeldingen van opzij en de laatste 3 schuin van voren.... Geen gezicht.... wink.gif

Mij stoort dat eerlijk gezegd wel yes.gif
Vier van opzij, dan vier schuin en dan weer vier van opzij? Dat doet i.i.g. recht aan mijn gevoel voor symmetrie
HansM
CITEER(VFRLoos @ 14-07-2010, 13: 11) *
Mij stoort dat eerlijk gezegd wel yes.gif

hamer.gif

Zucht......
Bluebird
Nummer 6, idd de RC 30, stamt uit '88 en komt dus na de RC24. De daaropvolgende RC36-1 uit '90 had daar namelijk de Pro-Arm van meegekregen. Dan krijg je de NR 750 en daarna de RC36-II. Nummer 7, de RC45 uit '94, is de supersportversie van de 36-II die weer gelijk met dit model komt. Maar waarom 2 keer een 800Fi en een Vtec? Dan kun je van elk model wel een geupdate versie plaatsen...
VFRikus
withstupid.gif Er hoort, naar mijn mening, maar 800 FI en VTEC bij. De upgrades daarvan zijn geen echte nieuwe modellen te noemen,
VFRikus
mover
withstupid.gif

Dan komen meteen twee van de drie "afwijkende" afbeeldingen te vervallen. Nog even een zij-aanzicht van de 1200 zoeken (moet niet al te moeilijk zijn) en alles staat weer dezelfde kant op wink.gif
VFRLoos
popcorn.gif Ik wacht rustig af waar de kenners op uitkomen
mover
En als we nou eens zoiets deden:

Kunnen natuurlijk nog modellen en/of logo's bij, maar het gaat even om het idee.
Bluebird
Ik zeg: representatief, prachtig zo en helemaal goed. Alleen tussen RC24 en RC36-l nog de RC 30 zetten en na de 36-II komt dan nog de RVF 750 en de NR 750.
Vtec Bob
Die van Mover vind ik betere kwaliteit foto's!

ik zou voor die gaan, met de andere modellen erbij geplakt en mogelijk wat logo's.
Momenteel vind ik de header wat betreft resolutie wat te weinig voor 2010 ohmy.gif

Greetz Bob
Ray
CITEER(mover @ 14-07-2010, 20: 26) *

Kunnen natuurlijk nog modellen en/of logo's bij, maar het gaat even om het idee.

withstupid.gif  Misschien links nog het Honda logo en rechts het/een VFR logo maar meer moet het niet zijn.

CITEER(Bluebird @ 14-07-2010, 20: 33) *
Ik zeg: representatief, prachtig zo en helemaal goed. Alleen tussen RC24 en RC36-l nog de RC 30 zetten en na de 36-II komt dan nog de RVF 750 en de NR 750.

Hoewel het schitterende machines zijn zijn het een RVF en een NR dus geen VFR.
Ga je er vanuit dat het hetzelfde V blok (nou ja... hetzelfde) dan kunnen we volgend jaar misschien het forum uit gaan breiden als Honda idd met de Varadero 1200 komt met het 1200 blok van de VFR 1200.
De motoren zijn te exclusief voor een eigen forum (zal stil zijn daar dan) dus meeliften moet kunnen maar naar mijn mening horen ze niet in de banner  cool.gif
Misschien heb ik geen recht van spreken omdat ik alleen maar met het forum meedoe maar ik wilde toch even m'n mening geven  whistle.gif

VFRLoos
CITEER(mover @ 14-07-2010, 20: 26) *

Ik vind het erg mooi maar heb nog vraagje:
Blijft het dan bij deze zes? Want dan download ik ze en ga aan de gang, niet nu meteen want ik zit te genieten van Shemar Moore wub.gif
Bluebird
CITEER(Deadly_Paradox @ 14-07-2010, 20: 59) *
Hoewel het schitterende machines zijn zijn het een RVF en een NR dus geen VFR.
Ga je er vanuit dat het hetzelfde V blok (nou ja... hetzelfde) dan kunnen we volgend jaar misschien het forum uit gaan breiden als Honda idd met de Varadero 1200 komt met het 1200 blok van de VFR 1200.
De motoren zijn te exclusief voor een eigen forum (zal stil zijn daar dan) dus meeliften moet kunnen maar naar mijn mening horen ze niet in de banner  cool.gif
Misschien heb ik geen recht van spreken omdat ik alleen maar met het forum meedoe maar ik wilde toch even m'n mening geven  whistle.gif

Ik vind het eigenlijk best kunnen. Bij mijn weten zijn er ook RC30 en RVF bezitters op het forum. En recht van spreken heeft iedereen hier in een algemeen openbaar forum. wink.gif

En inderdaad gaat de 1200 in een andere gedaante straks problemen opleveren. Waar het VFR blok zich van de 1200 onderscheidt is dat ie op het circuit is ontwikkeld en een echte sportmotor is gebleven.
Roodrunner
En toch zou ik de RC30, RC45 en NR erbij willen zien. En de RC36-I mag van mij groen, de RC36-II is alleen in rood mooi.

Heb je die plaatjes ook, mover? Dan kunnen we toch zo'n rijtje maken.

Missen we dan nog:
* VFR400 dus

En eventueel dus de VF750 (mag ook meedoen met de vfr club als voorloper van de vfr)
En misschien nog interceptors?

Of gaan we alleen voor de officiele VFR? Dan nog moet de 400 erbij. Liefst in repsol uitvoering.
Bluebird
De VF serie zou ik er liever buiten willen houden, anders kun je beter een Honda V4 club beginnen. Je krijgt er dan tevens (als voorloper van de 1200 rolleyes.gif) de VF 750 en 1100 Sabre bij, de Custom, de VF 1000 en de Magna serie. Lijkt me echt geen doen als je niet wil gaan discrimineren. Een viffert blijft een viffert. Interceptors zijn dat ook. wink.gif
mover
CITEER(VFRLoos @ 14-07-2010, 21: 07) *
Blijft het dan bij deze zes? Want dan download ik ze en ga aan de gang, niet nu meteen want ik zit te genieten van Shemar Moore wub.gif

Met nadruk: het is een voorzetje. Niet compleet, zoals al door sommigen opgemerkt, en even snel in elkaar gedraaid. Het laatste wat ik wil is er even snel een andere banner doorheen drukken. Tenslotte heeft iemand anders (ik weet even niet wie precies) ook al veel moeite gedaan om de huidige banner te maken, en die wil ik geenszins passeren.

CITEER(Roodrunner @ 14-07-2010, 21: 21) *
En toch zou ik de RC30, RC45 en NR erbij willen zien. En de RC36-I mag van mij groen, de RC36-II is alleen in rood mooi.

Heb je die plaatjes ook, mover? Dan kunnen we toch zo'n rijtje maken.

Dan zal ik wat uitgebreider moeten zoeken. Zoals gezegd heb ik deze even snel in vijf minuutjes in elkaar geflanst.
Veefer
ik zou het willen houden bij de modellen die in de statuten genoemd worden:

Artikel 4 , lid 1.

Het gewoon lidmaatschap staat open voor personen die eigenaar zijn van een HONDA type VFR of RVF, of van een motorfiets die daarvan is afgeleid

welke dat zijn maken jullie maar uit.

de echte foto's van Mover vind ik veel mooier dan die 'geblurde' versies
Bluebird
Dan krijgen we volgend jaar er een Varadero bij die van een ''VFR'' is afgeleid die dat zelf al helemaal niet is maar op zich een geheel nieuw ontwikkelde V4........... ik zou toch maar eens wat aan die statuten gaan aanpassen. whistle.gif
VFRLoos
popcorn.gif maar hoe meer er bijkomen, hoe kleiner ze worden aangezien niet iedereen een kamerbreed scherm heeft.....
Veefer
CITEER(Bluebird @ 14-07-2010, 21: 57) *
Dan krijgen we volgend jaar er een Varadero bij die van een ''VFR'' is afgeleid die dat zelf al helemaal niet is maar op zich een geheel nieuw ontwikkelde V4........... ik zou toch maar eens wat aan die statuten gaan aanpassen. whistle.gif

je begrijpt neem ik aan best de strekking van dat artikel.

Als voor die Varadero alleen gebruik gemaakt wordt van dat blok, is het nog geen afgeleide van de vfr, die ondanks afwijkingen, toch een heel aantal overeenkomsten hebben.
Bluebird
Tja, in dat geval zullen we er dus heel goed op moeten letten dat er sowieso de naam VFR voor staat. Ik vind de 1200 bij lange na geen VFR, is er ook niet van afgeleid, maar het draagt nou eenmaal wel de naam. Eigenlijk hoort de NR daar dan ook niet bij. Die heeft qua concept aan de wieg van de V4 successtory gestaan maar heeft als voorbeeld de NR 500 en is dus ook geen VFR. En de VF ook nog niet. closedeyes.gif
VFoRever
Ik vind de gallerij van mover prachtig, maar de vfr1200 lijkt in het rijtje kleiner dan de andere modellen.
Bas
CassiusZ
Ik moet zeggen dat ik het rijtje van Mover, al hoewel nog een beetje incompleet, wel heel erg fraai vind.
Ik zou dan inderdaad eventueel links en rechts van de gallery nog een VFR logo plakken om het compleet te maken
VFRLoos
CITEER(Bluebird @ 15-07-2010, 00: 48) *
Nou, leg eens uit, waar baseer jij dat allemaal op. En in fatsoenlijke bewoordingen graag. De clown spelen is niet zo moeilijk, onderbouwen des te meer naar het schijnt. tongue.gif

nono.gif hier wordt alleen gesproken over welke motoren in het forumlogo moeten staan wink.gif
Dit is een printversie van ons forum. Om de volledige versie met meer informatie, opmaak en afbeeldingen te bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.