Help - Zoek - Forumleden - Kalender
Volledige versie: Motoren in afbeelding hierboven
Forum van de Honda VFR Ownersclub Nederland (VFROC) > Algemeen > Forum informatie
Pagina's: 1, 2
Bluebird
CITEER(VFRLoos @ 15-07-2010, 13: 40) *
nono.gif hier wordt alleen gesproken over welke motoren in het forumlogo moeten staan wink.gif

Precies, dat wordt hier dan ook even duidelijk gemaakt. Maar daarover later meer. happy.gif
VFRLoos
CITEER(mover @ 14-07-2010, 21: 45) *
Het laatste wat ik wil is er even snel een andere banner doorheen drukken. Tenslotte heeft iemand anders (ik weet even niet wie precies) ook al veel moeite gedaan om de huidige banner te maken, en die wil ik geenszins passeren.

Ik denk dat het Marty geweest is, maar die voelt zich daardoor niet gepasseerd hoor smile.gif
Ik heb er ooit de zwarte en de blauwe bijgezet en ik voel me ook niet ......
VFRLoos
Logo's aan de zijkanten wordt alweer moeilijk, kost allemaal ruimte.
Het logo wordt gecentreerd en kamerbrede schermen hebben daardoor witte ruimte aan de zijkanten.
waarom niet alleen VFR en RVF en dan niet de daarvan afgeleide types?
Is dat iets?

Bluebird
CITEER(Bluebird @ 15-07-2010, 13: 49) *
Precies, dat wordt hier dan ook even duidelijk gemaakt. Maar daarover later meer. happy.gif

Misschien een idee om alle Honda VF/N/R types op een rijtje in een poll te zetten en de goegemeente zelf te laten kiezen? De statuten geven duidelijke bepalingen maar zoals die er nu uit ziet vallen er een paar zeer interessante V4 modellen buiten de boot die de naam VFR niet dragen en er ook niet van zijn afgeleid omdat ze simpelweg al veel eerder zijn ontwikkeld.

Statuutmatig zou je dan krijgen: RC24 - RC30 - RC36/I/II - RVF 400/750 - VFR800Fi - VFR800 Vtec - VFR1200

Buiten de boot valt dan de VF 750/1000 F/R en de NR 750 en die willen sommigen en misschien wel velen er graag bijzien.

Ik zeg dus: Pollt u maar. sleep.gif

CITEER(VFRLoos @ 15-07-2010, 14: 08) *
waarom niet alleen VFR en RVF en dan niet de daarvan afgeleide types?
Is dat iets?

Dat zou de naam van de club iig wel helemaal dekken. wink.gif
V4 Rosso
+NC24 & NC30 (VFR400)
Bluebird
CITEER(V4 Rosso @ 15-07-2010, 14: 39) *
+NC24 & NC30 (VFR400)

+ NC35. Die mogen dan allemaal onder de noemer VFR 400 valllen wat mij betreft. laugh.gif
V4 Rosso
Daarom liet ik de NC35 weg omdat je die al had genoemd (RVF400) wink.gif
Draag ik de RC26 ook voor, OK?
Bluebird
CITEER(V4 Rosso @ 15-07-2010, 14: 45) *
Daarom liet ik de NC35 weg omdat je die al had genoemd (RVF400) wink.gif

Klopt. De RC26 staat overigens al als eerste in de banner wink.gif

Doe er meteen nog maar een NC21 bij dan.
Bazz
CITEER(Bluebird @ 15-07-2010, 13: 49) *

legt u het ons dan maar eens uit..... glare.gif
Bluebird
CITEER(Bazz @ 15-07-2010, 21: 38) *
legt u het ons dan maar eens uit..... glare.gif

Ik denk dat er eigenlijk wel genoeg verteld is zo langzamerhand. Zolang er VFR of RVF voor staat is er niks aan de hand. De volgorde moet nu ook wel duidelijk zijn. Ben benieuwd hoe de nieuwe banner er uit gaat zien. smile.gif
frank_b
Eigenlijk hoort er alleen een 1200 te staan en wel in 3 kleuren closedeyes.gif

Alle andere VFR's waren probeersels van Honda om tot dat heeeeeeeeeeeeeele mooie ontwerp van de 1200 te komen.
Het is duidelijk dat ze een lange tijd nodig hadden om tot zo'n schitterend ontwerp te komen.

Ook kwamen ze er pas laat achter dat je met een 750-800 gewoon niet fatsoenlijk kunt weg komen bij een verkeerslicht.

Nu hebben ze eindelijk het licht gezien (geen Xenon, dat dan weer niet) en is hij daar eindelijk, een echte VFR

Mooi, flitsend, alle superlatieven in één een niet te evenaren VFR 1200 worshippy.gif

Dus graag een witte, grijze en rode in de banner.

En nee ik ben niet bevooroordeeld whistle.gif schater.gif

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En voor de onoplettende lezer, bovenstaand is een grapje 1210.gif

Ik ben net als bluebird benieuwd wat er nu gaat komen, Paula, maak er eens wat moois van worshippy.gif

Bluebird
withstupid.gif schater.gif
dreamer
Ik moet toegeven Frank, humor heb je zeker. schater.gif tease.gif
davey400
CITEER(frank_b @ 16-07-2010, 13: 12) *
Ook kwamen ze er pas laat achter dat je met een 750-800 gewoon niet fatsoenlijk kunt weg komen bij een verkeerslicht.

En dat met slechts een dikke 200 kilo je voorwiel veel te snel los komt. wink.gif
VFRLoos
KNIP
Ik ben net als bluebird benieuwd wat er nu gaat komen, Paula, maak er eens wat moois van worshippy.gif

't Zou alles zoveel gemakkelijker maken schater.gif
Ik ga m'n best doen en dan hoor ik 't wel van jullie.
Eerst maar eens zien of ik nu precies kan uitvogelen welke erin moeten, in welke volgorde en eventueel op zoek naar plaatjes, beetje van opzij/schuin is mooier dan echt van opzij toch?
HansM

Wil je die met of zonder ontploft motorblok?

183.gif
Bluebird
CITEER(VFRLoos @ 16-07-2010, 18: 24) *
't Zou alles zoveel gemakkelijker maken schater.gif
Eerst maar eens zien of ik nu precies kan uitvogelen welke erin moeten, in welke volgorde en eventueel op zoek naar plaatjes, beetje van opzij/schuin is mooier dan echt van opzij toch?

De 'schuine' foto's zijn de originele plaatjes die Honda Nederland op websites en in folders heeft gezet. Wat dat betreft zou het wel de meest professionele indruk maken. Roept u maar als de modelvolgorde niet helemaal duidelijk is. smile.gif
HansM
withstupid.gif
VFRLoos
Joehoe Blue wink.gif
Bluebird
Hier is alvast de RC 30 uit '88 die VFR750R op de kont heeft staan. Een echte VFR dus. In het rijtje van mover wordt dat nummer 2.

Klik om de bijlage te bekijken

De RVF750R (RC 45) uit '94 die is afgeleid van de RC 36-II (of was het andersom?) Mag ook zeker een VFR worden genoemd. Dat wordt nummer 4.

VFRLoos
ga door, ga door smile.gif
Rob@VFR800
CITEER(VFRLoos @ 16-07-2010, 22: 28) *

schater.gif
Bluebird
CITEER(VFRLoos @ 16-07-2010, 22: 28) *

ja ja kallum kallum hamer2.gif

De NC 21 uit '85. De eerste VFR400 als het ware. Nummer 5.

De VFR400R (NC 24) uit '87. Nummer 6.

De VFR400R (NC 30) model '93, het kleine broertje van de RC 30. Wordt nummer 7.

De RVF400R (NC 35) uit '94 die van de VFR400R is afgeleid. Wordt nummer 8 wat mij betreft.

En hiermee zijn we er wel. De Interceptors zijn niet meer dan de Amerikaanse versies van de reguliere modellen dus die voegen verder weinig toe.
mover
CITEER(VFRLoos @ 16-07-2010, 18: 24) *

De eerste aanzet is toch al klaar? Als we 't er over eens kunnen worden welke erin moeten en in welke volgorde, dan pas ik de banner die ik al gemaakt heb wel aan...
Roodrunner
Lijkt me prima plan.

Sowieso moet de 400 serie er ook in...

Eigenlijk in mijn ogen:

VFR 750 86-90
VFR 750 91-93
VFR 750 94-97 en dan enkel de rooie!!
VFR 800 1 model
VFR 800 Vtec 1 model (en niet die candy)

Dan de 400 serie. Zowel een RVF als een VFR lijkt mij

Vervolgens de 1200 ook

En dan ook de 2 RVF modellen van de 750 serie, zoals Bluebird ze hiervoor geplaatst heeft.

Misschien de NR overslaan????

Dan hebben we totaal (even tellen: 10 of 11 motoren afhankelijk van de NR)

Kunnen jullie daarmee leven, of moeten we toch nog minder gaan doen ivm de breedte van de banner?
Bluebird
Als optie zou ik idd de NR laten vallen als er ruimte moet worden bespaard. Die is niet echt representatief voor de club en kent geen enkel forumlid als eigenaar (hoewel die hier van harte welkom is in het geval dat natuurlijk). Daarbij hebben we ook geen ervaringen of technische kennis te delen over die fiets. Als iemand er al een zou hebben zal die er ook vast niet zomaar ff mee naar de Dolomieten toeren... scratchchin.gif
VFRLoos
CITEER(mover @ 17-07-2010, 00: 16) *
De eerste aanzet is toch al klaar? Als we 't er over eens kunnen worden welke erin moeten en in welke volgorde, dan pas ik de banner die ik al gemaakt heb wel aan...

Oh geweldig, ik vond je eerste aanzet al prachtig.
Mover, die er nu staat is 985 breed. Gaat het daarin passen? Anders ietsje breder geen probleem.
Zet je dan ook de tekst eronder? Niet schuin, hoorde ik van iemand en ik geef die iemand gelijk wink.gif
Hoogte is 115, die liever niet wijzigen, alleen als het ECHT niet anders kan.
Maak er maar wat moois van popcorn.gif coffee.gif
Ray
Volgens mij kan je naar 1200 breed want dat is het formaat wat ik hier voor me heb.
Kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die serieus gebruik maken van een pjuter met minder dan 15" en tegenwoordig is dat 15,6" en dus 1280 breed.
In eerste instantie waren we bij onze site nog uitgegaan van de oude 15" en hadden 1020 als basisbreedte maar dat is herzien en we zitten nu op 1200 en hebben daarmee dus nog een beetje speling plus dat het niet hinderlijk wordt voor die paar die toch nog een oude 15"hebben (op ze zaak ofzo, maar daar moet je toch werken en niet stiekem forummen cool.gif ).
VFRLoos
Hmm, zo denk ik er eigenlijk ook over, wil wel rekening houden met stokoude schermpjes her en der maar ook weer niet ten koste van alles en iedereen.
wat vind jij mover? Zullen we ook naar 1200 gaan?
Gaan er veel mensen koeren dan kunnen we altijd nog iets smaller...
broeren79
hihihi...als dathet argument is, wanneer komt dan de mobiele versie voor op iphones/androids etc? dat zoomen en scrollen is ook niet fijn de hele tijd wink.gif
VFRLoos
Misschien dan beter HIER gekeken?
Ik weet het niet hoor, mijn telefoon gebruik ik om iemand te bellen als het echt niet kan wachten tot ik thuis ben dus ik kan het niet controleren.

HansM
CITEER(Deadly_Paradox @ 17-07-2010, 13: 35) *
Kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die serieus gebruik maken van een pjuter met minder dan 15" en tegenwoordig is dat 15,6" en dus 1280 breed.

Tja, ik gebruik mijn zakelijke laptop om te forummen (betere accu dan mijn eigen Laptop) en die heeft het goedkoopste scherm die maar leverbaar is voor laptops. Zeker geen 1200 dus.. Een scherm van 1048*768 is voor mij prima
Ray
CITEER(HansM @ 17-07-2010, 17: 47) *
Tja, ik gebruik mijn zakelijke laptop om te forummen (betere accu dan mijn eigen Laptop) en die heeft het goedkoopste scherm die maar leverbaar is voor laptops. Zeker geen 1200 dus.. Een scherm van 1048*768 is voor mij prima

Dan mis je een halve cm en als je naar links scrolt heb je gewoon de hele inhoud van de topics in beeld en naar beneden scrollen moet je ook met een 1280 scherm.
Dat is de reden van het advies van 1200... zo wordt het (uit eigen ervaring met het 1048 scherm op de zaak) niet bepaald hinderlijk.
De tijd gaat vooruit en je moet meegaan vind ik en op dit moment pas overgaan naar 1200 is zeker niet te vroeg voor mensen die niet het nieuwste hebben (mijn klapjap is ook al 6 jaar oud ondertussen).
Het beheer kan misschien ook alleen de banner op 1200 zetten want volgens mij past het forum zich vanzelf aan aan de breedte want ik heb het nu ook op volle breedte voor m'n neus dus dan hebben de mensen met 1048 res alleen de banner naast het beeldscherm aan de zijkant (gewoon wat input).

Veefer
gewoon forummen op een 22"
zie je alles
HansM
CITEER(Deadly_Paradox @ 17-07-2010, 18: 04) *
Dat is de reden van het advies van 1200... zo wordt het (uit eigen ervaring met het 1048 scherm op de zaak) niet bepaald hinderlijk.

Ze zien me al aankomen op de zaak... "Ik wil een nieuwe laptop want op het VFR forum moet ik teveel scrollen!"

wink.gif

Is er misschien een WebDesigner die mee leest? Wat is de gangbare resolutie voor websites en vooral banners?
broeren79
CITEER(VFRLoos @ 17-07-2010, 17: 34) *
Misschien dan beter HIER gekeken?
Ik weet het niet hoor, mijn telefoon gebruik ik om iemand te bellen als het echt niet kan wachten tot ik thuis ben dus ik kan het niet controleren.

die werkt idd iets beter, omdat hij sneller laadt, maar het is nog steeds een kwestie van scrollen, maar ach..i was just playing wink.gif
Bluebird
Beetje stilletjes hier. Iedereen met vakantie? popcorn.gif
Paliasco
mijn scherm is maar 1024 breed (maar wel 1280 hoog)
VFRLoos
't is net die bierreclame: "And now we wait" smile.gif
Volgens mij op mover maar ik kan me voorstellen dat hij met de hitte van de afgelopen tijd liever wat anders deed.
Of misschien is hij in the middle of creating a real masterpiece?
Bluebird
Kan me er wel iets bij voorstellen ja, maar goedkomen gaat het vast wel. cool.gif
mover
Heb het momenteel een beetje te druk met andere dingen (werk vooral). Even geduld dus!
Bluebird
En mover, kun je er al wat mee? wink.gif
Dit is een printversie van ons forum. Om de volledige versie met meer informatie, opmaak en afbeeldingen te bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.