na een heerlijk weekendje Eiffel en enkele honderden km probleemloos rijden, sluit je zo'n tripje vaak af op een terrasje nabij je thuisbasis. Zo gezegd zo gedaan. Een cola'tje en weer de motor op richting huis.
Helaas,....geen reactie van mijn VFR800Fi bij het indrukken van de startknop.(had als laatste stuk een stuk van ca. 120km autobahn gereden) Dat wordt dus duwen (is maar een km of zo)... bepakt en bezakt zo'n ding aanduwen wordt toch moeilijk denk ik.
Thuis even de buddy eraf en heel even snel geluisterd/gekeken naar wat er gebeurde. (ik had nu echt even geen zin om weer alles te gaan doormeten).
Nog een 3 maanden geleden een nieuwe SR + accu erin, dus je zou verwachten dat die het wel even volhouden.
In tegenstelling tot de vorige keer hoorde en zag ik nu een of ander relais "ratelen" bij het indrukken van de startknop.
Helaas ben ik echt een leek op electra-gebied, vandaar dat ik hier even een foto'je post om erachter te komen wat dit elementje voor z'n rekening neemt.(de 30A zekering die hierin zit is overigens niet stuk)
Gezien het feit dat de tripteller en de klok weer ge-reset waren. ben ik bang dat ik de boosdoener al op het spoor ben. Dit constant schakelende/ratelende relais, was de vorige keer echter niet bij de symbtomen.
Wellicht dat hier mensen zijn die me zo uit de losse pols kunnen vertellen waar ik het nu weer moet zoeken. Ik kon me gisteren betere afsluiting van een dergelijk weekendje bedenken.

Alvast dank voor jullie reacties,
Roel