Help - Zoek - Forumleden - Kalender
Volledige versie: Forum Problemen
Forum van de Honda VFR Ownersclub Nederland (VFROC) > Algemeen > Bugtrack
Pagina's: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
VFRLoos
Als je antwoordt op een PB of zelf een nieuw bericht verstuurt, moet je even aangeven of je een kopie van je verzonden bericht wilt opslaan in de map Verzonden Berichten. Dit gebeurt niet standaard.
Onder het vak waar je je tekst intypt zie je de mogelijkheid om een bijlage in te voegen en daaronder kun je aangeven of je:
a. een kopie wilt opslaan
b. het bericht wilt volgen. Dit houdt in dat je kunt zien als het bericht gelezen is. Kan wel eens handig zijn als je zit te wachten op antwoord en niet weet of het bericht de geadresseerde al heeft bereikt. De berichtenvolger vind je in je 'postkantoor' (waar de pb's staan).

Omdat de meeste pb's ellenlang worden door reply op reply kun je aan het einde van je pb-wisseling de laatste laten staan, heb je alles compleet in een bericht smile.gif
De rest knikker je dan weg.
VFRikus
Even heel zachtjes gefluisterd: het forum gaat al een dikke week zoals een forum hoort te gaan pompom.gif pompom.gif
VFRikus
VFRLoos
en nu allemaal naar buiten of de schuur in en afkloppen op een stuk ongeverfd hout smile.gif
Bijgelovig? Moi? Ech nie smile.gif

Rob@VFR800
Zo dan: hamer2.gif
VFRemco
CITEER(VFRLoos @ 18-06-2009, 19: 23) *
...De rest knikker je dan weg.....

Ja dat begrijp ik, dus als ik replay is mijn "oorspronkelijke" bericht van afzender weg, nee toch ??
Nou misschien doe ik wat fout, ben ik toch een digi-beet. wink.gif
VFRLoos
Ik weet niet of ik je goed begrijp dus ik noem het hele riedeltje maar:
Je ontvangt een PB, dat staat in je Postvak in.
Je leest en je wilt antwoorden, je drukt op Reply en typt je bericht.
JOUW antwoord wordt niet opgeslagen, tenzij je dat aangevinkt hebt.
Maar het oorspronkelijke bericht blijft in je Postvak in staan totdat je het zelf verwijdert.

Als je zelf een Nieuw bericht stuurt, dan wordt dat niet automatisch opgeslagen, dus als je niet aanvinkt dat je een kopie wilt bewaren dan ben je dat inderdaad 'kwijt'.

VFRemco
Klopt helemaal precies zoals het "hoort".
Alleen ben ik al 2 berichten kwijtgeraakt, oorspronkelijke berichten.
Op eentje had ik gereplayed, na terug komst in INBOX was oorspronkelijke bericht weg uit inbox.
En eentje wilde in replayen maar besloot terug te stappen, ook weg uit inbox.
Snap je.

Maar hou het maar op een fout van mezelf, ben wel blond namelijk. scratchchin.gif
VFRLoos
Ik heb een (kunstmatig) blond vermoeden dat je op de 'delete'-knop hebt gedrukt ipv 'reply' .
Da's de enige verklaring die ik kan bedenken.
En...delete is verwijderen, maar dat wist je vast al smile.gif
Bazz
ik begon al serieuze ontwenningsverschijnselen te krijgen.... blink.gif
gelukkig zijn we er weer! yahoo.gif
vroembert
CITEER(Bazz @ 28-07-2009, 16: 29) *
ik begon al serieuze ontwenningsverschijnselen te krijgen.... blink.gif
gelukkig zijn we er weer! yahoo.gif

withstupid.gif had de pammetjes al klaarstaan tongue.gif
VFRLoos
it's good to be back yahoo.gif

Korte uitleg: hostingaccount is telkens voor 14 maanden, domeinnaamregistratie is voor een jaar. De laatste moest vernieuwd worden.
De waarschuwing dat dat eraan zat te komen kwam 5 dagen voor afloop, waarbij gebruik werd gemaakt van een afwijkend e-mailadres.
De mail belandde bij de geadresseerde in de SPAM-map. De SPAM-map werd vervolgens ivm vakantie eigenaar minder frequent gecontroleerd en daardoor verviel onze domeinnaam.
Gek gevoel om alles te zien staan maar er niets mee te kunnen.
Nieuwe registratie zou 3-7 werkdagen duren maar is in feite minder dan 2 werkdagen geweest. Gelukkig smile.gif
Hé, we zijn er weer.

Bazz
CITEER(VFRLoos @ 28-07-2009, 16: 55) *
De waarschuwing dat dat eraan zat te komen kwam 5 dagen voor afloop,

das ook lekker kort voor de kar zeg, grapjassen.
en natuurlijk niet eerst even aanmanen ..... glare.gif
VFRLoos
Normaal gesproken is het genoeg, maar nu: en ander e-mailadres en vakantieperiode.
Maar ze gaan iets doen met het terechte bezwaar dat Wim gemaakt heeft.
Da's dan weer positief smile.gif

Ik heb ook gezorgd dat de meldingen een volgende keer op 2 e-mailadressen terecht komt smile.gif
Jacco76
ole.gif

We`re back online
mover
We're back! Happy happy joy joy yahoo.gif
Roodrunner
Ach ja.... beter dit dan er door technische problemen uit te liggen. Dan heb je namelijk ECHT een major problem als je er een paar dagen uit ligt.

Jiiiihaaaa pompom.gif
ulco
was dat nu zo moeilijk om ff mede te delen kars?

gewoon een foutje dus en die zijn menselijk

Roodrunner
Neewoor... maar als je niet vraagt....
mover
CITEER(VFRLoos @ 28-07-2009, 18: 06) *
Ik heb ook gezorgd dat de meldingen een volgende keer op 2 e-mailadressen terecht komt smile.gif

Misschien ook de deadline voor de volgende verlenging vast in de agenda zetten rolleyes.gif
Thunderbird
Gelukkig zijn we er weer, heb jullie wel gemist hoor!

Ron
ulco
CITEER(Roodrunner @ 28-07-2009, 21: 37) *

lees dan die posten maar ff terug

maakt verder niet uit, en is ook geen halszaak maar als je een antwoord hebt (en het ook mag geven zonder allerlij staatsgeheimen weg te geven) is dat wel zo handig
VFRLoos
CITEER(Roodrunner @ 28-07-2009, 20: 48) *
Ach ja.... beter dit dan er door technische problemen uit te liggen. Dan heb je namelijk ECHT een major problem als je er een paar dagen uit ligt.

Jiiiihaaaa pompom.gif

CITEER(ulco @ 28-07-2009, 21: 35) *
was dat nu zo moeilijk om ff mede te delen kars?

gewoon een foutje dus en die zijn menselijk

CITEER(Roodrunner @ 28-07-2009, 21: 37) *

CITEER(ulco @ 29-07-2009, 07: 46) *
lees dan die posten maar ff terug

maakt verder niet uit, en is ook geen halszaak maar als je een antwoord hebt (en het ook mag geven zonder allerlij staatsgeheimen weg te geven) is dat wel zo handig

Ik kan jullie niet volgen confused.gif
Geen staatsgeheimen in ieder geval voorzover ik weet!
Fijn hè, weer online schater.gif
Martijn van Leeuwen
Apart die 14 maanden voor een site abonnement.

Is de provider waar de site bij zit niet verantwoordelijk om dit beide bij te houden ?
Dit soort zaken zouden eigenlijk nooit voor mogen komen bij een ISP.

Maar het is fijn dat we weer online zijn pompom.gif
ulco
@paula,

ik had op speedy's gevraagd of iemand wist wat er aan de hand was.
kars meld zich daar wel, maar niet met wat er aan de hand was

thats all
VFRLoos
oh... ja geen wonder dat ik het niet kan volgen smile.gif
Ik had hier alles terug zitten lezen, maar snapte het niet.

manz
(Sorry, er zijn geen zoekresultaten gevonden. Je kunt je zoekcriteria uitbreiden en het opnieuw proberen. Als je naar Nieuwe Berichten zocht is het mogelijk dat er op het moment geen nieuwe berichten zijn om te tonen.)

http://www.vfroc.nl/forumVFR/index.php?act...&lastdate=0

Werkt niet of slecht, het is nu 11;21 uur om 11;17 was er nog een post....

Greetzzzzzz m
VFRLoos
Wat deed je precies? Zoeken of nieuwe berichten kijken?
manz
CITEER(VFRLoos @ 08-08-2009, 12: 19) *
Wat deed je precies? Zoeken of nieuwe berichten kijken?

Nieuwe berichten bekijken.

Greetzz m
VFRLoos
Ok, ik heb het ook wel eens in onderstaande situatie:
Forum is opgestart en ik heb alle berichten gelezen. Daarna ga ik 'iets' doen (huishouden/boodschappen/tukkie) maar het forum laat ik -as usual - gewoon aan staan. Er is een bepaalde periode dat je ingelogd blijft. Kom ik binnen die tijd terug dan zie ik gewoon de lijst met al gelezen berichten als ik op 'nieuwe berichten' klik, eventueel met nieuwe berichten. Blijf ik langer weg dan die periode dan start daarna het forum eigenlijk opnieuw op als ik op 'nieuwe berichten' klik en krijg ik ook die melding. Ga ik dan naar de indexpagina dan blijken er ook wel eens 1 of 2 ongelezen nieuwe berichten te zijn. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het allemaal hangt op de tijd dat je uitgelogd werd, de tijd die er tussen dat uitloggen en opnieuw inloggen zit en het tijdstip waarop die berichten werden geplaatst.
Ik heb me er maar bij neergelegd, als ik zeker weet dat ik langer weg ben van de pc (en ik denk eraan) dan sluit ik het forum af. Moet ik me niet bedenken dan sneller terugzijn want dan heb ik hetzelfde 'probleem'.
Bazz
als je bij het inloggen 'gegevens onthouden' uitzet (wordt je dus automatisch uitgelogd als je afsluit)
dan merk je na bv een uurtje stand-by dat je bent uitgelogd, is een Invision-dingetje.

als je ingelogd blijft omdat het vinkje aanstaat, volgt er toch een soort van reset, waardoor je nieuwe berichten weg zijn helaas.
VFRLoos
klopt Bazz, dat is wat ik ook zei (maar dan anders) schater.gif
Veefer
CITEER(Martijn van Leeuwen @ 29-07-2009, 14: 39) *
Apart die 14 maanden voor een site abonnement.

Is de provider waar de site bij zit niet verantwoordelijk om dit beide bij te houden ?
Dit soort zaken zouden eigenlijk nooit voor mogen komen bij een ISP.

Maar het is fijn dat we weer online zijn pompom.gif

Zo, ben er weer rolleyes.gif

Was effe schrikken op een zondagochtend om 8 uur in je caravan in Italie wakker gebeld worden door Paula 72.gif confused.gif met een hele rare mededeling en vraag. Het domein is in quarantaine gezet?
Ik een uurtje later met de laptop naar een straatje in het dorp

Gelijk opgelost, maar toch even een pittige opmerking richting provider gemaakt.

Blijkt dat door de separate opening van de 'webspace' vorig jaar en de latere overgang van het domein een en ander nog niet aan elkaar gekoppeld was. Nu is dat wel gebeurd. In je vakantietijd lees je tenslotte niet elke dag mail, met meldingen, maar alleen als je met je iphone op een vrij wifipoint bent (of te wel even via open 'huisje' inloggen) biggrin.gif en zeker niet je spammap, die zit meestal te vol smiley_banghead.gif
Die 14 maanden was eenmalig, als je een jaar kocht, waren er 2 maanden gratis yes.gif
VFRLoos
Bedankt voor de uitleg, nu begrijp ik die 14 maanden ook. Misschien hadden ze beter 2 maanden van het te betalen bedrag kunnen aftrekken, maar waarom simpel doen als het moeilijk kan? 1210.gif
VFRikus
Ik heb vandaag vaak last van korte storingen waarbij ik een melding krijg dat de verbinding geïnitialiseerd word.
VFRikus
VFRLoos
ik ook, maar een refresh doet wonderen dus ik word nog niet nerveus smile.gif
Hans
Net een IPS driver errror.
(lang niet gezien)
MvM
CITEER(klein @ 06-11-2007, 20: 03) *
Hebben er meer mensen last van problemen met het forum op dit moment ??????

Ja, nu een beetje wel ja...
Als je een draadje opent staan alle postst er niet meer onder, maar allemaal een beetje ingeklapt ofzo.
Zwaar irritant is het in ieder geval!! bugerit.gif

Of er is misschien een instelling gewijzigd bij mij?
Kortom : hellup!....

groet,

Marc
klein
Als je naar boven gaat staat daar new topic daaronder staat opties zet het daar op standaard Ik hoop dat je het zo begrijpt
Vtec Bob
Heij Marc,

Had ik laatst ook, als je rechtsboven in het venster van het topic zie je opties (onder de new topic knop)
waarschijnlijk moet je de toonmodus veranderen naar standaard. Probeer het eens.

succes greetz Bob
Vtec Bob
haha net te laat. maar we zeggen hetzelfde proost! beer.gif
klein
beer.gif
manz
CITEER(klein @ 14-11-2009, 22: 11) *
beer.gif

zoeperd coffee.gif

Doet ut hier goed hoor, viffertforum.

beer.gif
MvM
Mijn dank is erg groot!!! yahoo.gif
Het is weer goed, alleen ik vraag me af hoe dat zo gekomen is....??
Heb ik in die paar jaar dat ik op dit forum vertoef nog niet eerder gezien..... confused.gif

Weer wat geleerd, en het doet het weer!

groet,

Marc
Vtec Bob
Gelukkig proost wink.gif popcorn.gif

VFRLoos
CITEER(MvM @ 15-11-2009, 21: 44) *
Mijn dank is erg groot!!! yahoo.gif
Het is weer goed, alleen ik vraag me af hoe dat zo gekomen is....??

Nou Marc, je hebt gewoon op een verkeerd moment op een verkeerde instelling geklikt smile.gif
Fijn dat-ie het weer 'normaal' doet!!
mover
CITEER(VFRLoos @ 15-11-2009, 22: 54) *
Nou Marc, je hebt gewoon op een verkeerd moment op een verkeerde instelling geklikt smile.gif

Nou, dat waag ik toch lichtelijk te betwijfelen, Paula... Dit probleem komt iets te vaak voor om het daar op te kunnen gooien. De meeste mensen weten niet eens dat je de indeling aan kunt passen en denken er daarom niet aan om hier naar te kijken als het ineens is aangepast. Ik heb zelf ook al eens meegemaakt dat de indeling geheel spontaan was veranderd, zonder dat ik er zelf aan gezeten had. En zoals je weet maak ik geen founten wink.gif dus moet het wel iets in de software zijn.
VFRLoos
't Zou kunnen mover, ik heb het op het forum nog nooit meegemaakt dus ik kan niet uit eigen ervaring putten.
Maar ik denk dat Marc misschien de opties heeft aangeklikt en de opties bekijkend heeft besloten dat het niet was wat hij bedoelde. Daarna de muis uit het keuzescherm bewegend te snel (lees: nog in het vak) geklikt heeft waardoor de instelling die toevallig onder de muis stond ingesteld werd.

Doe ik ook weleens bij een rijtje links, muis bewegen, even wegkijken en klikken en pats je zit ergens waar je niet wilde zijn.

Maar ik sluit niets uit hoor smile.gif
VTI.Daan
Ik denk dat ik het weet.

Ik heb heb ook een keertje gehad en wist ook zeker dat ik niet in die hoek had geklikt, sterker nog, ik wist niet eens dat die instellingen daar zaten.

Zoek maar eens iets op bij google over de VFR. Vanzelf kom je een link tegen van ons forum en als je die aan klikt dan krijg je het forum op die vreemde manier te zien.
VTI.Daan
CITEER(VTI.Daan @ 16-11-2009, 16: 43) *
Ik denk dat ik het weet.

Ik heb heb ook een keertje gehad en wist ook zeker dat ik niet in die hoek had geklikt, sterker nog, ik wist niet eens dat die instellingen daar zaten.

Zoek maar eens iets op bij google over de VFR. Vanzelf kom je een link tegen van ons forum en als je die aan klikt dan krijg je het forum op die vreemde manier te zien.

En nou heb ik die zoekfunctie gebruikt, terug naar dit topic die nog open stond, reactie geplaats en vervolgens staan mijn instellingen ook niet meer goed.
VFRLoos
Gek, ik heb je nageaapt en ik krijg het niet voor elkaar......
Krijg wel dat de aangeklikte link er anders uitziet (printversie) maar het tabje met het forum dat open staat verandert niet als ik daarmee verder ga.

Dit is een printversie van ons forum. Om de volledige versie met meer informatie, opmaak en afbeeldingen te bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.