Help - Zoek - Forumleden - Kalender
Volledige versie: Forum Problemen
Forum van de Honda VFR Ownersclub Nederland (VFROC) > Algemeen > Bugtrack
Pagina's: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
Fanman
Geen centje pijn.
De pagina opvragen, en hij staat gelijk op het scherm.
Verbinding T3 in Leusden
Theo
Er waren meer websites die onbereikbaar waren voor kortere of langere tijd.
Er zal wel weer wat vreemds geweest zijn op het grote net.
Dit forum was geen probleem, dat liep net als anders.

Theo
Bazz
momenteel is het forum zo traag als dikke stront in een trechtertje.... glare.gif

edit: zojuist "webpagina kan niet worden weergegeven"
cake
CITEER(Bazz @ 14-03-2011, 21: 15) *
momenteel is het forum zo traag als dikke stront in een trechtertje.... glare.gif

edit: zojuist "webpagina kan niet worden weergegeven"

zeker dat het niet aan je internetverbinding ligt? Heb er helemaal geen last van...
VFoRever
Hier ook geen traagheid.
de VFR bikkel
Hier op de ipad heb ik het soms ook! Dan hangt ie, heb het anders nooit! Ook niet op de ipad.
Bazz
CITEER(cake @ 14-03-2011, 21: 16) *
zeker dat het niet aan je internetverbinding ligt? Heb er helemaal geen last van...

ik check altijd eerst mijn taakbeheer en test altijd eerst twee andere fora voor ik het meld... wink.gif
mover
Op dit moment is er hier in ieder geval niets van te merken.
Jacco76
Tegelijk dat Bazz het meldde was bij mij hetzelfde aan de hand.
Erg traag en zo af en toe de melding dat de pagina niet gevonden kon worden.
Geestje
Hier was het straks ook erg traag, ik dacht dat het even erg druk was en ben toen iets anders gaan doen. Nu niets meer aan de hand. zwaai.gif
VFRLoos
Ik heb er ook een klein momentje last van gehad. Maar de Telegraaf deed er ook wat langer over dus ben ik een spelletje solitaire gaan doen. Daarna was alles as usual, snel.
Ray
Ik heb het ook wel eens tussendoor maar vaak als ik de tab een keer afsluit en weer opstart is het over.
Het meeste komt het bij mij voor als ik een bericht wil plaatsen en als je dan denkt dat hij 'm niet pakt en je klikt nog 3 keer dan komt de post er dus 4 keer te staan.
Dit was denk ik ook het geval bij dat voorsteltopic die er een stuk of 5 keer stond.
Bazz
ik heb via een andere club ruime ervaring hiermee, en het ligt niet aan mijn pc of mijn internet,
het is puur een kwestie van beschikbaarheid bij de hosting, gemiddelde hoster zet altijd teveel sites op 1 server om meer capaciteit te hebben,
(lees meer geld te verdienen) ze gaan ervan uit dat de meeste sites toch nooit het volle dataverkeer verbruiken,
totdat het natuurlijk wel een keer gebeurt en dan is bijvoorbeeld deze site niet te benaderen.

ik meld alleen de gevallen waarbij het een periode betreft van minimaal 5 minuten, onze forumbeheerster kan deze gebruiken als het vaker voorkomt
en ze een klacht moet formuleren, dossiervorming heet dat. smile.gif
tourristic
Heb een probleem op internet expl. Als ik het forum open op int. expl. en dan b.v. naar diversen en dan op ik kwam een vfr tegen klik krijg ik alleen het eerste bericht te zien en daaronder een lijst met berichten in dit topic die je een voor een moet openklikken. Dit gebeurt niet in firefox. How cum?? Zijn er nog anderen met dit probleem?
Groeten Ronald.
VFRLoos
Hallo jongeman, dit is een bekend 'probleem' dat helemaal geen probleem is maar een verkeerde instelling. Zat bij de opties de indeling naar Standaard en het 'probleem' is opgelost.
Klik om de bijlage te bekijken
tourristic
thanks smile.gif
Bazz
zojuist 10 minuten downtime, 'IPS driver error'
VFRLoos
Had misschien wel hiermee iets te maken:

Rob@VFR800
4 minuten terug kon ik moeilijk op het forum komen. pompomdown.gif
Andere sites en fora lukte wel terwijl ik hier in de wacht stond.

Dus of het 'resolved issues' zijn betwijfel ik. scratchchin.gif
Veefer
Hopenlijk is de DDos attack onder controle.... wijsneus.gif
Tot nu toe doet alles het weer
VFRLoos
Ik had nog een screenprint van de melding, zeg maar 'voor het archief'

Het zou nog even kwakkelen kunnen blijven maar voorlopig 'kunnen we' smile.gif
WilcoZwolle
En we zijn er weer! pompom.gif
Ray
Wel een slechte timing voor die attack angry.gif
Maar we zijn er weer gelukkig.
Rob@VFR800
De link (http://www.vfroc.nl/forumVFR/index.php?act=idx) in onderstaand plaatje werkt niet:
WilcoZwolle
CITEER(Rob@VFR800 @ 08-02-2012, 14: 08) *
De link (http://www.vfroc.nl/forumVFR/index.php?act=idx) in onderstaand plaatje werkt niet:

Bij mij wel... scratchchin.gif
ribus

14:08

en het is nu pas 13:56??
Arno71
Werkt hier prima. F5 al geprobeerd.

Ik moet er wel bij zeggen dat vanaf een uurtje of 07:00 het forum wederom kuren had maar net voor de lunch was het euvel schijnbaar verholpen.
Arno71
Hmm vaagheid allom, ik reageer op Rob z'n posting en ik wordt ipv er onder weer daarboven geplaatst.... vaag.
Arno71
Posting van Wilco is van 14:14 terwijl het hier nog 14:01 tikt....?
Forum geeft daarintegen 14:19 aan.

Ik denk dat het serverwise nog niet helemaal zuiver loopt.

frank_b
CITEER(Arno71 @ 08-02-2012, 13: 55) *
Hmm vaagheid allom, ik reageer op Rob z'n posting en ik wordt ipv er onder weer daarboven geplaatst.... vaag.

In de posting van ribus onder die van jou zegt hij al dat de tijd niet klopt.

IPB boards werken altijd met posttijd, wanneer er op de server problemen zijn en de tijd niet klopt kun je deze verschijnselen verwachten.
De s/w gebruikt de servertijd als referentie, blijkbaar heeft de server een poosje op 100% load gedraaid waardoor een aantal functies niet of te laat aan de beurt waren. Leuk hoor zo'n ddos attack. glare.gif

Ik heb dat nooit zo begrepen, ze doen alsof ze super slim zijn, maar het is niets anders als een hele berg verkeer op je zever afvuren, waardoor je filevorming krijgt en in het uiterste geval zelf het omvallen van een server kunt bewerkstelligen. grappig hoor......

En het is best lastig voorkomen, je wilt je echte klanten er wel doorheen laten komen.
Veefer
UPDATE:
-----------
We are slowly getting back to normal again. Unfortunately we had to block traffic to two of our primary nameservers so ns1 and ns2 may currently be unavailable depending on the route you are taking to our network.

We are very sorry for the downtime and inconvenience this causes and are continuing to work on the issue to get everything back to normal again.

op mijn laptop nu 14:06
kijken waar deze op komt
frank_b
CITEER(Arno71 @ 08-02-2012, 14: 19) *
Posting van Wilco is van 14:14 terwijl het hier nog 14:01 tikt....?
Forum geeft daarintegen 14:19 aan.

Ik denk dat het serverwise nog niet helemaal zuiver loopt.

idd hij staat er nog zeker 20 minuten naast, zul je zien dat wanneer ze dit corrigeren er weer een aantal postings door elkaar gaan.

Moet je op een systeem doen met renteberekening wacko.gif dan krijg je pas leuke effecten
Veefer
CITEER(frank_b @ 08-02-2012, 14: 26) *
idd hij staat er nog zeker 20 minuten naast, zul je zien dat wanneer ze dit corrigeren er weer een aantal postings door elkaar gaan.

Moet je op een systeem doen met renteberekening wacko.gif dan krijg je pas leuke effecten

de post die ik deed om 14:06 kwam netjes op 14:06 in het rijtje schater.gif

edit: deze klopte ook weer
cake
JIHAAA, ik kan er eindelijk weer op!!! biggrin.gif
Rob@VFR800
Server is echt van slag.

Op mijn Apple met Safari werkt de betreffende link niet. Maar op de Windows PC met firefox werkt die wel. Strange!
En met Firefox op mijn Appletje werkt de link wel goed.

Vreemd moet toch ook in Safari werken. De rest lijkt wel allemaal goed te zijn.

Timecheck: 14:51
Veefer
op mijn Windhoos machine doet ie het inderdaad wel gewoon. closedeyes.gif
tijd lijkt weer te kloppen
Arno71
Op de android werkt het ook weer zoals voorheen.
VFRLoos
CITEER(Rob@VFR800 @ 08-02-2012, 14: 51) *
Server is echt van slag.

Op mijn Apple met Safari werkt de betreffende link niet. Maar op de Windows PC met firefox werkt die wel. Strange!
En met Firefox op mijn Appletje werkt de link wel goed.

Vreemd moet toch ook in Safari werken. De rest lijkt wel allemaal goed te zijn.

Timecheck: 14:51

Zeker strange want bij mij deed/doet de link het gewoon, iMac met Safari confused.gif
AFS Motorparts
Zitten jullie ook bij PC Extreme?
Daar heb ik de afgelopen dagen hetzelfde probleem met dezelfde oorzaak gehad. Mijn website is voor veel gebruikers (waaronder ikzelf) ruim 2 dagen niet of nauwelijks te bereiken geweest. En mij kost dat dus meteen omzet.....
VFRLoos
Nee, wij zitten bij Servage Webhosting.
Rob@VFR800

Paula had geen problemen met d'r mac dus ook mijn 5 andere internet toeganghebbende apparaten gecheckt en daar waren geen problemen.

Mac opnieuw opgestart en de link ging wederom niet lekker. Na 3 keer refreshen van de link deed ie het weer. Duurde wel even 10 seconden.

Het lag dus aan mijn Safari en ik vermoed dat het mede te maken heeft gehad met mijn bladwijzerbalk instelling omdat ik die link ook als opstart gebruik voor het forum.
Snap het nog niet helemaal confused.gif maar hij doet het weer. smile.gif
Ray
Ik heb hier toch nog steeds last van vertragingen.
Gaat even goed en dan moet ik ineens weer ruim een minuut wachten tot hij überhaupt begint met het laden van de gekozen pagina.
VFRLoos
Yep, ik ook zo af en toe. Dan stop ik het laden van de pagina en vrijwel meteen vraag ik diezelfde pagina weer op en dan floept hij er zo in.
Veefer
gisterenavond had ik dit mailtje:
er kunnen dus nog steeds 'hikken' zijn

Unfortunately you may already have noticed our problems with a large DDoS attack to one of the domains we host for a customer. This attack is one of the larges attacks we have seen the past years as it not only affects the attacked domain/customer/servers but our entire infrastructure as the attack is generating so many DNS queries for the attacked domain that these requests are DDoS attacks to all our nameservers too. We have dealt with this the past 24 hours and most services were available most of the time as the most DNS queries were concentrated to ns1.servage.net and ns2.servage.net and we were able to keep ns3.servage.net and ns4.servage.net online. Unfortunately we had to block access to ns1 and ns2 from parts of the world or the entire access from time to time as the requests fully engaged our upstream capacities. We have set ns1 back online today with a new IP address that seems to be free of mass requests so far. As the propagation time for the DNS update may take up to 24 hours, we cant say if this change is a success or if additional steps need to be taken. We are also going to prepare an improvement to the DNS system in the next days/weeks to prevent the large impact we are currently seeing in the future. These steps will require additional changes of the nameservers for all your domains, but we will keep you updated regarding this, when its ready.

We are very sorry for the downtime and inconvenience this causes to you and will continue to work on this until everything is back to normal again.
JeFour
Yep, die "hikken" zijn er zeker. Ik heb de laatste dagen regelmatig timeout-errors bij het forum. In de helft van de gevallen helpt een refresh, anders een tweede refresh of gewoon even wachten wink.gif
Gelukkig is het voor mij alleen ongemak, geen probleem met inkomstenderving o.i.d. Vervelend...
dreamer
Vandaag ook een paar keer zo'n hikje gehad, maat gelukkig lijkt het nu mee te vallen.
Bazz
nu alweer behoorlijk wat 'hikjes' vanavond...
Rob@VFR800
Wisselen we elkaar af met die hikjes?
Arno71
Begin van de avond heb ik er even last van gehad.
Modem {upc) even spanningsloos gehad en daarna geen vastlopers meer geconstateerd.
ribus
omdat het toch al over dingen gaat die niet werken
op deze pagina>>
http://vfr800.aadvanboven.nl/prooiler.php
doet deze link het niet>>
vfroc/

is al wel langer volgens mij maar ik was alleen nieuwsgierig naar wat er te vinden was
Dit is een printversie van ons forum. Om de volledige versie met meer informatie, opmaak en afbeeldingen te bekijken, a.u.b. hier klikken.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.