Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Update: Vorige jaar zomer de grote aardingsplug gecontroleerd en een extra aarddraad getrokken naar de minpool van de accu. Omdat ik de derde stator in 6 jaar geplaatst is en ik de VFR niet meer vertrouwde heb ik hem een tijdje geleden ingeruild op een bmw. Kijken hoe dat bevalt.
  3. De motor is verkocht! De nieuwe eigenaar is helemaal happy. Voor de (forum)leden uit de omgeving Tilburg, de motor is daar te ‘spotten’. wellicht meld de nieuwe eigenaar zich hier op het forum.
  4. Last week
  5. Bedankt voor de info. Kettingspanner = besteld, zodat ik volgende week weer kan genieten van My Silver Beauty.
  6. Kettingspanner heb ik niet over, voor een PDF van een handboek kun je ook hier eens kijken.
  7. Tussen alle modificaties door meen ik hier het motorblok en frame van een VFR750 RC36/II te herkennen: Best een interessant kanaal overigens voor de klussers onder ons....
  8. Heeft iemand nog een kettingspanner die niet meer gebruikt wordt en 'm wenst te verkopen? Je zou er mij een plezier mee doen. Ik kan natuurlijk ook een nieuw exemplaar aanschaffen, maar ik vermoed dat heel wat ex-vfr bezitters nog wel zo'n sleutel hebben. Ook een werkplaatsboek dat stof ligt te vergaren, kan ik wel gebruiken. Specificaties moto - Vrf800 ABS (2004).
  9. Denk het wel, waarschijnlijk een spastische rechter pols VFRikus
  10. Mijn tankmeter wijkt niet af maar zakt soms te snel. Of is dat een ander probleem. 😇
  11. Die schakelaar zit niet vast aan je rem/koppelingshendel bij de VFR 750.
  12. JXP1 ik had bij mijn Vtec en ook bij de 1200F de rem en koppelings hendels iets naar beneden gemonteerd zodat ze in het verlengde van je armen zitten. en dan is je schakelaar meteen vrij.
  13. Oh ja, doe jezelf ook een setje JIS schroevendraaiers (van Vessel) kado, scheelt weer uitboren volgende keer.
  14. Ik zou deze vloeistof niet meer meten, maar gewoon vervangen.
  15. vocht meten, maar die kleur ziet er niet goed uit maar die schroefjes hebben een JIS kruiskop. lijkt op Phillips maar is niet gelijk. Nu rest je alleen nog voorzichtig t kopje er afboren
  16. Earlier
  17. Voorzichtig hoor RJ er staat geen naam bij de uitnodiging, straks komen we allemaal 🤣😂😉
  18. Helaas komt dat vaker voor, ook bij de niet Honda merken 😂
  19. Als de kruiskop door gedraaid is rest alleen nog een een boortje van 4.5 of 5 mm. om de kop er af te boren en dan met een griptang de rest er uit te draaien. Remvloeistof moet niet alleen beoordeeld worden op hoe het er uit ziet, je moet het eigenlijk meten. VFRikus
  20. Gisteren de VFR uit de winterstalling gehaald en nagelopen. wat me snel opviel was dt de remvloeistof er apart uitziet. Door hetb glaasjhe lijkt het op slurrie. toen ik het deksel eraf wilde halen, bleken de schroeven muurvast rte zitien en de 2e draaide meteen kapot. Wat is een goede methode om deze los te krijgen zonder het hele reservoir te vervangen?
  21. Ik ben al best een tijd lid van de VFR club, maar nog nooit meegereden met een rit. Dit jaar daar maar eens verandering in brengen.
  22. Graag gedaan! Ik vond het ook een gezellig toertje én ik heb weer lekker op een NC750 gereden. Voor een beetje toeren in NL is zo'n kalm motorblokje met goed 50pk echt ideaal.
  23. Mooi René, Ik woon zelf in Holwierde. Er zijn veel tulpenvelden bij ons in de buurt ook richting Bierum, Spijk en de polders bij de Eemshaven. Ook de velden met koolzaad geven mooi kleur aan de provincie. Gr Dennis
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...