Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Beste Wim, in de forumregels wordt vermeld dat een vraagprijs verplicht is. ik begrijp dat het niet eenvoudig is maar wellicht kan je een aantal interessante onderdelen een vraagprijs geven?
  3. Today
  4. Deze mag in onderdelen weg. Kmstand 85xxx 1993. Rood. Kuipdelen voorzijde hebben allemaal schade variërend van een beetje tot fors. Achterdelen buitenkant netjes maar hier en daar is de bevestiging creatief (lees tiewraps) opgelost. Tank is keurig. Velgen aardig netjes op wat corrosie na. Nette Bridgestones er onder met nog goed profiel. Bij belang: SVP APPEN naar nul zes 15 6 3 achttien 34. Of via MP, daar staat ie ook. Anders blijf ik aan de gang via FB, mp, forum etc.
  5. Hallo, mijn schokbreker van achteren is versleten. Ik heb een 2 de hands gekocht maar deze is van een ABS uitvoering dus met stelknop en die van mij is zonder stelknop. Nu is mijn vraag of er iemand foto's heeft van hoe de olie leiding loopt van de schokbreker naar de stelknop aan de zijkant van de voetsteun. Dan kan ik er van het weekend aan beginnen om hem te plaatsen, als dat gebeurt is kan dan kan ik volgende maand weer de 1000 Bochten rit doen. In ieder geval bedankt. M.v.g. Patrick
  6. Oké, bedankt voor de reactie. Ga het opvolgen en wacht nu nog even voor nieuwe te kopen. Allen bedankt voor het meedenken. M.v.g. Patrick
  7. Er is een geel lampje dat aangaat bij uitschakeling. Boven links.
  8. Ik stel hier een vraag voor een kennis die goed jan sleutelen maar een probleem heeft waar hij niet uitkomt. Hier in het kort wat het probleem is en hij er al gedaan heeft om het proberen op te lossen.: De VFR 750 (1995) houdt in van ongeveer 6000 tot 7000 toeren. Stationair loopt die netjes, vol gas loopt die goed. En naar de 6 tot 7 duizend toeren trekt die goed op. Rond die toeren begint die was te sputteren en te knallen ook. De carburateurs zijn meerdere malen uit elkaar geweest en gereinigd (ook ultrasoon). De vaccuum membranen zijn gecontroleerd en in goede staat. De vaccuum slangetjes langs de carburateurs zijn vervangen. Tank is helemaal schoongemaakt. Nieuw brandstof filter. Nieuw luchtfilter. Nieuwe bougies. Nieuwe brandstofpomp. Na elke keer opbouwen is de motor gesynchroniseerd. In middels heb ik ook geprobeerd om de gasnaald te shimmen maar dat heeft geen verschil gemaakt (0.8mm opgevuld). Naar mijn weten worden er geen buisjes afgeklemd. Iemand een idee wat het kan zijn ?
  9. Mijn mobiel schijnt een type scherm te hebben die redelijk goed leesbaar is in de zon. Merk er helaas weinig van. Daarom dacht ik misschien zijn er wel een soort kapjes die de zij en bovenkant afdekken. Met Google krijg ik wel enkele resultaten maar dat zijn enkel Ali en Temu resultaten. En de beschrijving daar is nooit echt duidelijk.
  10. Uit zou wel een lampje in dashboard betekenen, zo werkt het bij mijn 800f in ieder geval.
  11. Weet iemand hoe je kan zien bij een VFR 1200F of de tractie controle uit of aan staat? Met vriendelijke groet, Walter
  12. Hoe goed een telefoon is af te lezen in de zon kan ook erg telefoon afhankelijk zijn. Ene scherm is een stuk beter of kan een hogere helderheid weergeven dan een ander scherm. Zo ook met navigatie systemen. Ik heb zelf een zumo 396 (gebruik op de VFR en ZZR) en 595 (goldwing 1800) en moet zeggen dat de 595 een stuk minder goed leesbaar is met zonlicht. Daarvoor een 350 en was soms ook lastig. Qua schermen liep Garmin een beetje achter op Tomtom. Tot de Zumo XT's en zeer zeker de XT2, hebben daar een flinke vooruitgang geboekt.
  13. Sluiten kan je ook zelf doen. Bij deze service van de zaak.
  14. Als je het scherm op je lichaam richt, heb je alleen last van invallend zonlicht als de zon schuin achter je staat. Het is even zoeken naar de juiste hoek maar, wat Smuiger al stelt, met een telefoon blijft het behelpen. Alhoewel ik me realiseer dat er hier ongetwijfeld gebruikers zijn die andere ervaringen hebben. En aangezien het hier zo af en toe echt op een kippenhok lijkt, komen die vanzelf op de stok.....
  15. Update: Nou, het was dus inderdaad de losgetrillde collector (Gelukkig! want had even geen budget voorzien voor twee nieuwe NAKS'en). Thanks iedereen voor de input! (mag een slotje op ☺️)
  16. Ik zou er even via de website van Boss een vraag over stellen. Het is een Nederlands product en ze hebben mij jaren geleden ook prima geholpen met een oudere demper. Die kreeg met terugwerkende kracht een E keur! VFRikus https://bosexhausts.com/pages/contact
  17. Hoi, Vraagje, ik heb momenteel een Boss demper op mijn VFR750. Deze is geplaatst op de plek van de standaard uitlaat. Graag zou ik de uitlaat hoger plaatsen. Weet iemand of dat mogelijk is met een soort extra tussenstuk of moet je voor een verhoogde uitlaat echt een andere demper aanschaffen? Gr Niels
  18. Juist niet 6,5 " met je hand ervoor zorg je voor schaduw op je mobiel, hoe kleiner die is, of hoe groter je hand hoe meer scherm je kan bedekken toch? Maar met een echte navigatie moet je daar dan toch ook last van hebben ?
  19. Ze zijn er al vanaf € 156,-- per stuk (voorzijde) tot € 230,--. En dan zijn ze ook floating.
  20. Yesterday
  21. Da's best wel vreemd, als ik mijn hand voor mijn gps houd, zie ik bijna niets meer van het scherm..... Zal die telefoon van jou wel erg groot zijn. Of mijn hand erg groot, of... etc.
  22. Niels, kijk even naar onderstaande. Merk(en):HondaOnderdeelnummer:42303-MT4-000Omschrijving:Kap, Achteras. Te vinden op motorcycle spare parts
  23. Een halfjaar verder; nieuws onder de zon..? Neuh, de Vif heeft de eerste 2200 mls van dit jaar er weer opzitten bij een gemiddeld verbruik van 1 op 18, de laatste rit zelfs 1 op 19,4.. Wil binnenkort een keer synchroniseren om het pendelen tijdens stationair weg te krijgen
  24. Nou, ik had een keer iets gefabriceerd met stukje karton en wat touwtjes en dat werkte wel. En als ik mijn hand ervoor houd kan ik het scherm ook beter aflezen.
  25. de zon waar je last van hebt ga je niet afschermen met een kapje. Wat jij noemt is precies een van de nadelen van gebruik van een smartfoon als navigatie
  26. Hoi, Weet iemand waar ik ergens de kunststof dop kan kopen die over de moer van de achteras zit bij een VFR750? gr Niels
  27. Hallo allemaal , ik heb een mooie en goede smartphone houder op de VFR. Er is alleen één groot probleem met zonnige dagen : ik zie totaal helemaal niets met de zon er op, dus navigeren id nogal lastig. Bestaat er ook iets van een soort kapje voor ? Niet die hoesjes met houder, want een houder heb ik al. En verder heb ik op Ali ook van een soort Android auto systemen voor de motor gezien. Iemand daar ervaring mee?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...