Zo waarde forumleden, hier weer eens een update vanuit mijn zijde...
Laatste tijd bergen werk verzet, maar helaas niet aan de VFR... Bezig met de renovatie van een 6x3 garagebox tot (uitsluitend) motorwerkplaatsje, daarbij inmiddels het lekkende golfplaten dak met 75 cm opgehoogd en compleet vervangen voor een plat dak. Nu nog de wanden fatsoeneren, elektra aanleggen en een monoliet afgewerkte betonvloer storten, en van daaruit worden de projectjes t.z.t. bewerkt...
Inmiddels wel weer een klein eindje verder met de VFR en inmiddels is:
Voorvork afgewerkt. De binnenpoten zijn opnieuw hardverchroomd, nieuwe hyperpro veren en olie erin, nieuwe OEM glijbussen, keerringen, stofringen e.d. zijn geplaatst. Buitenpoten zijn opnieuw gespoten;
Voorwiel afgewerkt. Beide wielen zijn voorzien van een nieuwe poedercoating (wit), zoals dit standaard ook was. Geen parelmoer, maar echt wit (ral 9010 is dat geloof ik). Nieuwe Bridgestone Bt016 erop, nieuwe OEM lagers en stofkeerringen, onderlegringen voor de remschijven, nieuw stalen ventiel, bouten en hart van de remschijven opnieuw gespoten...
Remmen geserviced.. Glijpennen, remzuigers e.d. nagelopen, waar nodig bijgewerkt en vervangen. Nieuwe vloeistof erop, maar geen totale rebuild, acties eerst gericht op het op kenteken krijgen, alvorens te maken proefruns duidelijk gaan maken wat er nog meer benodigd is.
Dit alles geeft het volgende resultaat...