Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 06-12-19 in alle zones

  1. Ik accepteer de terechtwijzing van de webbeheerder over m'n onterechte koppeling van beheerverantwoordelijkheid en verkeerstechnische aangelegenheden volledig. En wil daarvoor mn oprechte verontschuldiging aanbieden. Had ik zo niet moeten zeggen. Voor het overige vind ik dit een fantasties (HondaV4) forum , onderhoudend, interessant en kundig. Ik kijk er veel op. En blijf ook vinden dat rechts inhalen gevaarlijk is (en trouwens meestal niet mag).
    3 punten
  2. Ik geloof onmiddellijk dat dit goed werkt, maar ik trek de voorvork liever in de veren.....
    1 punt
  3. Met de spanbanden aan beide stuurhelften de voorvork flink naar beneden trekken. Stevig in de veren trekken zeg maar. Voorwiel vastzetten (in een goot/klem nog beter) zodat die niet onderuit kan glijden. Achterzijde stabiliseren door links en rechts een spanband te bevestigen. Net als het voorwiel mag het achterwiel ook niet onderuit kunnen glijden.
    1 punt
  4. Voor en achter, maar niet aan het stuur. Ik ben er zo mee naar Toscane, Corsica, Dordogne en diverse malen Ardèche gereden. Zo moet je de motor niet strak in zijn voorveren trekken. Dankzij de klem volstaat het om de wielen te fixeren en te vermijden dat hij achteruit kan. Met een U-beugel heb ik geen ervaring, maar het principe lijkt me hetzelfde (aanspannen naar voor en naar beneden).
    1 punt
  5. Lijkt me geen enkel probleem zolang je een soort inrijklem hebt. Ik heb zo al duizenden kilometers gebold, zowel met een 800 als de wat zwaardere 1200.
    1 punt
  6. Hier haak ik even op in, korte off-topic sorry. Je zet het zelf zwaarder in door deze opmerking te maken. De functie op het forum heeft hier echt helemaal niets mee te maken! Die zorgt er netjes voor dat de boel niet ontspoort en het een leefbaar en netjes forum blijft. Daarnaast zijn onze modjes allemaal motorrijder en hebben ze allemaal een eigen mening over dingen die ze tegenkomen op de motor. Je zou kunnen zeggen dat het net mensen zijn (er is soms twijfel ) In een topic zoals dit is het dus gewoon een opmerking / mening die zeker geen extra gewicht / waarheid heeft als een ander die een opmerking plaatst. Wanneer er een opmerking als modje geplaatst wordt dat wordt dat er wel bijgezet en heeft het altijd te maken met het forum. Niet met de Nederlandse wet / politiek en/of kantklossen voor gevorderden enz enz. Dat was de off-topic weer.
    1 punt
  7. Wat een hoeveelheid onzinverhalen. Snelheid naar beneden? Belachelijk! Camera's? Bespottelijk, weghalen, dan kunnen we doorracen! Brandstofbesparing? E10? Het tegendeel lijkt waar! Graaierij! Meer veiligheid? Wat denk je wel, tuurlijk niet! Ben vandaag van Groningen naar Lichtenvoorde gereden. En terug. Heen ging nog ,v.a. 10.00u tot 12.30u Maar terug ,van 15.00u tot 17.30 u. was een ronduit gevaarlijke onderneming. Volkomen uit de had gelopen gerace tussen vrachtautoos ,peronenautoos ,busjes en motoren. Met minder dan 5 meter afstand ,nat of niet, met 125/135 achter en naast elkaar meestal op de linkerbaan . Vrachtautoos met 100 daar ergens tussenin ,soms ook inhalen. Een volkomen op hol geslagen en uit de hand gelopen toestand. Geen wonder dat er iedere dag zware, nare gecompliceerde crashes zijn. Oplossing? Niet eenvoudig maar.. Gewoon allemaal 100? Keep your lane? Zoals in Amerika? Lijkt mij een verademing. En t gaat nog sneller ook..(Maar t zal nog wel even niet zo ver komen).
    1 punt
  8. Ik ben tegenwoordig op de A7 al blij als ik de 100 haal.
    1 punt
Deze erelijst is ingesteld op Amsterdam/GMT+01:00
×
×
  • Nieuwe aanmaken...