Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 28-01-20 in alle zones

  1. Het is al zo uitvoerig beschreven, je moet je even goed inlezen over E10 en E5. Ook bij gebruik levert het inderdaad problemen op, u moet en zal groen moeten uitvoeren is het beleid. Zoals Ray ook al aangeeft in de praktijk is het gewoon troep. Of je rubbers er tegen kunnen doet er al niet meer toe. Je krijgt hoe dan ook bacterie groei in je leidingen en er is maar 1 druppel vocht nodig om al het ethanol te scheiden van de benzine. Het schudden wat hier voor nodig is doe je wel met rijden...... Mocht je toch geloven in hun praatjes dan moet je het gewoon gaan tanken: https://www.ad.nl/auto/verkoop-dure-benzine-explodeert-vaak-zonde-van-je-geld~abaca322/
    1 punt
  2. Klopt niet. E 10 is veel gevoeliger voor stilstand, vandaar dat ook bladblazers en dat soort seizoensspul er veel problemen mee hebben. Dat sommige motoren er niet tegen kunnen heeft alles te maken met het aangetast worden van rubbers en aluminium legeringen die gebruikt zijn en in dat verband maakt het niet uit of je de motor gebruikt of dat hij stilstaat. De inwerking gaat gewoon door. VFRikus
    1 punt
Deze erelijst is ingesteld op Amsterdam/GMT+02:00
×
×
  • Nieuwe aanmaken...