Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 24-05-21 in alle zones

  1. Genomen tijdens een avondritje, vond het wel een mooi plaatje..
    2 punten
  2. De boel even lossen van de stuurhelft zodat je de master zo kan houden dat de lucht er uit wil helpt ook. VFRikus
    1 punt
  3. Het ontluchten van het master/slave circuit na revisie heeft wel wat voeten in aarde. Het kan inderdaad even duren voordat je weerstand voelt. Je kan ook via de slave remvloeistof in het circuit brengen als je daarvoor de juiste spullen heb (slangetje en injectiespuit kan al voldoende zijn). Dan pers je het van beneden naar boven het koppelingsvloeistof reservoir in. Succes!
    1 punt
  4. Zeker ieder z'n ding. Mijn eerste motor leek voor anderen ook totaal onrijdbaar en de looks waren ook belangrijker op dat moment maar ik wilde toch even waarschuwen dat sommige dingen gevolgen kunnen hebben. Ik maak graag dingen naar mijn eigen smaak maar tegenwoordig ga ik niet meer zo extreem en gaat het rijden voor. Uiteindelijk reed die Intruder helemaal niet verkeerd en ik ben er ook in 1 ruk mee naar Denemarken gereden maar dat was meer geluk dan wijsheid
    1 punt
  5. Ieder zijn ding. In Orlando zag ik tijdens een gathering een “Cubaanse cruisemissile” met een zadel bekleed met een stof met daarop het logo van Louis Vuitton… Zal eerder de “tail of the dragon” zijn dan Mulholland. Kentucky naar North Carolina is korter dan naar Californië. @Aficior een 5,5” brede van een RC36-1 past. Is alleen ff geluk hebben met zoeken.
    1 punt
  6. Dat gaat vast wel passen, even de steek opmeten en dan welke steek in 4 gaats model je moet hebben. Maar buiten dat denk ik niet dat je het wil want het ziet er misschien wel ruig uit maar ik heb sterk mijn twijfels of de rijkwaliteit er niet ernstig onder lijdt. Je hebt het hier namelijk over een 7" breedte en als ik het goed heb ik de standaard velg een 5,5" of misschien zelfs nog wel een 5". Ik ben niet zo thuis in de breedte maten maar ik denk dat er op een 7" een 200 of misschien zelfs 210 band moet. Echt iets voor die Amerikanen waar ze alleen op Mullholland drive of de tail of the dragon bochten lijken te hebben.
    1 punt
  7. Misschien wat aan de late kant maar dan moet je het maar eerder vragen
    1 punt
  8. Net ingeschreven voor 5-7 op Zandvoort. Weer zin in!
    1 punt
  9. Ik denk dat overgaan gaan een sportband de lichtvoetigheid van de vfr wel veel ten goede komt, ik merk rijdend eigenlijk maar weinig van het gewicht van de vfr op een bijvoorbeeld een korte baan als Midland kan ik prima rond komen en merk ik niet eens heel veel verschil met m'n fireblade (186kg rijklaar) ook als het hard gaat. de vfr vereist wel een stuk meer stuur input, en heeft (denk door het dcbs) veel meer de neiging tot recht op gaan als je gaat remmen onder hellingshoek, en gaat sneller naar buiten.... Heb meer hinder met het aan/uit gaan van de injectie op de hele korte bochten waardoor je soms je lijn een beetje verkloot. Terug naar de banden, denk dat een sportband die wat steviger is, dus een Bridgestone s22 of zoals frank zei de Dunlop beide een goede keus zijn onder een wat zwaardere sport motor, mij bevallen de Bridgestone banden uitstekend. Als je naar een nog meer sportieve band gaat 'kan' een dagje regen tricky worden, das ook de reden dat ik onder m'n fireblade voor motorcircuittraining ook met de s22 rijd, het regent ook wel eens, en dan doen die hypersport banden het ook nog prima
    1 punt
  10. Denk dan ook eens aan de Dunlop Sportsmart MK3 (geweldige sportband voor de wat zwaardere motor), of als het veel sneller moet de Sportsmart TT. Van Pirelli is de Corsa 2 minder geschikt omdat de VFR daar eigenlijk te zwaar voor is. Deze is gemaakt voor Supersports met een rijklaar gewicht to zo'n 200kg. Dan kan je beter gaan voor de Diablo Rosso III of IV, die kunnen dat beter aan.
    1 punt
  11. Daarom heb ik ook een RC36-2 en een VTR1000-SP2....
    1 punt
Deze erelijst is ingesteld op Amsterdam/GMT+02:00
×
×
  • Nieuwe aanmaken...