Bedank voor de gezelligheid en de hamburgers!
Nu dan eindelijk gezichten bij de nicknames. Terugweg richting Zwolle met [mention]Rudolf [/mention] door de landerijen [emoji1417].
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het was gisteren hartstikke gezellig.
Mooi weer, beetje kletsen, weinig sleutelen.
De terugrit ging ook lekker, wel wat meer wind dan ik verwacht had.
Ik was om 16.20 uur thuis, net op tijd om F1 te kijken.
Ja, soms verbaas ik mijzelf ook. 😁
Ik moest het wel voor de zekerheid eerst even nakijken voordat ik het aan jou kon berichten.
Blij dat je geslaagd bent. Foto van je motor ziet er nu weer prachtig uit.
Motoport heeft leren handschoenen met aan de reachterhand voor de wijsvinger en duim topjes waarmee je een telefoon kan bedienen. Mijn ervaring is dat het er wel mee kan, maar dat die topjes veel eerder versleten zijn door er gewoon mee te rijden dan de rest van de handschoenen. En voor de telefoon gebruik ik het eigenlijk niet. Want dan sta je stil en doe ik lever mijn handschoenen uit.
Rikus & Theo, dank voor de gastvrijheid en de burgers!
Het was even geleden dat ik de sleuteldag heb bezocht (2013) maar toch leuk om een hoop oude bekenden van toen weer ff gezien en gesproken te hebben. Tevens enkele gezichten aan nicknames kunnen koppelen.
Volgens mij was ik de enige die wat gesleuteld heeft 🤔 Mijn Vtec had behoefte aan wat van het nieuwe “roze” cool aide.
Was weer bere gezellig, mooi dat het weer kon!
Theo en Rikus bedankt voor de gastvrijheid en de heerlijke burgers!
Johan bedankt dat we je trouw mochten volgen👍 rest van de mannen bedankt voor het lachen
Ik kan Frank alleen maar bijtreden. Vorige zaterdag een dagtrip naar de Ardennen met de nieuwe Dunlops op mijn 1200f. De hele dag de indruk gehad dat ik relax aan het rijden was en nooit iets geforceerd. De dag nadien zag ik tot mijn verbazing dat de achterband volledig rond gereden was. Onopvallend goed en vertrouwenwekkend dus. Dat was bij droog en mooi weer, al lagen de wegen er wel stoffig bij. Zeer tevreden.
De resultaten zijn dat dit de beste sport/tourband is waar ik ooit mee heb gereden. En niet met een klein verschil, maar met een fors verschil.
En ik heb met vrijwel alle S/T-banden die de grote merken de afgelopen 15 jaar hebben uitgebracht gereden.....
Wat zijn de verschillen?
Toen mij na afloop van de testritten gevraagd werd wat ik er van vond was mijn antwoord: "onopvallend".
Dat gaf wat opgetrokken wenkbrauwen totdat ik het uitlegde.
- De banden sturen zo neutraal dat je ze eigenlijk niet opmerkt
- Op nat wegdek (ook bij 2 graden Celsius) geven ze geen krimp
- Opgeplakte stroken in de rijrichting merk je niet op. Nooit!
- Ze zijn een stuk comfortabeler dan hun voorganger zonder in te boeten op stabiliteit.
- Ook als het heel hard gaat ben je niet bezig met je banden, stuurgedrag of grip. Hij doet het gewoon.
Wat je wel merkt als je echt gaat pushen is dat hij ten opzichte van echte sportbanden minder agiel is. Je moet iets meer werken om de motor snel om te gooien.....
De prijs is goed. Zeker als je gaat vergelijken met de veel duurdere Michelins.
En zeker nu Dunlop een cashbackactie van 40 Euro op een set heeft tot eind Mei 2022 is het niet alleen de beste keuze, maar ook nog de goedkoopste.