Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 21-06-22 in alle zones

  1. Het zou een idee kunnen zijn om een gratis motorcheck aan te bieden, met daarbij meteen onderricht in hoe de eigenaar dat voortaan zelf kan doen. Ik merk dat steeds minder motorrijders sleutelen, en dat de motor voor elke kleinigheid naar de dealer gebracht wordt. Zelfs voor bijvoorbeeld het spannen van de ketting. Dus daar ligt wel degelijk een meerwaarde....
    4 punten
  2. Ik heb vorig jaar de drie mods uitgevoerd op basis van diverse instructie die online te vinden zijn. Ik merkte toen weinig verschil. Daarom nu nogmaals gekeken of ik iets over het hoofd heb gezien. Ik had alleen een knikker in de korte slang van de airbox naar de pair valve . N.a.v. dit bericht van @Johan heb ik deze knikker verwijderd en twee knikkers geplaatst in de twee lange slangen die vanaf de pair valve lopen. Nu merk ik wel degelijk verschil. De motor rijdt veel fijner in de lage toeren en lage snelheden. Sinds ik de RC46 heb verlangde ik regelmatig terug naar mijn RC36II maar door deze modificatie is die heimwee volledig verdwenen (oké het geluid was ook wel iets fijner :).
    3 punten
  3. TT Assen Experience dag! Voor de eerste keer het circuit op, en bij de 2e sessie de GoPro van een maatje kunnen lenen. Excuses voor het graf-geluid, maar af en toe is het V4 blokje wel goed te horen! (zoals bij 15:22)
    2 punten
  4. 1 punt
  5. Voor het sleutelen heb ik mijn eigen ruimte met alles wat ik evt maar nodig mag hebben dus daarvoor heb ik zo een dag niet nodig. Zeer vaak was ik verhinderd op de genoemde dagen. En vaak is het ook niet in de buurt van Utrecht wat tegenwoordig voor mij de voornaamste reden is.
    1 punt
  6. Na enige tijd een update. Probleem lijkt opgelost te zijn. Heeft even geduurd. Maar de motor moest nog twee keer terug omdat er telkens weer iets was. Gelukkig lijkt nu alles op orde. Naast de accu is nu ook de spanningsregelaar en de spoel vervangen. Nu maar duimen. Ik wil iedereen bedanken voor zijn reacties en hulp. Heb ongeveer alle tips te harte genomen en uitgeprobeerd alvorens de motor naar de garage te brengen 😉. Iedereen alvast een mooie zomer toegewenst met veel rij plezier. Gr John
    1 punt
  7. Bij mijn VFR gaat, vanaf 4000 rpm, de klep open. Ik hoor merk ook duidelijk dat de klep open gaat bij 90 km/uur en sluit bij 86 km/uur ook als ik onder de 4000 rpm rijd. Dus toerental en snelheidsafhankelijk.
    1 punt
  8. Wacht eerst de bougies maar af, de noodzaak van tijdig vervangen hiervan wordt ernstig onderschat.
    1 punt
  9. Ik heb de eerste testkilometers met de MRA double bubble er op zitten. En ik moet eerlijk zeggen dat het een stuk beter is dan degene die er op zat. Ik zit nog niet volledig uit de wind, maar de grootste winst zit in het feit dat de wind nu op/over mijn helm gaat, in plaats van half onder mijn helm door. En met hogere snelheden, word het windgeruis niet meer, omdat dan de wind hoger over mij heen word gegooid
    1 punt
Deze erelijst is ingesteld op Amsterdam/GMT+02:00
×
×
  • Nieuwe aanmaken...