Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont de inhoud met de hoogste reputatie sinds 19-04-23 in alle zones

  1. Vandaag heb ik een uitgebreide proefrit gemaakt op een Crossrunner RC80, met als resultaat dat ik mij eigenaar mag noemen van de hieronder staande schoonheid. Hoewel ik mijn FI in principe heb ingeruild ga ik hem hier nog te koop aanbieden en mocht dat niet lukken dan zijn er nogal wat accessoires die ik los te koop ga aanbieden.
    17 punten
  2. Sinds 1996 Honda V4, sinds 2001 VFR, maar uiteindelijk moet ik me er bij neerleggen dat fabrikanten het begrip sporttourder anders invullen. Daarom staat er nu een full-option 2023 NT1100 op de oprit. Volgende week het 1000km-onderhoud en dan zijn we weer vertrokken voor minstens 100.000 km. Voorlopig deelt hij de garage nog met de VFR1200f, voor het geval dat het echt mijn ding niet zou blijken, maar het lijkt snel te wennen...
    13 punten
  3. Hell yeah, ik mag eindelijk ook in de lijst der lijsten! 🤣
    11 punten
  4. Vanmiddag in Amerongen, prachtig de rode herstkleuren
    10 punten
  5. In juli ivm afschrijven van mijn blauwe deze VFR gekocht. Gekocht zoals op bovenste foto, vanmiddag de nieuwe wielen en gespoten voorvork gemonteerd, onderste foto;
    10 punten
  6. Belofte maakt schuld dus bij deze: Aangezien ik er iedere dag mee naar werk rijdt en de zitpositie niet optimaal vind, besloot ik er een zogenaame streetfighter mod op te zetten; 2 nieuwe veerpootklemmen besteld waar weer een stuurstang in past. Dit zou de ergonomie verbeteren en daarmee het comfort verhogen. Omdat dit stuur breder is dan het originele moest ik ook langere gaskabels monteren. Na even zoeken bleken de kabels van een Honda ST1100 hier perfect voor te zijn. Ook meteen nieuwe handvatten erop gezet van Ariete, stuurgewichten en een nieuwe gashuls (ding waar de kabels inhaken op het stuur). Na een tijdje flink prutsen zit het er dan eindelijk op maar ik was nog niet tevreden. De schakelaarunits worden normaal op hun plek gehouden door een uitsparing in de stuurstangen en in de units zelf zit een metalen pin die daar dan invalt en zorgt dat hij niet kan draaien of schuiven. Om nou meteen in mijn stuur te boren zodat dat ik de goede positie weet en of het stuur uberhaupt een verbetering is heb ik ze vast gekregen door het stuur in te tapen met isolatietape en daarop de unit goed vast te schroeven/klemmen. Vooralsnog werkt het prima B In de tussentijd was het hard zoeken naar nieuwe/vervangende panelen want in het voorjaar zou hij worden gespoten. Ik was op zoek naar een voorkuip en een rechter zijscherm want deze zijn beschadigd bij een ongeluk. Na de winter was het dan eindelijk zover en kon de make-over beginnen! Naast het spuiten van de kappen besloot ik meteen de motor grondig onder handen te nemen want de vorige eigenaar heeft dat niet gedaan en dus zat er overal keihard aangekoekt smeer dat alleen weg te snijden was. Ook was er nodig onderhoud te doen voor de remmen en vering; de voorpoten lekte olie dat in de remblokken was gelopen en de remvloeistof had de kleur van cognac… In de garage waar ik dit ging doen was er geen mogelijkheid om de motor op te tillen aan het dak dus werd er een zeer arbo-conforme stellage gebouwd om de veerpoten te demonteren XD Na flink puzzelen en een hele goeie tutorial op yt verder is de voorpootrevisie succesvol verlopen en het duurde maar 3 uur langer dan gedacht! Daarna zoveel als ik kon eraf gehaald en geschrobd en geschrobd en geschrobd tot de borstelharen permanent omgebogen waren, de schuursponsjes niet meer schuurden en mijn handen pijn deden van de zwarte dasty, maar het resultaat mag er wezen: de achterbrug glimt weer als nieuw en er is geen plekje smeer nog te bekennen: Tegelijkertijd mijn zus maar aan het werk gezet die mijn kappen ging repareren en spuiten, dit is een kiekje van de steriele operatiekamer waarbij de lipjes van de knipperlichten voor zorgvuldig zijn verwijderd en overgezet in de ‘nieuwe’ kap die er een miste: Ook nog wat plaatjes van hoe dit dan ging: Ook nog een ander scheurtje op een gevoelige plek die ze bij het opschuren extra heeft moeten verlijmen omdat hij weer brak door de interne stressen: En nu eindelijk SCHUREN SCHUREN EN NOG EENS SCHUREN Klaar om gespoten te worden Grondlak En dan eeeeeeindelijk de kleur erop Goed laten uitharden en vervolgens monteren Het resultaat mag er dan ook wezen: Nu alleen nog de stickers erop! Het lastigste was het vinden van oem tankstickers in de juiste kleur omdat deze kleur maar 1 jaar is gemaakt. Na heel lang zoeken, rondbellen, rondvragen en surfen had een duitse motorsloop ze nog liggen. 35 euro per kant lichter heb ik ze dan toch gekocht en wat een pareltjes zijn het! Het zwart blijkt een bruintint te zijn en er zit kleine metallique in. Meer dan het geld waard De VFR-stickers die op de zijkappen zitten waren helaas niet oem te vinden en heb ik online besteld en ook deze zijn zo goed als fabrieksontwerp want er zit een gradient in van geel naar zwart in de letters VFR en die was moeilijk te vinden. Echter geef ik niet snel op en was ik zelfs van plan het maar zelf te maken omdat ik de juiste niet vond. Terwijl ik aan het wachten was totdat alle stickers binnen waren werd ik op een ochtend uit mijn bed gebeld door een buurman die mij slecht nieuws bracht: de storm had mijn 230kg zware net gespoten trotse bezit omgeduwd… Dit was het trieste beeld dat ik aantrof: Ik kon wel janken. Eerste indruk is niet goed. Maar na even rustig te bekijken en tot 10 tellen lijkt de schade relatief mee te vallen. Deukje in de tank door het stuur, koppelingshevel krom, voetsteun afgebroken, stuurgewicht beschadigd. De olie is afkomstig van de dynamo , de plek waar de kabel er bovenin uitkomt en er zit nog genoeg olie in. Maar toen ik nog beter keek waren de kappen ook beschadigd; knipperlichtrandje (dat gesoldeerd was) is afgebroken en naar binnen gevouwen, krassen op de zijkap en het spatbord beschadigd. Iemand die het niet weet, ziet het niet maar het voelt alsof alle moeite en energie voor niks is geweest. Wat een k*tzooi.😭 Dan toch maar eens de verzekering bellen. Na het rapport van de schade expert kreeg ik een zeer schappelijk bedrag terug aangezien het stormschade was en kan ik de motor ermee laten repareren. Dat is dan een kleine troost bij het zien van het werk dat ik weer opnieuw moet doen. Inmiddels ben ik er al een klein beetje over het verdriet heen want hij rijdt fantastisch en door de nieuwe kleur zie ik toch veel hoofden draaien! Lange post, maar ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn ervaring te lezen 🏍️
    10 punten
  7. Nog even bewijslast, the viffer is mine 😎! Pluvius reed ook mee naar huis, buienradar zat er weer eens naast (abo opgezegd 😄). Maar de buit is binnen.
    9 punten
  8. Zoals beloofd: Gisteren m'n nieuwe motor opgehaald. VFR1200X DCT uit 2014 met 13k op de teller. Zijkoffers worden nageleverd. Gisteren met de VFR800Fi naar Assen gereden. Toen met de nieuwe motor van Assen naar Damwoude en weer terug naar huis (Sneek) gereden. Wat een verschil!
    9 punten
  9. Onlangs ben ik lid geworden van de VFROC, na wat rondgesnuffeld te hebben op het forum kwam ik dit topic tegen. Met veel plezier heb ik alle pagina’s gelezen over de deskundigheid van Johan. Want eerlijk is eerlijk; Ik heb er 0,0 verstand van en mijn motor kon wel wat liefde gebruiken. Vorig jaar april kocht ik mijn Crossrunner zonder dat ik de historie van de motor kende en sindsdien heb ik meer dan 30.000 km gereden. Onderhoud is uitgevoerd maar elders en minder grondig. Mijn grote ‘geluk’ is dat Johan om de hoek woont dus een afspraak voor een kennismakingsgesprek was snel gemaakt. Met een snelle scan kwam Johan tot de conclusie dat de kleppen nog nooit gesteld waren… De motor had op dat moment 100.000 km gelopen. Dat moest en zou dus gebeuren. Daarnaast had ik een paar wensen en daar kon Johan mij bij helpen. Voordat het grote onderhoud plaats zou vinden, stond mijn motor al op nieuwe banden (Overstap gemaakt van Bridgestone naar Michelin), waren de handkappen er op gemonteerd en was de vering afgesteld. De banden en de vering, dat was echt een gouden stap voor het rijcomfort. Ik kon daarom alleen maar aftellen naar het moment dat het onderhoud gedaan zou worden en de kleppen gesteld. Afgelopen week was het zover; ik mocht de motor inleveren en kreeg er een geweldige leen VFR voor terug. Het was een gave ervaring om een sportiever model te mogen rijden. Elke dag werd ik op de hoogte gehouden met een verslag en foto’s. Het was interessant om dat te zien, niet dat ik er veel verstand van heb… Het grondige onderhoud werd uitgevoerd, slordigheden (O.a. elektra) werden opgelost en cosmetische verbeteringen doorgevoerd. Vanavond mocht ik mijn motor ophalen. Het regende ontzettend hard dus ik kwam al lekker verzopen binnen. De Crossrunner stond mij prachtig glanzend op te wachten in de werkplaats. Eigenlijk zonde dat ik haar mee zou nemen in de regen naar huis. Maar het was niet anders. Na een uitgebreide uitleg over al het onderhoud, ben ik opgestapt. Meteen bij het wegrijden voelde het totaal anders. Oké, ik heb rustig aangedaan vanwege de natte weersomstandigheden maar toch kreeg ik al een goed gevoel bij de motor. Ik kijk er naar uit om het verder te testen en te ervaren. Mijn motor heeft nu eindelijk de aandacht gekregen die het nodig had om weer een jaar vooruit te kunnen. Op naar een jaar met vele kilometers en mooie uitstapjes. Johan bedankt!!
    9 punten
  10. Zaterdag een nieuwe twee-wieler opgehaald 😅 2011 Ducati 848 in parelmoer glans-wit 27k op de teller, dealer onderhouden, originele NL motorfiets, desmo beurt pas gehad en riemen en alle vloeistoffen zijn in Mei 2023 gedaan. Was ook heel duidelijk dat een groot hoeveelheid vlees op de banden niet in contact is gekomen met het asfalt.
    9 punten
  11. Na lang zoeken en twijfelen uiteindelijk toch maar gedaan. Ze behoeft 'enige' aandacht, maar dat is juist de hobby. De VFR blijft uiteraard gewoon
    9 punten
  12. Gister mijn zwarte vtec ingeruild op een mooie witte crossrunner uit 2016 incl koffers. Nog 3 weken wachten en dan kunnen we hem halen
    9 punten
  13. Het is weer een tijdje stil geweest, maar ik heb gister en vandaag eindelijk echt wat kunnen doen aan de VFR. Heb voor een groot deel het subframe kunnen maken. Nog een paar beugeltjes eraan maken om de achterkapjes goed vast te kunnen zetten en dan moet het geheel nog af gelast worden. daarna verder met het maken van een undertail/accubak. Deze ga ik ook zelf maken uit aluminium plaatwerk. proppen gedraaid voor montage aan het frame eerste opzet van het subframe en het resultaat na flink wat uurtjes.
    8 punten
  14. Volgens mij mag ik hier ook tussen staan en allemaal zelf gereden. 😊 Dit was afgelopen juni ergens in Z-Spanje, inmiddels alweer een ‘paar’ km. verder.
    8 punten
  15. Na 17 trouwe jaren de vtec ingeruild voor deze:
    8 punten
  16. Vorige week had ik een afspraak om de motor naar Johan te brengen. Ik sluit me volledig aan bij de voorgaande berichten! Tijdens de intake word de motor door Johan al helemaal 'gelezen'. Op een eerlijke manier vertelde Johan wat hem opviel, en beter kon. Naast de 'standaard' beurt was het volgende al afgesproken: - Kleppen stellen - Balhoofdlager vervangen - Mods uitvoeren - Uitlaat gutten incl. DB-killers - Handvatverwarming monteren - Dashboardverlichting blauw maken. Tijdens het gesprek kwam daar nog bij: - Bedrading verbeteren, onder andere Quadlock over het contact geschakeld. - Stekker van de druppellader opnieuw gemonteerd op een beugeltje. - Linker spiegel vervangen - Voltmeter geplaatst. - Set Michelin road 6 banden gemonteerd. - En vele andere details. De banden had ik al geen goed gevoel bij, maar vooraf niet besproken omdat ik Johans oordeel wilde. Er zat nog voldoende profiel op, maar dat was het dan ook wel, 2 verschillende merken en echt oud. Omdat ik meer vertrouwen in de motor wil krijgen, deze op advies van Johan vervangen. Johan heeft die zaterdag nog contact gehad met zijn bandenleverancier of het mogelijk was binnen een week nieuwe banden te leveren, en dat kon! De voltmeter is ook nog weer een grappig detail: De vorige eigenaar had een behoorlijk groot gat geboord in de bovenkant van de linker kuip, Ik vond het ook niet mooi, maar dacht dat het zo hoorde. Johan bedacht gelijk de oplossing om er een voltmeter in te plaatsen, misschien een bijzondere plek, maar het gat is dicht, en de blauwe verlichting past mooi bij het dashboard. Alles bij elkaar behoorlijk geïnvesteerd dus, maar het is het absoluut waard voor mij, dat merkte ik wel tijdens de terugreis! Ook dat gevoel is al vaak beschreven in voorgaande berichten, dus daar sluit ik me bij aan! Voor de eigenaars die geen onderhoudshistorie hebben, of geen goed gevoel bij de motor hebben: gewoon een afspraak maken. Het is het waard, er word niks opgedrongen en de prijzen zijn gunstig.
    8 punten
  17. Het heeft wat langer dan een jaartje geduurd, maar volgens mij voldoe ik nu. Gekocht met 24000 km en nu:
    8 punten
  18. Sinds juli 2023 verzorgt Johan het onderhoud van mijn Crossrunner. De tijd vliegt en de nodige kilometers zijn sindsdien afgelegd. Het was daarom weer tijd voor een onderhoudsbeurt. Zo langzamerhand voel ik me samen met mijn VFR kind aan huis bij Johan. Regelmatig kom ik bij hem thuis omdat er weer gesleuteld mag worden. Vaak zijn het de slijtage onderdelen die vervangen moeten worden en niet omdat de motor kapot is. Het is immers een VFR, die zijn toch onverwoestbaar? Even een leuke opsomming: - Juli 2023 - Nieuwe banden (Die konden niet wachten tot het grote onderhoud) - Juli 2023 - Groot onderhoud - December 2023 - Banden, ketting + tandwielen, remmen en olie verversen - Februari 2024 - Vorkkeeringen vervangen - April 2024 - Onderhoud + nieuwe remschijven en remblokken. Het volgende zal waarschijnlijk weer een setje banden zijn 😅. We kennen inmiddels allemaal de foto's van onze motoren die in onderhoud zijn. Blijft leuk om te zien en zéker het eindresultaat; een glimmende motor die geweldig goed loopt. Bedankt maar weer Johan!
    7 punten
  19. En weer schoon kan die er weer tegenaan
    7 punten
  20. Zoals in m’n voorstel topic al aangegeven, heb ik de VFR gekocht als winter project. bij aankoop: de vorige eigenaar was er mee begonnen als project 3 jaar geleden, maar door persoonlijke redenen kan hij dit project niet afmaken. Motor stond bij aankoop dus dik 3 jaar stil, liep niet. Kabelboom is open gestript, maar niet verknipt en netjes gelabeld. frame, wielen en achterbrug zijn netjes, daar ging het me om. Het is natuurlijk een Honda, dus thuis op de brug gezet, wat basis dingetjes gecheckt, accu aangesloten, wat benzine in de carburateurs en starten en lopen. Daarna de motor maar verder gestript en grondig gewassen. De Ducati streetfighter achterkant die erop zat staat in de verkoop, die wil ik er niet op hebben. De voorvork moet er ook aan geloven, deze is dan ook niet helemaal netjes meer qua binnenpoten. Plus een USD staat natuurlijk een stuk mooier. Dit is een vork van een GSX-R 600 die er met wat andere lagers gewoon in past voor zover ik nu kan overzien. Ik kon deze even gebruiken om te passen, maar de kans is aanwezig dat deze er ook in komt. wat er met de achterkant moet gebeuren ben ik nog niet helemaal over uit. Het wordt sowieso een eigenbouw Subframe en ik neig nu naar een zitje van een 2020+ BMW S1000rr of ik moet nog wat anders leuks tegenkomen. verder gaat de motor natuurlijk nog volledig uit elkaar om alles 100% schoon te kunnen maken en waar nodig opnieuw te spuiten etc. Kabelboom ga ik ook voor het grootste deel opnieuw maken/aanpassen.
    7 punten
  21. Mooie crossrunner Rikus Hier mag ik mij sinds zaterdag de eigenaar van noemen. Helemaal blij. Toch weer een rooie 🙂. Toch nog wel getwijfeld tussen F en X maar mede door het zeer kleine aanbod aan 1200F DCT toch voor de X gekozen. De proefrit ging ook wel erg soepel en ik was gauw om.
    7 punten
  22. In tijdschrift MotoPlus nr 1, 2024 zal de VFR750 RC/2 ter sprake komen.
    7 punten
  23. Sinds Mei dit jaar eigenaar geworden van een VFR800 Vtec uit 2002. Ik heb hem particulier overgenomen en omdat alleen bekend was dat hij altijd "goed" onderhouden was ben ik toch maar eens gaan zoeken waar er specifiek voor deze motor onderhoud aangeboden werd. Na een tijdje zoeken op het net kwam ik op het forum van VROC uit en las ik steeds dezelfde naam terug, Johan. De berichten die ik geplaatst zag in deze topic gaf mij het gevoel, wauw! hier word echt serieus onderhoud uitgevoerd! Ik heb Johan een berichtje gestuurd of hij nog ruimte had voor onderhoud aan mijn motor en kreeg dezelfde dag nog reactie. Na wat contact heen en weer via de mail en de duidelijke overzichten voor het onderhoud gezien te hebben heb ik een afspraak ingepland voor het onderhoud. Vrijdag 17 november was het dan zo ver, motor achter in de aanhanger en richting Zwolle. Aangekomen op het adres kwam Johan al naar buiten om mij welke te heten. We hebben de motor van de aanhanger gehaald en in de "werkplaats" gezet. Onder het genot van een kop koffie hebben we de uitgangspunten voor het onderhoud besproken, eigenlijk alles nalopen, controleren en zonodig afstellen of vervangen. Met een goed gevoel vertrok ik weer richting Soesterberg. Einde middag kreeg ik al bericht van Johan, tijdens de rit naar de wasstraat vielen al gelijk een paar punten op, balhoodlager versleten en thermostaat bleef openstaan. Na contact afgesproken om deze beide te vervangen. Gedurende het verdere onderhoud werd er dagelijks een update gestuurd mbt de uitgevoerde werkzaamheden met daarbij een complete foto rapportage, geweldig! Het contact met Johan gedurende de dagen dat de motor bij hem op de brug was geweldig de foto's en de mail met bijbehorende uitleg, zelfs iets met hondenkoekjes in een afgesloten ruimte van het balhoofd...😅 Al met al kan ik niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben met het uitgevoerde onderhoud en weet ik nu zeker dat de motor 200% in orde is. Hij staat nu lekker binnen in afwachting van het voorjaar om er weer op uit te trekken. Johan bedankt voor alle goede zorgen voor de motor en de uitleg die je hebt gegeven tijdens het ophalen van de motor, je hebt er een vast klant bij voor het onderhoud! Hier enkele foto's, zijn er teveel om ze allemaal te plaatsen.
    7 punten
  24. Klopt! We zijn eruit gekomen. Ik mag hem komend voorjaar ophalen!
    7 punten
  25. De tijd is gekomen om afscheid te nemen van mijn VFR800, ik heb er echt onwijs veel plezier van gehad. Vanwege zithouding en toekomstplannen overgestapt naar een 2004 Pan European ST1300. Wederom in Honda zilverkleur net als mijn VFR. Nog steeds V4, zal ook niet snel veranderen, rijdt gewoon heerlijk!
    7 punten
  26. @skippy Sterkte met je herstel. Hopelijk valt de schade aan je motor mee. Wat betreft de sleuteldag zelf, het was gezellig. Samen met @Smuigerwat gesleuteld. Daarna nog een soort Marktplaats meeting gehad waarbij oa meerdere ruitjes van eigenaar zijn gewisseld. De terugweg verliep beduidend beter dan de heenweg, geen dichte mist, en het "nieuwe" ruitje voldeed prima! Al met al een geslaagde dag.
    7 punten
  27. Ragnarok heeft verse olie. En wat minder draden. Dank manfred.
    7 punten
  28. Toch maar even een mooi plaatje vanuit Isle of Man meegenomen... Jammergenoeg kan ik een korte clipje hier niet posten (te groot), maar daar komt deze RC45 dan aanjanken op snelheid...😍
    7 punten
  29. Deel 2: Afgelopen Zondag was ik bij Johan om mijn VFR op te halen. En daar stond mijn machine te shinen als nooit te voor, prachtig 🤩 Echt ongelofelijk wat Johan allemaal heeft gedaan aan de VFR, de lijst is zo lang maar hier staat gewoon een nieuwe fiets! Onder het genot van een kopje koffie heeft Johan alles uitgelegd over het onderhoud en de verbeteringen die hij heeft aangebracht. Ik stel het zeer op prijs dat Johan de tijd neemt en duidelijk uitlegt waarom bepaalde dingen zo belangrijk zijn. De demping en vering, maar bijvoorbeeld ook de naloop, iets waar ik niet mee bekend was maar o zo belangrijk is. Er waren best wel wat aandachtspunten en er was eea niet juist gemonteerd en/of afgesteld door de vorige eigenaar. Maar ook mijn lokale garage die 2 maanden geleden een nieuwe stator heeft geplaatst heeft een beetje zitten prutsen waarbij een kabel beschadigd is en kabels niet juist waren weggewerkt. Ook viel Johan op dat de voorste kap was overgespoten en de spiegels en handels niet origineel waren, dus heeft ooit een klappertje gemaakt. Gelukkig is het frame en alles onderhuids dik in order en is de schade netjes hersteld. Na het afstellen van de demping op basis van mijn gewicht reed ik richting huis. Met nieuwe banden en plensbuien heb ik de 150 km naar huis rustig aangedaan en meteen de nieuwe Michelin's Road 5 ingereden. Naast de gas respons en de demping is het stuurgedrag enorm verbeterd zowel op hoge als lage snelheid. De motor rijd weer heerlijk soepel en is helemaal klaar voor de trip naar de Franse Alpen begin September 🙂 Tot slot. Johan, nogmaals hartelijk dank voor de goede zorgen en het college over de VFR! Leuk je ontmoet te hebben en ik hoop tot een volgende keer! p.s. Tanklock en tanktas zijn besteld 😉
    7 punten
  30. Mijn 1200f is hier al voorbij gekomen, maar sinds dit weekend heb ik er ook zelf meer dan 100.000 km mee gereden. Bij aankoop in 2013 stonden er namelijk tussen 10- en 11-duizend op. Vandaag bereikten we ergens voorbij Würzburg, onderweg naar huis, de volgende aparte kilometerstand: Daarmee is dit de eerste motor waarmee ik zo lang gereden heb, wat alles zegt over hoe tevreden ik erover ben (en ook een beetje hoe ontevreden over het huidige aanbod, ik zie gewoon weinig alternatief). Ik zit nu een eindje over de 300.000 km met in totaal 6 Honda's, waarvan 4 V4 👍
    7 punten
  31. Voor/tijdens/na En nu hebben we een hele blije voodoo 🥳 Thanks @Robert-Jan
    7 punten
  32. En ik kan jullie @Madfred999 @Smuiger @Firefly wel verklappen dat we dankzij onze zeer actieve toercommissaris José @José heel erg dichtbij een alternatief zijn. Misschien zelfs wel weer 2 x per jaar, we gaan het zien en hopelijk meemaken.
    6 punten
  33. @Arno71 ja en dat is nu onze nieuwe Evenementen coördinator.
    6 punten
  34. Hierbij het te koop zetten van mijn zwarte VFR 1200 F uit 2012. - 24500 km - Originele zij-en topkoffers met daarbij drie originele Honda binnentassen. - Alle sloten, 3 koffers, zadel, tank en contact op dezelfde sleutel. 2 sleutel erbij. - Origineel Honda Handvatverwarming - Bagster tankhoes - SW Motech tankring en micro tanktas - Tomtom Rider navigatie - Donker Puig ruit gemonteerd. De originele Honda dubbele ruit (met spoiler) heb ik nog. Voor vragen stuur gerust een bericht. Groet Tim
    6 punten
  35. Het is inmiddels een tijdje stil hier, omdat ik toch direct maar even extra heb doorgepakt met de verbouwing in huis. Nu de komende weken eerst weer wat tijd gepland voor de VFR. laatst had ik nog een RVS uitlaatspruitstuk op de kop getikt en afgelopen zaterdag ben ik ook begonnen met het maken van een bak voor in het subframe, voor o.a. de accu, ecu, brandstofpomp etc etc.
    6 punten
  36. VFR maar eens even verwend met mooi matje.
    6 punten
  37. 6 punten
  38. Na wekenlang wachten is de VFR thuis. De Laser Xtreme uitlaat zit gemonteerd en wat een kanon is het!! Nog even de uitlaatpijp rechtsboven goed oplijnen met de rest & het plaatje is perfect
    6 punten
  39. Beste Vfrvrienden, met de sleuteldag op komst kunnen we jullie die dag de nieuwe lijn van de webshop presenteren alsmede ook S100 zal aanwezig zijn met een wasstraat voor je motorfiets. We hopen jullie 9 Sept te zien in Delft. vfrgroetjes Dennis en Nancy Webshopbeheerders
    6 punten
  40. Vandaag andere motorkar gehaald voor transport van de VFR naar "verre" vakantie-oorden.
    6 punten
  41. Geleend van onze buren aan de andere kant van de Noordzee:
    6 punten
  42. 6 punten
  43. Ruim 7.000km door mugrijke gebieden, dan is het windscherm niet meer helemaal transparant 😁
    6 punten
  44. Wijsheid komt met de jaren, hoewel mannen nooit volwassen worden (maar wie geeft daar om?).
    6 punten
  45. Leuke verzameling "Geleend" van de Honda VFR Owners Club ™ UK Facebook pagina
    6 punten
  46. Hallo Voodoo, Geen idee waarom ik je berichtje gemist had, maar dankzij Tukker erop geattendeerd. Het venster van je tellers is gemaakt van kunststof. Voor kunststof heb je perfecte polijstmiddelen. Eentje die ik zelf graag gebruik voor allerlei soorten glanzende kunststof is: https://www.carclean.com/nl/meguiars-plastx-clear-plastic-cleaner-polish-296-ml.html Ik heb vorig jaar ook eens de motor van mijn (inmiddels overleden) vriend vertroeteld, omdat die motor verkocht moest gaan worden. In die situatie heb ik bij de beide VFR’s de kuipruitjes gepolijst met standaard polijstmiddelen voor de lak. Dat werkt namelijk ook prima. Saaie is Voodoo dat jij van die fles polijstmiddel slechts zes druppeltjes ter grootte van een erwtje nodig zult hebben om je schermpje weer mooi te krijgen. Ik doe zeer regelmatig auto’s detailen en toch heb ik het flesje al opgenomen in mijn testament, want ook ik ga dat nimmer op krijgen. 😅 Voor minder dan de kosten van die fles kun je ook een keertje vanuit het mooie Den Haag naar Oegstgeest komen. Dan doe ik het voor je. Hoef je ook geen polijstpad te kopen en goede microvezeldoek om het af te nemen. Doe ik het machinaal wat ook een mooier resultaat oplevert dan met de hand. Ik denk dat je in 30 minuten weer onderweg kunt zijn. Oh, en we maken dat wat foto’s om hier het resultaat te tonen natuurlijk. Ik zend je wel even een persoonlijk bericht.
    6 punten
Deze erelijst is ingesteld op Amsterdam/GMT+02:00
×
×
  • Nieuwe aanmaken...