Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Afgnamedz

    Zoek vfr 1200 f

    Hallo allemaal, ik wil weer terug op een vfr 1200 f. Dus heb jij een mooie staan (het liefst na 2012) stuur me dan een berichtje! groetjes, Z
  3. johnjeep

    Accessoire weekend

    je hebt PB
  4. Jedi

    Sleuteldagen ja of nee [pol]

    Ben nog een relatief nieuw lid en na Corona nog niet naar veel events geweest. Maar sleutelen doe ik graag, best handig en leer veel via YouTube 😃. Wil zeker naar sleuteldag(en) komen voor wat klusjes, expertise en andere enthousiastelingen leren kennen. Enige dat me in maart tegenhield was de locatie Delft, die kwam voor mij niet handig uit. Maar volgende keer probeer ik er zeker bij te zijn!
  5. Today
  6. bjauto

    Accessoire weekend

    Waar heb je dit alles voor dit bedrag gevonden als ik vragen mag? Ben zelf aan het kijken naar een quickshifter, maar deze is zelf al rond de €165.
  7. Zit nog even na te denken maar vacuum lek op deze cilinders kan ook nog.
  8. Vettig hoort niet, maar kan gevolg zijn van kleppenstellen waarbij een beetje olie in de bougie gaten is gekomen, is haast onmogelijk maar toch. Ik denk nu eerder een te rijk mengsel op cilinder 2 en 4 wat eigenlijk alleen veroorzaakt kan worden door een foutieve lambda op deze 2 cilinders, uiteraard zijn lekkende injectors ook een mogelijkheid. typos
  9. Aficior

    Accessoire weekend

    Veel plezier!
  10. johnjeep

    Accessoire weekend

    Je krijgt nog een update. Bedankt.
  11. johnjeep

    Accessoire weekend

    Ah.... Dat had ik niet gevonden. Maar dat is voor de volgende sessie dan. En niet duur hoor...alles tesamen 184euro. En het zijn nieuwe onderdelen. Ik kon die prijzen ook moeilijk geloven en heb het maar geriskeerd en ja hoor alles picobello in orde. We 2 weken moeten wachten maar het was de moeite om te wachten.
  12. Ik ben op zoek naar een linker zijdeflector van een VFR 1200f aangezien ik die ben verloren Kan iemand mij hier aan helpen? Het honda nr: 08R81-MGE-800 Groet, ED
  13. Ray

    Accessoire weekend

    Ik ben begonnen met de CT te wassen omdat ik morgen een run heb te begeleidend als verkeersregelaar en ik denk dat ze me nu iets serieuzer nemen Daarna mijn laatste upgrade voor de T7 opgehaald en kan ik die klaar gaan maken voor een tripje naar de Noordkaap maar dat is voor volgend weekend. Veel plezier met sleutelen en vooral met de testrit erna
  14. crossrunner

    Accessoire weekend

    Wel een duur weekend zo te zien. We hebben ook een aankopen showoff topic waar je dit had kunnen plaatsen.
  15. johnjeep

    Accessoire weekend

    Hoe kan je nu beter aan het weekend beginnen dan met nieuwe accessoires voor de CR. Ik ben vooral benieuwd wat het rijgedrag zal zijn als de quickshifter erop zit. Waarom?????? Gewoon omdat hij voorradig was en eigenlijk ben ik een tech en tool-a-holic en kan daar moeilijk aan weerstaan.
  16. Thanks, dat vacuum slangetje ga ik nog controleren. De foutcode is nog niet teruggekomen, maar ik zal het werkplaats handboek ook even doorlopen. Ik heb gisteren de bougies vervangen, twee ervan (cilinder 2 & 4, voorzijde) waren nogal vettig. Komt dit door de ligging van het blok, of is dit 'niet normaal'? Verder was de kleur van de bougies niet gek als je het mij vraagt. Volgorde op de foto is: Cil4- Cil2- Cil3- Cil1. Nog niet veel kunnen rijden, dus ik kan nog niet zeggen of dit het probleem was.
  17. Aficior

    Zomaar wat foto's van VFR - deel 6

    He he @Anton. Ik heb deze machine natuurlijk al gezien tijdens de laatste clubrit. Was leuk om er samen even naartoe te lopen. Plaatje hoor! Nogmaals gefeliciteerd. Edit: Moet je eigenlijk niet ook in onderstaand topic een vermelding doen?
  18. Heb je die reservesleutel nu al geprobeerd?? Door omstandigheden heb ik een sleutel van een andere ECU die wel pas gemaakt is op mijn motor. Als ik daarmee de motor op contact zet krijg ik exact dezelfde symptomen als jij hebt: de motor gaat op contact en alle controlelampjes werken, ook dat voor de neutraalstand! Enkel de versnellingsindicator blijft een horizontale streep, ongeacht welke versnelling je inlegt. De brandstofpomp werkt niet (die hoor je normaal onmiddellijk zoemen als je de motor op contact zet) en de motor reageert helemaal niet op de startknop en hij start dan natuurlijk ook niet. Het kan dus heel goed dat jouw motor een probleem met het HISS heeft. Dat kan in de sleutel zitten, vandaar mijn suggestie om de reservesleutel te proberen, maar ook in het contactslot zelf (of misschien zelfs in de ECU?).
  19. De schakelaar bij de zijstander kan ook stuk zijn door de val, weet ik uit ervaring..... VFRikus
  20. Je zegt dat de motor niet start. Draait de startmotor wel rond? Hellingshoek sensor zou kunnen, heb ik geen ervaring mee. Maar het is mi een aan/uit sensor (dus niet met een variabele uitgang zoals bv een flowmeter) dus die zou je moeten kunnen overbruggen. Als de motor niet in neutraal staat, dan moet je toch kunnen starten. Tenminste als je EN de koppeling intrekt, EN de zijstandaard NIET is uitgeklapt. Als een van de beide voorwaarden niet aanwezig is dan zal de startmotor niet draaien. Beide voorwaarden worden gedetecteerd door schakelaars en zijn dus te meten cq te overbruggen. Succes.
  21. Yesterday
  22. Petrovski

    Zomaar wat foto's van VFR - deel 6

    Gefeliciteerd, pracht exemplaar
  23. Ik zoek een originele, rode topkoffer voor de VFR1200F. Tevens de dragers (08L42-MGE-800/1200) hiervoor. Een originele drager alleen is ook (alvast) van harte welkom.
  24. Ray

    Zomaar wat foto's van VFR - deel 6

    Gefeliciteerd, veel plezier ermee.
  25. Anton

    Zomaar wat foto's van VFR - deel 6

    Nieuwe aanwinst !! Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalk
  26. Aangevuld met wat zaken uit de link van boven KLIK
  27. Zal ze ook downloaden en op mijn drive erbij zetten 👍
  28. dat kan wel eens handig zijn. staat alleen het nieuwe model 800F erop? of gelden die dan ook voor eerdere modellen?
  1. Load more activity