Ga naar inhoud

johans VFR

Forumlid
  • Items

    264
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door johans VFR

  1. Dankjewel ๐Ÿ‘. Een motor onder de 100000km ruilde gemakkelijker in๐Ÿ˜‰
  2. Na 22 trouwe jaren en veel rijplezier afscheid genomen van Honda. Heb de VFR 750 (72000km), 800 VTEC (72000km) en VFR 1200F (98000) gereden. Ivm geen opvolger besloten om een BMW R1250GS terug kopen. Via deze weg wil ik het Forum danken voor alle (VFR gerelateerde) hulp. Het ga jullie allen goed, vele plezierige en veilige VFR kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Johan ๐Ÿ˜€
  3. Regelmatig gebruiken (verstellen) . ik heb er nu 94000 km op zitten op mijn VFR1200F en geen enkel probleem met de verstelknop van de achtervering. mijn VFR1200F is van april 2010.. ik rij nooit in de pekel. mvgr, Johans VFR.
  4. Het ABS lampje van mijn VFR gaat na starten direct knipperen ongeveer 20 maal en gaat dan constant branden. gaat na enkele meters rijden weer uit . Waarom gaat het lampje na het starten direct knipperen? Het vreemde is dat het knipperen niet altijd voorkomt. wie weet de oorzaak? mvgr, JohansVFR
  5. Bedankt. Bij 12000km is het motorblok vervangen dus eigenlijk staat er op het huidige mtorblok 72000 km . Bougies waren aan vervanging toe. In het eerste motorblok zat een onverklaarbare tik bij koude start, hetgeen mij opviel bij 6000 km. Dit tikkende geluid ging steeds langer duren bij koude start. Honda heeft besloten het blok bij 12000 km te vervangen. Dit motorblok heeft er geheel geen last van Mvg. Johan vfr.
  6. Mijn VFR1200F heeft een grote beurt gehad. (84000km) Aangeleverd met gedemonteerde kuip. Bougies, alle oliรซn en het luchtfilter zijn vervangen. 5 1/4 uur arbeid is er gerekend. Kleppenspeling was binnen de toleranties.? op naar de 100000 km. mvgr, Johans VFR
  7. Ze hebben eerst geprobeerd het conische lager te plaatsten, echter deze was te hoog, daarna het originele lager besteld wat er de volgende dag was. Reparatie duurde dus een dag langer. Kosten 396 Euro. Hopelijk houd dit lager het minimaal net zo lang uit als het vorige. met vriendelijke groet, Johans VFR
  8. Nadat ik het gevoel kreeg dat ik op vierkante banden reed (terwijl de banden vrij nieuw waren) heb ik de balhoofdlagers van mijn VFR 1200 F bij motoport Breda laten vervangen door de originele lagers. km stand 71000 km. Konden geen conisch lagers in, omdat de lagers blijkbaar te hoog waren? Na vervanging reed de VFR weer als nieuw. met vriendelijke groet, Johans VFR
  9. Ontstaat het tikkende geluid alleen bij koude motor, direct na start of enkele seconden later? Hoe snel gaat het tikkende geluid weer weg. Blijft het daarna geheel weg of komt het af en toe nog terug.
  10. Staat er ook op, echter op computer 2 maal moeten installeren. In eerst instantie stond de kaart update alleen op Zumo 660 en BaseCamp maar niet op MapSource. Na de kaart opnieuw alleen op de computer geรฏnstalleerd de hebben stond deze update ook op MapSource. Mvrgr, JohansVFR
  11. De originele Honda remblokken. Rem wel veel op de motor af.
  12. Remblokken voor gaan bij mij ongeveer 36000 km mee, achterremblokken 24000 km. Ik rem wel meer van achter.
  13. Power of dreams

  14. Het goede weer komt eraan

  15. make adverttentie

  16. Cardan as is vorige week vervangen door het nieuwe type bij MOTO PORT BREDA. Het klakken van de cardan in de tweede versnelling (m.a.w. rond de de 2000 Rpm / 30 km/h) is nagenoeg geheel verdwenen. Motor is geheel standaard.
  17. Ruim 60.000 km probleemloos op de teller. Bevalt me nog prima.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...