Lang geleden dat ik wat gepost heb, ik had niks te melden denk ik.
Anyway, over synchroniseren is al een helboel gevraagd en geschreven, maar, hoe doe je dat nou goed bij de 36-2?
Ik heb een carbtune, volgende week ook een goede carburateur schroevendraaier ( zo’n lange, ik was het verbranden van de hand zat).
Maar, hoe doe je het nou goed? Er is nergens een duidelijke beschrijving hoe het moet, kennelijk moet je zoiets zelf leren of overgedragen krijgen.
Wat mij vertelt is: beginnen met cyl 1 & 3, die bij elkaar brengen( 1 niet afstelbaar) en dan cyl 2 & 4. Is dat correct? Wat ik gemerkt heb is dat alles effect heeft op elkaar. Volgende domme vraag: naar rechtsdraaien van de stelschroef, willekeurig welke in dit geval, resulteert in een hoger of lager vacuum?
Waarom vraag ik dit? Welnu, vorige week een eerste poging gedaan, stond eigenlijk daarna best goed, daarna proberen het nog neter te krijgen om te eindigen met alles uit het lood. Ik heb het maar laten oplossen door degene die het altijd al deed, maar ik wil dit ook zelf kunnen, en het zal voor een halve td’r ( die ik ben) geen rocket science zijn maar soms is om hulp vragen gewoon slimmer.
Dus, wie legt het even helder uit?