Jump to content

Tukker

Forumlid
  • Content Count

    261
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Tukker last won the day on January 29

Tukker had the most liked content!

Community Reputation

251 Excellent
1 Follower
 
   
About Tukker
 
 
  • Rank
    Ervaren rijder
 
Profiel Informatie
 
 
  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Nabij Twente... (BRD)
  • Interesses
    MotoGP, SBK, BSB, NK, IDM, MXGP en alles waar een gashendel aan zit....
 
Uitgebreidere profielinformatie
 
 
  • Type VFR
    Ik heb 'n 90-93 VFR750
  • De mijne is
    Wit
 
Recent Profile Visitors
 
 

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

 
  1. Tukker

    de Donna...

    ...... Weiss ist Heiß!
  2. Tukker

    Het aankopen show-off topic (deel 4)

    Drukke periode dan met motorrijders op de boot, Voodoo.. V.a. de 29e mei beginnen de trainingen op Isle of Man, ik ga zelf de 1e juni de (over)tocht naar IOM maken.. Maar idd een heerlijk land, al kunnen de wegen ook totaal kl*te onderhouden zijn daar (is mijn mening). Nog een planning voor het rondje dan?
  3. Tukker

    Het aankopen show-off topic (deel 4)

    Hier ook! Vorige week al ontvangen, maar vandaag pas kunnen monteren (al is het wel voor een CBR 1000)
  4. Tukker

    Spannings regelaar ontlasten?

    Thurn-motorsport.de contacteren. Die hebben een setje bedacht op eenzelfde plaats als @V4 Rosso hem ook heeft zitten (voor de rc36, en voor andere types heeft hij ook een oplossing, naar ik meen) Zie dit wel eens voorbij komen (meestal op het Duitse forum, is de man nog wel eens actief) en hij geeft er zelfs 5jr garantie op!
  5. Ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat er meer dan genoeg grip voorhanden is, zowel droog als nat met de Angel GT II, @HoekmanR. Ik ben geen geweldige regenrijder, dus als je 'pusht' zal je wellicht de verschillen beter naar voren komen (al geef ik de voorkeur aan het materiaal heel houden, voornamelijk in regenachtige omstandigheden) Op het laatst begint de achterband wel iets te kwispelen op opgelegde witte strepen e.d., maar dat is verklaarbaar door het feit dat de banden een redelijk loopvlak rechtuit hebben, en dan wordt het natuurlijk ook gekker als je dan door een bocht gaat, met de verkanting op de band.. Al moet ik zeggen dat alle gemonteerde banden van de laatste jaren mij dit gevoel gaven (BT31, Road 4, Road 5 en ook de Angel GT II), echte plakkers waren de BT016's, maar die supersport banden waren dan ook na 4300 km versleten.. Van de MPR had de 4 mijn voorkeur boven de 5, maar dat kan ook tussen de oren zitten.
  6. Ik ben benieuwd naar de Dunlops... Ik heb net een set RS4 besteld (voor m'n cbr 1000F), hoop alleen dat de dunlops het langer volhouden als de huidige Pirellí's (Angel GT II). Die zitten er nu 6700 km onder (en een restprofiel van 1,9mm momenteel voor én achter). wat ik toch wel iéts aan de korte kant vind (voor een toersportieve band).. Cashback actie is er ook in D, echter 30,- op een set (en je hoeft hem niet te laten monteren bij de aangesloten dealers, maar enkel een rekening indienen bij Dunlop is genoeg voor de cashback actie..) Ben benieuwd, set komt er uiterlijk eind Mei onder, nét voor de komende trip naar IOM...
  7. Tukker

    Stank en rijk staan

    @RC36-1; Benzinepomp moet een bepaalde opbrengst hebben, zie onderstaande foto uit het WPHB van Honda:
  8. Tukker

    Stank en rijk staan

    Zo uit mijn hoofd werkt de brandstofpomp niet met druk (als in controlemiddel), maar met een vloeistofopbrengst.. Denk dat het wel in het WPHB staat? Is bij andere Honda modellen (o.a. NTV 650 en CBR 900, hebben o.a. eenzelfde soort pomp verbouwd) tenminste wel zo, dus mijn aanname is dat het met rc36 ook wel zo kan zijn... Kan het vanavond wel nakijken in het WPHB, maar misschien is er iemand die de kennis meer actueel heeft hier?
  9. Dat kan idd middels het bovenstaande filmpje, al heeft Forté een model ontwikkeld waarbij een ‘spoelbeurt’ ook in ingebouwde toestand kan plaatsvinden.. Google maar eens op forté power clean machine.. is overigens wel iets meer als een middeltje toevoegen..
  10. Ik zweer bij de middelen van forté.. Praktijkgevalletje: SDI'tje op pure diesel fuel conditioner laten lopen, olietoevoeging erin e.d. middelen. Ging van 16 bar compressie naar het dubbele.. Heeft zelfs (vorig jaar meen ik) een artikel in een motorblad erover gestaan. Ging van 2 bar compressie naar 8. (OK carbs ook nog gesycnchroniseerd bij de testfiets) was iets van een BMW R nogwat.. OF wat denk je van een DPF reiniging met dat soort middelen? kan in gemonteerde toestand... Is een zeer goed alternatief t.o.v. het plaatsen van een nieuwe (en geloof mij, die DPF welke onder mijn 5serie zit kost toch echt 2000,- ex montage voor een nieuwe...En gaan gemiddeld 200K mee) Dus de bewering 'kerosine is net zo goed' vind ik iets te kort door de bocht.. Ook ik voeg het meestal (in lagere doseringen) toe, net voor een oliewissel. En niet alleen ik, veel garages doen het ook, zonder dat de klant het weet.. Zegt toch wat... Als ik dat geweten had, had ik ook niet naar de technische lezingen van Forté hoeven gaan...
  11. Sterker nog, veel Pan European rijders zien het als een ultieme toerband en zweren erbij.. Als er dus nog vraag naar is @Ray... (al zou het ook niet mijn eerste keuze zijn)..
  12. Tukker

    Benzinekraan

    @Mhiam www.thurn-motorsport.de Verkoopt revisiesetjes voor de benzinekraan, waar alle rubbers e.d. in 1 pakket geleverd worden.. Zie het niet op de website 1,2,3 staan, maar ze adverteren er wel veel mee op o.a. het duitse VFR forum. En komt ook regelmatig voorbij op hun feestboekpagina.. En anders check dit topic eens, gebruiker heeft ook last gehad van een lekkende kraan: 1991 RC36-1 reanimatie Heeft het toen met een revisiesetje uit de UK opgelost..
  13. Tukker

    1991 RC36-1 reanimatie...

    Tip mijner zijde, ga naar MW motoren (Borne) met je carbs, hebben een ultrasoonreiniger, zit in de buurt en kost de hele wereld niet.. Heb er nu toevallig een set remklauwen voor een Fireblade liggen om te reinigen, remklauw achter (RC36/1) heeft ook dit badje al eens gehad in het verleden.. Nu de remklauwen a.d. voorzijde nog eens een keer..
  14. Tukker

    Het aankopen show-off topic (deel 4)

    Duur viziertje.. werkt dat nog een beetje goed/snel? Mijn ervaringen met andere merken/eerdere types zijn dat het té langzaam gaat qua overgang.. tunnel in en uit, of voor en najaar tussen bomenrijen door, dat soort situaties...
  15. Tukker

    Nieuwe Honda sporttourer

    hier staat al een 2e hands te koop: 2e hands NT 1100 Zoals eerder geschreven, staat het mij ook nog hoog op mijn lijstje.. Echter vorige week bij de dichtsbijzinde dealer te horen gekregen dat ze er van de 10 bestelde NT's, dit jaar maar 2 uitgeleverd krijgen. Staan er beide (wit en grijs), echter wit is nonDCT en de grijze (DCT) zou een demo worden, maar daar was honda DE nog niet over uit of ze dat deden, of dat ze hem in de verkoop gooiden (aldus de duitse dealer). Laat ik nu wellicht zin hebben in een witte DCT.. Denk dat het dan maar 2023 wordt voordat een beslissing genomen wordt..