Ga naar inhoud

Philippe

Forumlid
  • Items

    17
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    2

Philippe won de laatste dag op 8 maart 2021

Philippe had de meest gelikete inhoud!

Over Philippe

  • Verjaardag 13-01-1965

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Posterholt
  • Interesses
    Formule 1, exotische verre reizen, op stap gaan.

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR800VTEC
  • De mijne is
    Zilver

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Philippe's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

  • Conversation Starter
  • Reacting Well
  • Collaborator
  • First Post
  • Week One Done

Recente badges

14

Reputatie

  1. Hallo, wie kan er nog wat kuipdelen van een vfr750 uit 1997 gebruiken. Deze hebben val schade, met voornamelijk lak schade maar in beide delen zit ook klein scheurtje. Je kan ze gratis komen ophalen of tegen verzendkosten op gestuurd krijgen. Ze liggen bij mij al 10 jaar stof te vangen en misschien kan iemand ze nog gebruiken.
  2. Ik sluit volledig aan bij Jedi. Sleutelen doe ik ook graag, hoe handig ik ben laat ik even voor wat het is. En net zoals bij Jedi is de locatie eigenlijk voor mij ook het grootste probleem. Zoals Ray kom ik ook uit Limburg en Delft ligt niet bepaald naast de deur. Daarbij komt dat ik een hekel heb aan snelweg rijden en om dan dat stuk binnendoor te rijden is toch net wat veel van het goede. Dus eigenlijk zou ik het geweldig vinden als er een sleuteldag centraler in het land georganiseerd zou kunnen worden. Desalniettemin wil ik toch proberen om in september van de partij te zijn. Ik heb nog een klusje op het programma staan waarvoor ik niet de juiste gereedschappen heb en nog een die zelf wil doen maar waar ik graag wat uitleg over zou willen hebben.
  3. Waar heb je die stuurverhogers besteld. Indien ze rechtstreeks uit Engeland komen zou je dan ook de invoer en afhandelings kosten met ons willen delen.
  4. Hoi Daniël, dat verklaart veel. Met de foto’s gaat het zeker ook lukken. Bedankt 👍
  5. Ha Daniël, het was al gelukt om de juiste lampjes te vinden maar heb tevens de volgende vraag. De Facebook link die je vermeld ivm de aansluiting krijg ik niet aan de praat. Ben inmiddels ook lid op dat forum maar krijg wanneer ik de link aanklik niets te zien. Ook niet als ik de link kopieer en in de zoekbalk plak op het forum. Heb jij enig idee wat ik verkeerd doe.
  6. @DaniëlU Ik heb je verslag gelezen over de switchback knipperlichten. Ik heb de link van aliexpress bekeken maar daar staan 3 verschillende types, zou jij me kunnen aangeven welke van de 3 ik moet hebben. En moet ik daar dan ook ander sockets voor hebben of passen die in de originele lamphouders. En als laatste vraag waar heb jij de heldere knipperlichten besteld. m.v.g. Philippe
  7. @bjautoIk heb exact dezelfde en het past buiten verwachting goed.
  8. Philippe

    Proefrit.

    Vandaag even een proefrit gemaakt van zo’n 75km nadat ik een standaard kleine beurt heb uitgevoerd met een mod en het plaatsen van handvat verwarming. Het viel tijdens deze rit gelijk erg op dat de motor er goed reageert op het gas geven vanuit een laag toerental. Kunnen jullie mij vertellen in hoeverre dit te maken kan hebben met de nieuwe bougies of ligt het toch meer aan de flapper en pair valve mod. Verder kon ik ook goed het verschil merken dat bij het inkomen van de vtec bij ongeveer 7000 toeren veel soepeler ging dan voorheen.
  9. Klopt niks te zien ik weet ook niet wat ik verkeerd heb gedaan en ik kreeg het ook niet weg.
  10. Ja was even puzzelen maar het resultaat is beter dan verwacht. Ook met de zon in de rug duidelijk te zien. In Engeland hebben ze ook een 3D geprinte versie maar met de ellende van de Brexit wordt het een stuk minder interessant om daar iets te bestellen ivm douane kosten.
  11. @CaseIk heb een zwarte pg21 wartel (foto) gebruikt die je normaal gesproken in een elektromotor draait als kabel invoer. De zwarte plastic moer ervan af draaien en het schroefdraad gedeelte op maat van de indicator in zagen tot en met de zwarte plastic zeskant. Daarna de plastic moer ook aangepast zodat deze weer ten dele over de indicator op de schroefdraad past en geborgd met een ty-rap eromheen. Dit geheel in gebouwd in een bracket wat ik in Engeland heb besteld. Deze is precies op maat voor de meest voorkomende inbouw instrumenten en vast te maken met de boutjes van het contactslot zoals ook Denniskee dat vermoedelijk heeft gedaan.
  12. Toch maar eens de gear indicator en usb/voltmeter op de plaats gezet waar ik ze graag had.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...