Mooi nou komt het mooiste nog de boel ontluchten ik ben voor begonnen toen achter de klauw moet eraf die moet op zijn kop en er zit er er ook nog een onder de zitting vergeet die niet ,ik vond mijn motor heel matig remmen ,na de schoonmaak en verse olie remt i weer naar behoren
Nou het moet lukken hij zit er los in maar ik kreeg het filtertje er ook moeilijk uit als je maar niet in het midden steek daar zit een gaasje gewoon aan de buitenkant,als het niet lukt hoor ik het wel Succes Rob
Hallo nou ik heb dat filtertje eruit gekregen met een heel klein schroeven draaiertje er tussen te steken, een naald zal ook goed zijn of lucht in de klauw blazen dan plopt i er ook wel uit neem ik aan hij zit er gewoon los in
Even een update na de boel weer gemonteerd te hebben en nieuwe olie erin, boel weer ontlucht {,wat een drama is dat toch met met dit remsysteem}, hij remt weer zo als i moet doen ,Door dat vervuilde filterklepje ging dus de middelste remcilinder niet meer terug. Opgelost Dus
Hier even een foto van filter klepje uit mekaar dat in de secondary master cylinder zit , het filterklepje zat vol troep dus zo goed als verstopt , een soort terugslagklepje , waar totaal niets van vermeld word in het werkplaatsboek van Haynes
nog even een update dat filterje heb ik er nu uit en dat is een soort doosje met daarin een veertje met een kogeltje en daar zat ook allemaal troep in nou heb ik even in het boek van haynes werkplaats handboek gekeken en daar kan ik dat filtertje niet vinden,raar maar waar, ik heb die motor tweede hans gekocht ik denk dat er jaren geen remolie ver verst is,dus dan krijg je dit
Nou het is waarschijnlijk opgelost na demontage van de linker remklauw en de secondairy master cilinder zat bij een aansluiting remslang een soort gaasfilterje die vol met troep zit ,zie foto
Dus die troep is waarschijnlijk het euvel dat de remolie niet kan teruglopen ,en de boel onder druk blijft ,dus de boel schoonmaken en monteren en weer opnieuw beginnen
nou de middelste zuiger van de achtercilinder is niks mis mee als ik de achterrem in trap komt i niet meer los zodra ik wat remolie laat ontsnappen door de nippel tank of voorste nippel achter remklauw is i weer los maar zodra ik de achterrem intrap staat de boel weer vast dus het moet dan waarschijnlijk de secondary master cilinder zijn dat die niet onkoppelt de druk niet kwijt kan op een of andere manier
Hallo na een volledige remolie wissel en een totale ontluchting blijft mijn middelste cilinder hangen ,gaat niet terug door een beetje remolie te laten ontsnappen gaat i weer terug maar als ik de achterrem weer intrap staat hij weer vast waarom de cilinder niet terug gaat is mijn een raadsel ,weet iemand hier op het forum wat er aan de hand is hoe ik dit oplos