Ga naar inhoud

zebra

Lid VFROC
  • Items

    9
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over zebra

  • Verjaardag 29-10-1974

Sociale Media

  • Website URL
    http://

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    berlicum (Nbr)
  • Interesses
    motor rijden natuurlijk,vissen,mountainbike enz. enz.

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR1200F
  • De mijne is
    Donkergrijs

Recente bezoekers van dit profiel

533 profielweergaven

zebra's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

  • First Post
  • One Month Later
  • One Year In
  • Week One Done

Recente badges

4

Reputatie

  1. Ik kom morgen gezellig even langs, om te kijken en te buurten, en de sleutelaars aan te moedigen👊😉👍 groetjes Martin.
  2. ik zal er even kort op reageren mijn vfr vtec 2002 moest ook weg voor een grote beurt (24000km),maar het kleppen stellen (controleren) heeft die niet gedaan . omdat die verschillende vfr in onderhoud heeft en het motorisch wel zo goed is, dat hij het niet nodig vind om er naar te kijken,wat die kleppen stellen betreft wacht maar gerust 20000km. groetjes de Zebra perfect blok............
  3. zebra

    uitlaat

    ik heb een vraag ,wie van jullie heeft er ervaring met een orginele uitlaat van een vfr vtec 2002 om daar de binnen schotten (dempingsmatriaal) uit te halen,.en vervolgens weer in elkaar te zetten. of dat mogelijk is , het is puur om te kijken of dat kan, en of het geen kwaad kan en wat voor geluid er dan in zit.
  4. Ligt er aan hoelang je op de snelweg was ,ik heb ook een vtec uit 2002 en ben een keer voor mijn werk op de motor weg geweest toen het een graad of 5,6 was. De motor werd pas warm na een kilometer of 20 toen ik van de snelweg af ging,de themperatuur was toen weer normaal. En dacht toen ook een kapotte thermostaat te hebben,en ben toen gaan navragen en gaan kijken op het forum en tot de conclusie gekomen na heeeeeel veel gelezen te hebben op het forum dat die wel kapot moest zijn. Maar daar was dus niets van waar ,hij functioneerd nog perfect. Ik denk dus dat dat aan de koude rijwind heeft gelegen,weet het wel zeker ,want nu is alles gewoon weer normaal. Nu rij ik weg en na een kilometer of 8 is die warm en werkt de thermostaat perfect 68 graden. Laat hem maar stationair draaien voor een minuut of 6 ,en de themperatuur loopt gewoon op tussen de 60 en 80 graden. Conclusie niets aan de hand dus. Je hoeft je eigen dus geen zorgen te maken en ook niets te gaan sparen. Groetjes de Zebra
×
×
  • Nieuwe aanmaken...