Ga naar inhoud

John Verheijen

Forumlid
  • Items

    39
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over John Verheijen

  • Verjaardag 27-06-1975

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Belfeld
  • Interesses
    Aprilia V4 1100 Factory

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb geen VFR
  • De mijne is
    Meerkleurig

Recente bezoekers van dit profiel

405 profielweergaven

John Verheijen's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

2

Reputatie

  1. Vandaag voor vaderdag een ABBA-stand gekregen. Dit werkt echt fantastisch
  2. Gisteren weer eens een VFR gespot! Het was een blauwe VTEC in de spoortunnel van Roermond
  3. de hele route van Belfeld naar de TT in Assen geen enkele VFR gezien Tot de laatste bocht voor de parkeerplaats achter de hoofdtribune. Daar staat een witte/zwarte vtec. Volgens mij had de eigenaar net een schuiver gemaakt Ik hoop alleen maar materiële schade. Op de parkeerplaats stonden natuurlijk genoeg VFR's Op de terugweg ben ik dan toch een gelijke (candy glory rode) VFR tegen gekomen. Toch nog een spot in dik 400 KM
  4. Vandaag moest ik werken bij onze vestiging in Utrecht. Toen ik naar de trein liep zag ik deze bij de uitgang van het werk staan.
  5. Candy red is natuurlijk de mooiste kleur! En laat me die nou net hebben...
  6. Mijn bewogen motor verleden: Ik ben begonnen in 1998 met een oude gsx-r 750. Dit was een leuke motor om mee te beginnen. Heb wel pech/geluk gehad dat het motorblok na een dikke maand het begaf. Nixx meer mee te beginnen. De "handelaar/dealer" gaf, na aandringen van m'n vaders, kant toch garantie en mocht ik voor hetzelfde geld een andere uitzoeken. Het werd een cbr 600 f. Hij had echt niets beters meer staan... Dit bleek een nog groter drama te worden Omdat ik nog studeerde moest ik op de dag dat ik de motor kreeg 's avonds werken. Lekker met de motor... Om 3 uur kon ik eindelijk naar huis toe... Wil hij niet meer starten, accu-problemen. Na de motor te hebben aangeduwd ging het weer. De volgende dag lekker kunnen rijden en 's avonds weer met de motor naar het werk. Naar huis gaan lukte niet meer en aanduwen ook niet. De ANWB erbij gehaald en die meneer gaf aan dat ik maar een nieuwe accu moest gaan kopen want deze was helemaal kapot. Dat was al balen maar nog niet het ergste... Op zondag naar een vriend gereden en die herkende de motor Wat bleek nu, was de vorige eigenaar ermee een beek in gereden en hebben ze meer dan een dag nodig gehad om deze eruit te halen. Je kunt natuurlijk geloven dat we dinsdag vroeg bij de "handelaar" aan de deur hebben geklopt . Veel was er niet voor nodig om al het geld (die zelfde dag nog) terug te krijgen. Later die dag heb ik dan een zx-r 7 of zoiets (in ieder geval een zwarte kawa) gekocht welke ik bijna een jaar gehad heb. Tot aan de grote beurt... Ben toen gaan kijken voor een fireblade en ben hiervoor helemaal naar Groningen gereden in -5 . Daar en alleen daar hadden ze de kleurstelling die ik hebben wou. De dealer zou die fiets voor me vasthouden maar bij aankomst (na +/- 270 km) bleek hij die bepaalde kleurstelling helemaal niet (meer?) te hebben... Maar hij had wel nog andere kleuren staan!!! Ben boos terug naar Venlo gereden en heb bij "Moes" maar een nieuwe TL 1000 R gekocht. Gewoon om die rare uit Groningen te straffen. (heb niets tegen mensen uit Groningen hoor...) Wat een waan machine was de TL 1000 R. Dikke 2 cilinder, waan koppel en geluid. Rijden als een bezetene Maar heb 'm toch binnen een half jaar moeten verkopen... Binnen een half jaar 3½ achterband weg gewoon op tot op de staaldraad! Werd me een beetje te veel van het goede. M'n vriendin had bij een motorweekend een maand eerder een vfr 800 fi gehuurd. Die reed wel lekker (bla bla jullie weten het wel) en heb toen m'n eerste VFR gekocht. Het werd de anniversary uitvoering. Hoge boss uitlaat erop en tot 2002 veel plezier gehad. In 2002 ging de achterbrug, vering en nog wat andere zaken ineens kapot. Veel kosten... De VTEC was net uit... M'n vriendin eens lief aangekeken en een nieuwe rode werd gekocht. Dit was nr 2... Laser kwam met de hemelse uitlaten en die moesten er natuurlijk op. Op een noodlottige dag in 2005 was er een medeweggebruiker :1241emule: die zat te achter het stuur... Motor totaallos en ik het radbout ziekenhuis in... Gelukkig zelf alleen een hele stapel geld aan over gehouden en kon ik na een half jaar "revalideren" etc een nieuwe VTEC kopen incl. lasers. Deze Candy Glory Rode uitvoering rij ik nu nog, zonder problemen. Zoals het er nu naar uitziet zal ik deze nog wel even blijven berijden...
  7. en deze BMW heeft ook een eigen idee wat te doen met een 1200 jalousie???
  8. bedankt voor jullie reacties Ik zal de PO erop laten zetten door de dealer. Heb wat dat betreft 2 linker handen. Heb me net voor de kerst nog met een gaatje in een plankje boren door m'n duim geboord... Voor een groepsinkoop is het voor mij al te laat. Zijn er nog zaken waar ik op moet letten nadat deze is gemonteerd? Soort olie? Ik heb nl nog een dichte fles van de scotoiler staan. Kan zoiets erin?
  9. In het verleden heb ik al eens een scotoiler gehad maar vanaf dat deze is ontploft heb ik met de hand gesmeerd Ik krijg na 48.000 km een nieuwe ketting- en tandwielen set op m'n vtec. Ik wil nu weer een (automatisch) kettingsmeersysteem aanschaffen. Ik weet alleen niet welke? (nieuwere scotoiler, osco en pro oiler) Voor- en nadelen van bovenstaande systemen?
  10. Ik heb de motor gisteren laten voorzien van Roadsmart 2, voor en achter. Ik weet niet hoe de Roadsmart 1 het heeft gedaan maar de 2 doet het uitstekend...
  11. Het wordt tijd voor een nieuwe voor- en achterband... Ik heb alleen geen idee wat er onder moet komen Nu heb ik er een pirelli angel st onder liggen maar deze band wordt het echt niet meer! Iemand de nieuwe Dunlop Roadsmart II er al onder liggen?
  12. moet ik nog iets meer vertellen... VTEC met de 4 open lasers. Bestaat er iets mooiers voor deze fiets??? Waaaaannnnzinnig geluid Hon_VFR800FI_TBR.wav en de looks zijn ook niet verkeerd
  13. Bedankt. Ga het morgen eerns proberen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...