Ga naar inhoud

VTI.Daan

Lid VFROC
  • Items

    842
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over VTI.Daan

  • Verjaardag 18-09-1979

Sociale Media

  • Website URL
    http://

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Uden
  • Interesses
    wat denk je??

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n 98-01 VFR800
  • De mijne is
    Rood

Recente bezoekers van dit profiel

1219 profielweergaven

VTI.Daan's prestaties

Zeer ervaren rijder

Zeer ervaren rijder (6/10)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recente badges

1

Reputatie

  1. Bij mij slijten de banden iets harder. Michelin Pilot Road 2 180/55ZR17 gaat bij mij ongeveer 9000 km mee en de voorband, 120/70ZR17 ongeveer 13.000, eveneens MPR2
  2. Waarschijnlijk heb je 1 of meerdere kortgesloten cellen. En een citroen BX remt op olie... is dat dat misschien remolie?
  3. Dat dacht ik ook even, maar zitten idd geen sprieten aan..... Misschien van een CBR F2? *Edit* Die heeft er rubber op zitten.
  4. Ik zie toch liever een lekkere dikke GSA wannebee. Een Varadero en Transalp hebben me nooit echt getrokken. Wel eens bekeken maar bleef nog liever m'n Viffertje rijden. En dat gaat de komende tijd ook nog wel gebeuren want de prijs van de X zal wel niet mals zijn ben ik bang.....
  5. Ik heb zeker interesse! Ziet er goed uit. Werd tijd dat Honda met een dergelijk model kwam!
  6. Nope, probleem zit waarschijnlijk bij je voorste tandwiel zoals Bubbel en Rikus al zeggen. Plastic blokje of Hall sensor
  7. Eens moet de eerste keer zijn Bij de VFR 800 zitten in de knipperlichten ook 21/5 watt wedge base lampjes. Raar maar waar Bij een Honda auto van me zit het dimlicht en grootlicht gescheiden van elkaar. Beide verlichtingunits zijn uitgerust met een H4 lamp. Dus bij een kapot dimlicht even lampje wisselen met grootlicht en je kunt weer verder. Handig hè
  8. Dit is wat ik vind van stikstof in motorbanden; Enigste nuttige wat je kan zeggen van stikstof is dat de band koeler blijft en minder snel druk verliest idd. Dat is heel erg fijn voor caravanbanden maar een motorband moet op temperatuur komen, en liefst zo snel mogelijk. Minder snel druk verliezen is wel handig maar een goede band met goede velg verliest ook niet veel en als je er van uitgaat dat de druk wel goed zit ga je ook niet snel meten en uiteindelijk rij je toch met te lage spanning. Wat wel handig is misschien is dat het minder uitzet waardoor je druk constanter blijft Overigens bestaat normale lucht al voor 78% uit stikstof en voor je de band oppompt met stikstof wordt ie niet eerst luchtledig gezogen dus 100% stikstof is niet eens mogelijk
  9. Lag puur aan de band. De band staat boller waardoor de rijeigenschappen zoals ontworpen door de fabrikant teniet gedaan worden. Schaamrand zal er nooit afgereden kunnen worden, je ligt eerder in de berm dan dat die rand eraf kan. Niet eens echt veilig dus als je wat vlotter gaat. Sturen in de bochten gaat echt een stuk zwaarder. met de juiste maat is het gooi en smijtwerk een stuk aangenamer.
  10. Met een andere velg zou het kunnen.... Ik ben zelf begonnen met Vifferen op een RC36-I met een 180 band achterop. Toen die vervangen werd voor een 170 band ging er een wereld voor me open, wat een verschil!
  11. Klopt allemaal als een bus! Gewoon niet doen want hij rijdt er belabberd op
  12. Of een andere Zumo, hangt af van je budget natuurlijk Maar hoe lang je het ook probeert te vermijden, uiteindelijk blijkt ie toch de beste voor op de Viffer
×
×
  • Nieuwe aanmaken...