Ga naar inhoud

Sylvester

Inactief
  • Items

    14
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Sylvester

Profiel Informatie

  • Locatie
    Belgium
  • Interesses
    moto's

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR800VTEC
  • De mijne is
    Zilver

Recente bezoekers van dit profiel

753 profielweergaven

Sylvester's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

0

Reputatie

  1. Mijn topkofferrek paste ook niet met die tussenstukken ertussen maar er zonder past dat perfekt... die rubbers dienen enkel om onder de handvatten geplaatst te worden en niet onder het topkofferrek
  2. Nu ik beslist heb de VFR toch te houden (wou hem eerst verkopen wegens verbouwingen) ga ik het volgende doen deze winter; -rimstriping (rood reflecterend) -K&N filter -oliefilter -nieuwe olie -kleppen (laten) stellen -donker ruitje installeren
  3. Ik heb enige tijd de continental road attack op de vtec gehad en was hier ook heel content van zowel de grip op nat als op droog... ik heb er wel 1000km minder mee knn doen als dat ik normaal doe met de PR2 en daarom terug hierop overgeschakeld.
  4. Ja de mijne heeft idd xenon en is van 2005 (geproduceerd in 2004)
  5. Das idd balen mijn stator heb ik ook reeds moeten vervangen al was het bij mij slechts op enekel km van thuis... hopelijk hebben jullie toch nog een fijne vakantie
  6. op de mijne van 2005 staan er ondertss 50000km's, de stator heb ik moeten vervangen + de distributiespanner van de voorste cylinders.
  7. Ik heb de Leovinci's en ben content van het geluid, maar de DB killers erin en uit krijgen vindt ik niet echt makkelijk (spannen te fel)...
  8. Ik gebruik al verschillende jaren 10w50 van Castrol in mijn vtec maar vind deze olie niet meer bij mijn leverancier... Mijn schoonvader heeft een tonnetje 15w50 staan van kroon-oil waar ik van mag gebruiken maar nu heb ik onlangs gelezen dat de juiste olie voor een vtec 10 of 5w40 is. Dus is een andere olie dan slecht of maakt het zoveel niet uit? Iemand een idee hierover? Alvast bedankt.
  9. Ook een mooi filmke nelis ... die baan is allom bekend bij de motards hé; Ik rij ze zelf ene keer of 10 per jaar. Enkele maanden geleden waren de belgische blauwe mannen op zoek naar iemand met zijn R wat het daar enorm bont maakte. Dacht dat het dit Filmpjes was Wij zaten in Dodenau in bikertreff Arnold echt een aanrader. Gps track vindt je hieronder Genker_motorrun_5.gdb
  10. Heb mij is geamuseerd en wat gefilmd van en op de VFR Groeten
  11. Neen heb hem bij de dealer gelaten en geen foto van genomen, maar je zag er goed aan dat hij doorgebrand was... maar of VFRdiscussion stat er eentje wat erop lijkt.. http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...i&img=25172 Groeten
  12. De VFR is terug en het was een dure grap. Bij mij was het de stator die volledig doorgebrand was .
  13. Gisteren gaan rijden met de viffer en na een paar kilometer valt de verlichting uit, nog een paar kilometer verderop geven de pinkers niets meer, ik leg de motor stil en natuurlijk niet meer aan te krijgen zelf geen stroom meer op het dashboard. Gelukkig heb ik hem nog kunnen aanduwen en was het niet meer te ver van huis. Thuisgekomen even aan de druppellader gehangen en de batterij nagemeten, deze gaf na 2 uur laden terug mooi 12V aan maar als ik de motor start is het slecht 11.4V niet meer Nu ben ik op zoek naar een spanningsregelaar maar origineel durven ze daar nogal geld voor vragen bij Honda (249€) en dit voor een stuk waardat iedereen van weet dat het zowat bij elke VFR kapot gaat. Na wat zoeken op internet kwam ik hier terecht http://www.carmo.nl/ deze mensen bieden een SR aan tegen 146€ heeft er toevallig iemand ervaring met deze mensen? 2 weken terug ook al de distributiespanner moeten laten vervangen na 46000k en nu dus de regulator wss.
  14. Heb het ook gehad nadat ik een lampje vervangen had... daarna de tip gekregen om er met de haardroger in te blazen zodat de vochtige lucht uit de lamp komt. Dit geprobeerd en tot op heden geen last meer van...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...