-
Items
690 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
-
Dagen gewonnen
2
Very Fast Relaxing won de laatste dag op 21 oktober 2020
Very Fast Relaxing had de meest gelikete inhoud!
Over Very Fast Relaxing
- Verjaardag 03-11-1971
Profiel Informatie
-
Geslacht
Man
-
Locatie
Scherpenzeel (GLD)
Uitgebreidere profielinformatie
-
Type VFR
Ik heb geen VFR
-
De mijne is
Rood
Recente bezoekers van dit profiel
959 profielweergaven
Very Fast Relaxing's prestaties
Zeer ervaren rijder (6/10)
33
Reputatie
-
Alles wat je wou vragen over DCT - How To.
Very Fast Relaxing reageerde op Paske's topic in Techniek: Rij- en kijktechniek
Ja die heb ik ook, maar dan BJ 2017. Echt super fijn rijden, al was het even wennen voor mij. (De eerste beste keer dat je moet stoppen grijp je in het niets naar je koppeling...). Grote voordelen van de DCT vind ik dan ook (naast de zitpositie van de Africa Twin): 1. Geen pijn meer in de monnikkapspier van het bedienen van de koppeling 2. Superfijn bij zeer langzaam stads verkeer. kan zonder problemen 2 km p/uur rijden zonder geschokt of wat dan ook 3. last-wissel is minimaal 4. meer aandacht voor je omgeving, zeker in druk verkeer 5. meerdere sportstanden (D gebruik ik eigenlijk niet) er is er altijd wel een voor handen voor jouw voorkeuren Nadeel tot nu toe vind ik echter dan het terugschakelen in bijvoorbeeld haarspeld bochten wat onverwachts kan plaatsvinden. Daarom gebruik ik in dat soort situaties de manual functie. Ander weetje wat ik opgedaan heb op Facebook: manoeuvreren met de motor (naast of op de motor) schijnt lichter te gaan als je de motor laat draaien en N selecteert (dus ook lichter dan met de motor uit). Heb het echter nog niet gecheckt. Kortom, ik ben heel tevreden en wil eigenlijk niets anders meer dan DCT.... -
Diverse oudere versies geprobeerd, maar geen succes. Las op een ander forum dat iemand de zumo naar fabrieksinstellingen had gereset, maar dat gaat me te ver. Dus maar gewoon een virtual machine aangemaakt op de Mac en Windows 10 daar op geïnstalleerd. Garmin express werkt nu, zij het dus niet direct op de Mac.
-
Grrrrrrr....Vandaag dacht ik even mijn Zumo 396 aan de Mac te koppelen om zodoende de kaarten lokaal op mijn Mac te zetten. Als ik de USB kabel inprik vindt de Mac uiteindelijk de Garmin en mount deze netjes. Garmin Express weigert echter het apparaat te herkennen. Ik heb al 4 verschillende USB kabels geprobeerd, maar geen een wil werken. De versie van Garmin Express is de laatste (7.4.1.0) en ook OSX up-to-date. Zijn er Mac gebruikers die dit herkennen? Er is een verschil tussen USB datakabels en USB laadkabels, maar zelf het originele Garmin kabeltje werkt niet
-
Dank allemaal, gaat helemaal goed komen en inderdaad..ik blijf Honda trouw.
-
Dag Viffers, Onlangs heb ik de Viffer ingeruild (zie ook het verkopen topic voor de spullen die over zijn )voor een Afrikaanse tweeling. Ik kon maar geen vrienden worden met de zitpositie op de VFR, met nek en polsklachten tot gevolg. Stuurverhogers heb ik al geprobeerd en werken niet afdoende voor mij en de crosstourer is het niet voor mij. Heb er lang over nagedacht, maar de pijn weegt niet meer op tegen 1 a 2 uur fun van het V4 blok helaas... Grtz, Eelco
-
Nee helaas nog geen tijd voor gehad, maar dit is niet mijn eerste kaoko. Op mijn Vtec heb ik er ook één gehad en die bleef perfect vast ongeacht het wegdek.
-
Gisteren de bestelde Kaoko throttle stabilizer opgehaald en gemonteerd. Binnenkort ff proefrijden. Voor de kenners onder u: Het is de HND31SS
-
Eens, zeker als je aangeeft dat je banden nog mooi rond zijn. Toen ik de mijne kocht, moest ik ook ff slikken...Mijn vorige VFR's gingen beduidend beter de bocht door dan mijn huidige 1200F. Toch maar even langs iemand gegaan die veel met vering deed en dat deed wonderen. De mijn stond veel te hard afgesteld. Nu gaat ie als een zonnetje
-
Kleppen stellen op een 1200F
Very Fast Relaxing reageerde op Very Fast Relaxing's topic in Techniek: Algemeen
Dat was mijn redenatie ook, maar ik ben geen techneut -
Kleppen stellen op een 1200F
Very Fast Relaxing reageerde op Very Fast Relaxing's topic in Techniek: Algemeen
Maar tussen controleren en stellen zit niet zoveel verschil denk ik qua arbeidstijd? Vind het wel een dilemma, maar begreep dat de kleppen bij een 1200 gevoeliger zijn voor het uit speling raken (ander soort stel schroef bij de inlaat of iets dergelijks) dan een VTEC. Tuurlijk tis een Honda met een degelijk blok, maar je moet het misschien ook niet jinxen he. Vraag het aan tien VFR rijders en je krijgt tien andere antwoorden