Gen1 of gen2 is een vraag wat je belangrijk vindt. Halve liter meer zet geen zoden aan de dijk m.i. Enige is het zadel en de TC. Ik mis de TC niet, maar in een bocht uit accelereren moet je even doseren. Zelf kwam ik van een VTEC 2002 en mijn eerste gevoel was “hé.... waar is die power bij optrekken?”. Minder pittig, je voeten niet schuin op de stepjes zetten... de kracht wordt wat vlakker afgegeven door de milieunormen en eenmaal voorbij de 2 gaat het beter. Zeker nu hij geflashed is is het een blijvertje en een genot om te rijden. Ook voor woon-werk met een topkoffer. Ik had het geluk van een comfort zadel. Mijn advies: proefrijden. Het staat je aan of niet. (Qua smaak iig wel anders had het geen optie geweest denk ik). Kijk naar je budget en of het een gen1 is of gen2 hangt af van of je per se TC wil en eventueel een ander zadel. Hoge Km is zoals je kan lezen van anderen niet het probleem met de VFR. Maar je moet na aanschaf bij sabsteef langs (geldt voor beide generaties). Edit: check of de cardan recall is gedaan. Sent from my iPhone using Tapatalk