Ga naar inhoud

vfr noob

Forumlid
  • Items

    85
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over vfr noob

  • Verjaardag 25-03-1974

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Drechtsteden

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR1200F
  • De mijne is
    Wit

Recente bezoekers van dit profiel

669 profielweergaven

vfr noob's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

  • One Month Later
  • One Year In
  • Week One Done

Recente badges

6

Reputatie

  1. Zou het graag doen als ik Facebook had. Wil best hier wat in het Engels posten dat je kan copy-pasten... Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Ik zit nog steeds te denken aan de vfr1200f die in de garage wacht met nieuwe bandjes en olie. Nog steeds super blij mee. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Gen1 of gen2 is een vraag wat je belangrijk vindt. Halve liter meer zet geen zoden aan de dijk m.i. Enige is het zadel en de TC. Ik mis de TC niet, maar in een bocht uit accelereren moet je even doseren. Zelf kwam ik van een VTEC 2002 en mijn eerste gevoel was “hé.... waar is die power bij optrekken?”. Minder pittig, je voeten niet schuin op de stepjes zetten... de kracht wordt wat vlakker afgegeven door de milieunormen en eenmaal voorbij de 2 gaat het beter. Zeker nu hij geflashed is is het een blijvertje en een genot om te rijden. Ook voor woon-werk met een topkoffer. Ik had het geluk van een comfort zadel. Mijn advies: proefrijden. Het staat je aan of niet. (Qua smaak iig wel anders had het geen optie geweest denk ik). Kijk naar je budget en of het een gen1 is of gen2 hangt af van of je per se TC wil en eventueel een ander zadel. Hoge Km is zoals je kan lezen van anderen niet het probleem met de VFR. Maar je moet na aanschaf bij sabsteef langs (geldt voor beide generaties). Edit: check of de cardan recall is gedaan. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Dam of akra erop en dan bij sabSteef langs als het weer mag. Let alleen even op of je koffers hebt of niet, dat is iig bij de akra belangrijk omdat je 2 versies hebt (hoog of laag en bij de hoge kan je geen koffers erop). Voor de Dam weet ik niet of je die keuze hebt. Zelf heb ik heel lang marktplaats in de gaten gehouden en uiteindelijk een low mount akra met het gegraveerde logo (standaard Honda versie) kunnen scoren voor 50% van nieuwwaarde. Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Forum naam: VFR noob Naam: Otto Motor: vfr1200f 2010-2011 (kenteken 2012) Onderdelen: geen Vering: streetbox zwart, regulier gewicht
  6. Pb komt eraan. Zal met Frank dan ook montage afstemmen. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Wat goed! Leuk dat het werkt en dat je er van kan genieten ook. Mocht je bij iemand anders een keer wat restricties weg willen halen in de 1 en 2 en eventueel nog wat andere dingetjes dan houd ik me aanbevolen. Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Ben heel benieuwd.... is dit alleen het aanpassen van mappings of kan je ook de restricties van 1ste en 2de versnelling ed aanpassen? Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Wss heeft Johan het kabeltje van de servo losgehaald zodat de uitlaatklep altijd open staat. Als je het zadel eraf haalt zie je de servo rechts in de zijkant zitten (met een witte kunststof schijf). Je kan het kabeltje er weer inhaken net als van een handrem van een fiets. Wss moet je even het zijkapje eraf halen. Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Ik heb nog een originele vtec uitlaat liggen mocht je interesse hebben. Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Ik ook nog niet. Vorig jaar 2de hands 2011 (kenteken 2012) gekocht i.p.v. vtec. Net een gelazerde akra aangeschaft, van de winter of voorjaar naar Werkendam voor de vering en dan in de loop van komend jaar don eens bellen. Wil hem niet flashen zonder de vering op orde te hebben want de standaard vering is wat instabiel. Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Past er nog eentje bij op de lijst voor de standaardmaat in het zwart?
  13. Top! Volgens mij dus van deze http://www.bike-parts-honda.com/pieces-honda-detail-4844-13MCW2E1-VFR8002-2002-E__0900-VFR+800.html Nummers 22 (m6x35, 90010ghb700) en 23 (m6x90, 90010ghb810)
  14. Mijn dank is groot. Verbaast me trouwens wel dat het ook van die korte zijn zoals die vande sensor zelf. Dus even voor de zekerheid: het gaat om de 2 bouten die in de werkplaatshandboek blz 3-24 staan aangegeven als 'bolts' (bij de drive chain Guide plate inspection). Ik probeerde die foto te posten, maar de iPad op 3G werkt niet zo mee.
  15. vfr noob

    0 km/h

    Leuk in de dolomieten aan het rijden en gisteren stopte mijn kilometerteller er ineens mee. Snel achterhaald: het TDK ding op de voorste kettingwiel zat niet aangesloten en dat was ook niet zo gek: ik mis de 2 schroeven (boven en onder) van het plaatje waar hij op zit. De sensor schroeven zijn er dus wel en de koppeling cilinder schroeven ook gewoon. Mijn vraag: weet iemand de specificaties en partnumbers van die schroeven? Ik las namelijk al dat al die schroeven zo'n beetje verschillend zijn daar. Dan kan ik kijken of ik hier een Italiaan vind met vergelijkbare boutjes en straks in Nederland even die hele sensor vervangen want die heeft dus ook door het losschieten van dat 6 hoekige stukje een tik van de molen gehad. Gaat overigens om een vtec van 2002 met ABS.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...