Dat geldt uitsluitend voor te krappe ja,
Aan de buitenkant vonkt ie toch niet dus krapper zetten zal niet de punten vernachelen.
Je moet het wel met beleid doen natuurlijk..........
Omdat je aangeeft dat ook oude IR pitten rot lopen verdenk ik na je vorige meldingen dan de EL afst.
De zwakkere vonk wordt zorgt dan voor integelmatige verbranding.
Heb het vaker meegemaakt dat nwe pitten al te wijd stonden.
Normale vergen idd iets minder stroom.
Zitten de lambda stekkers goed?
Wit en zwart mss ooit omgewisseld geraakt of mss wel nooit goed gezeten.......
Gaattie ook niet lekker van in lage toeren.
Deze moet je gewoon bovenop de bestaande kettingbeschermer monteren, zie 3e plaatje bij deze link
http://www.powerbronze.co.uk/productdetails.aspx?OBJ_ID=900340
Bovenstaand lenzend en samenvattend is er:
Koolaanslag in 1 cylinder
Te weinig druk
Verbetering druk bij vloeistofslot, (de olie van Voembert)
Motor heeft lang stilgestaan en recent niet lang gelopen
De voorzichtige conclusie is dan:
Euvel is van voor wegzetten
Koolaanslag in 1 cyl en niet in alle dus gelijke omstandigheden = niet gelijk euvel
Hoe kan dit:
Te weing dichting agv groef in cyl wand
Of
Gebroken olieschraapveer
Waarom veel koolaanslag:
Door verbrandde olie in btereffende cyl
Wat moet er dan ook zijn:
Hoge carterdruk agv lekkende verbrandingsgassen
Ook nog mogelijk obv mijn twijfel aan RC36 = carburateurfiets:
Veel te rijk mengsel in 1 cyl
Denk dat door plasticvermoeidheid of te veel vuil in het pomphuis de waaier van de waterpomp over het asje draait / is gaan draaien.
Onderste slang bij waterpomp eraf halen en kijken of je met een schroevendraaier de waaier kan draaien.
Wat ook gebeurt is dat door het dichtklappen en een bepaalde traagheid van het pinlock visier deze naar beneden verschuift.
Dan krijg je onderaan een beslaand visier.
Oplossing is om wanneer het pinlock visier weer goed sluit, met een watervaste stift een klein ijkstreepje aan de onderkant op het normale visier te zetten.
Maakt het corrigeren de volgende keer iets makkelijker.
Om dit topic niet te veel te vervuilen moet je mss even een swap doen naar een ander forum zodat we hier weer on-topic komen voordatt de moderators weer gaan vegen
Lees hier verder https://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=17699.0
Of mss nog beter hier http://www.motorcycle.com/buyers-guides/adventure-tire-buyers-guide.html
Zo nu weer naar de road5 (ontopic)
Wat bedoel je nu eigenlijk.
Dat je op zoek bent naar een road type band bent met affroad eigenschappen, die zul je never nooit vinden.
Wat je wilt is wss de anakee wild oid.
Ray: Voor sloten is grafietpoeder nog steeds het beste
Ga je mond spoelen, en later misschien ook je slot, dat is als vet op een ketting en de combi vuil en grafiet is killing voor je sloten.
Daar heb je tegenwoordig slotspray voor.
Het probleem is waarschijnlijk dat de zuiger(s) van de uitgaande demper vast zit(ten)
mogelijk omdat de vorkpoten gespoeld zijn met iets anders dan vorkolie
Ik denk dat je ook geen verschil zal merken tussen volledig soft en hard resp. uit- en ingedraaid
Niet "totaal" vergelijkbaar -- omdat het niet de eigenschap heeft spontaan met water-/damp te reageren en dat doet secondelijm wel, je kan het beduidend langer bewaren!
Dat laatste komt goed uit want wij "hobby kleinverbruikers" hebben het vaak pas nodig op het moment dat de secondelijm al helemaal gepolymeriseerd is.
Idd die laatste is wel een hele Vfraaie.
Bij een dergelijke "naked" moet eigenlijk alleen de spaghetti van bochten en bijbehorende sigaar voor het slanke uiterlijk nog worden omgevormd tot een "onder body" uitlaat, ongeveer zoiets als bij de Duc Pannigale. Concessie wordt dan wel de middenbok.