Ga naar inhoud

RienRC36

Forumlid
  • Items

    10
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Profiel Informatie

  • Locatie
    Bergen op Zoom

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n 94-97 VFR750
  • De mijne is
    Groen

Recente bezoekers van dit profiel

383 profielweergaven

RienRC36's prestaties

Gevorderde rijder

Gevorderde rijder (4/10)

  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recente badges

1

Reputatie

  1. Weet iemand hoe ik de passagiershandgrepen op kan bergen onder het zadel? Ik meen dat ik wel eens een foto heb gezien dat ze op een bepaalde manier op de houders geschoven kunnen worden, zodat het zadel ze afdekt. Ik heb gepuzzeld, maar kom er niet uit. Het gaat om een RC36/2 (1997). Hoor graag of dit uberhaupt mogelijk is... Bedankt alvast!
  2. Waarschijnlijk een long shot, maar heeft (of weet) iemand origineel groen plaatwerk voor mijn beauty? Ben op zoek naar origineel, gaaf plaatwerk in de originele groene kleur met de originele stickers. Ik weet dat ik op zoek ben naar een (hele kleine) naald in een mega hooiberg. Wie weet wat?
  3. Update (na 11 jaar(!)), SR nog steeds in orde, ca. 13k mee gereden...
  4. Textrip van de site: Regelaar/Gelijkrichter - CARR581 Met 3 jaar garantie!! Ook telefonatisch geverifieerd, dus..... 't verhaal is goed en de regelaar.................... dat wijst de toekomst uit. Groeten,
  5. Vandaag Carmo regelaar binnen gekregen per post (gisteren besteld), direct gemonteerd en........................... Lekstroom 560 microA = 0.560 mA = ok! Laadspanning 14.50 V vanaf 2000 rpm tot 4000 rpm (niet hoger niet gegaan vanwege koude motor...) Dus: Geen verdere heatsinks eraan gemonteerd, Carmo geeft 3 (!) jaar garantie. Bij verdere problemen hou ik het forum op de hoogte....... Geen nieuws is dus goed nieuws Groeten, Rien
  6. Graag jullie advies over het volgende: Na ca. drie weken stilstand wegens vakantie in het buiitenland weigerde m'n vfr alle diensten Accu zo dood als een (dode) pier. - Accu is ca. 1 maand oud (Yuasa). Andere accu erin (opgeladen en wel) en de vfr startte direct, alles ok, zo leek het. Motor afgezet, sleutels uit contact en de lekstroom gemeten: 33 mA (0,033 A), dit is volgens mij veel te veel, een 10 Ah accu is dan in 10/0.033 = 300 uur leeg = 12 dagen! Omdat de spanningsregelaar het meest besproken (kapotte) onderdeel van elke vfr is, deze losgeplugd en toen nog 'ns de lekstroom gemetenm deze was gedaald tot 570 microA (0.000570 A), dus op verder onderzoek. Motor gestart en laadspanningen gemeten: 2000 rpm - 12.9 V 3000 rpm - 13.7 V 4000 rpm - 15.5 V 5000 rpm - 16.0 V 6000 rpm - 16.5 V Volgens mij te veel, dus een nieuwe Carmo sr (CARR581) besteld - ben benieuwd wanneer-tie binnen is. Klopt mijn diagnose? - ik zie jullie reactie met belangstelling tegemoet.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...