Ik heb een parelwitte F1200F, bjr2010, in de garage staan(wintertijd ,verzekering even stop FII in de tank).
Gekocht als Italiaanse demo(uit Como) met 1250km op de teller voor E 14000 ipv 17000. Een fantastiese machine!
Ben ook racefietser(Luik Bastenaken Luik),beetje sportieve houding,urenlang,, daarom niet zoveel problemen daarmee.
Heb vanalles en nog wat gehad, Yamaha XS750 3cil, Ducati 750 en 900SS,Honda VFR750,Triumph Daytona 3ci 995,Buell Sportster1200,BMW 800 Rotax
Maar vind de VFR1200F het absolute einde. Styling, nog altijd actueel. Misschien ook iets te maken met ouder worden...Magisch merk,lichtvoetig,power, autobahn KingoftheRoad,toeren in Schotland,vriendenclublje: gassen!
Heb ook ooit de Honda 6cil 250 van Mike Hailwood gehoord en gezien op Assen,midden 60er jaren, onvergetelijk).
Magisch merk ,HONDA. En vind de VFR1200motor V4 het ultiem bereikbare. Voordat..??
Voordat de EBIKES(of wat dan ook) het worden.
Misschien ook de reden dat Honda nu met de ontwikkeling is gestopt. Wen dr maar aan!!.
Ik van mijn positie, wat ouder ,denk ,dat het echt anders wordt, ik maak dat niet meer mee.
Geen VFR 1200F meer maar een E 25K(Ampere...) , desnoods met een syntetische 4cilgeluidssimulator of nog iets anders..
Niettemin, je houdt de dingen niet tegen: Een gelukkig -Honda VFR2020- you all.
We kijken uit wat Honda verzint...