Ga naar inhoud

Wackywabbit

Lid VFROC
  • Items

    228
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    2

Wackywabbit won de laatste dag op 17 mei 2020

Wackywabbit had de meest gelikete inhoud!

Over Wackywabbit

  • Verjaardag 14-10-1975

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Wolphaartsdijk
  • Interesses
    Lekker op stap met de motor!

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n 98-01 VFR800
  • De mijne is
    Zilver

Recente bezoekers van dit profiel

1110 profielweergaven

Wackywabbit's prestaties

Ervaren rijder

Ervaren rijder (5/10)

  • Reacting Well
  • Conversation Starter
  • First Post
  • Collaborator
  • Week One Done

Recente badges

50

Reputatie

  1. Wegens overstap naar een tankring heb ik mijn bagster hoes en tas over. Passen oo een vfr800fi van tussen 98 en 01 Eigenlijk 2 hoezen. 98 zilver en 01 zilver met een grijze tanktas erbij. Vrpr 50 voor de set, bieden mag ook
  2. K heb nog een zadel, is wel qua zit heel iets breder gemaakt. Je mag m evt proberen, bevalt ie neem m dan over. Grt, Edwin
  3. Idd knipperlichtgaatjes wat aanpassen. Verder werkt t prima. Heb deze ook op de vtec. Ik gebruik overigens bewust geen led lampen. Andere optie is om 2008 knipperlichtfittingen te bestellen, maar die hebben een andere aansluiting.
  4. Ik heb een bochtenset van een duitse fi liggen. Ook met kat dus.
  5. Mijn vtec heb ik gedelinked. Inderdaad super belangrijk dat je de 2e master bekrachtigd, dus tegen de vork duwen bij spoelen. Maar het was zo lang niet gedaan dat het echt troep was, kwam nauwelijks nog iets door. Mn fi doet het daarintegen gewoon perfect met dcbs.
  6. Komt met dcbs ook nogal es voor dat ze de secundary master vergeten te verversen. Als je dat te lang vergeet krijg je rommel in de drukregelaat (pcv) bij je tank en kun je spoelen wat je wilt maar de middelste zuiger blijft vervelend doen. Pcv is geen revisieset voor en net die is ook aardig aan de prijs. Uiteindelijk ga je hem dan delinken. Heb ik ook gedaan. Dubbele leiding achter. Jumperleiding op de voorremklauw links.
  7. Het is meer dan alleen die arm. Ik heb ook het onderste lager in de schokbreker vervangen. Die in de achterbrug was nog goed. Heb hem wel meebesteld, maar iets meer werk, dus uitgesteld. Komt bij volgende bandenwissel waarschijnlijk. En ik had geen 2e man nodig, bij mijn vfr was de speling dermate dat het duidelijk genoeg was. Bussen overigens waren nog prima. Het zijn echt de lagers die stuk gaan.
  8. Motor in zn 1 zetten. Dan sleutel op achterwielmoer en omhoog trekken, omlaag niet geprobeerd, daar hangt hij al in. Omhoog en dan hoorde je niets aan klik ofzo, maar had je wel duidelijk speling. Andere VFR moet ik nog nalopen voor t seizoen, mocht die het ook hebben, dan film ik het wel even.
  9. Wegens vervanging van de ruit van mijn vfr door een spoilerruitje van MRA heb ik de Double bubbel ruit over Double bubble powerbronze Dark smoke 1 hoekje van de haak is een puntje af, zie foto. Prima te bevestigen. 25,-
  10. Tijdens wisselen van de achterband merkte ik wat speling op en neer bij losdraaien van het wiel. Wiel eruit, nog es gevoeld aan alleen de brug, ja er zat wat speling. Eerste verdachte dan de vering of het linksysteem. Die laatste gaat er het makkelijkst uit, dus steun onder de brug, bouten los en daar kwam hij. Op het oog eigenlijk niets mis. Nieuwe lagers en seals besteld. Vandaag met de bankschroef en een grote dop op de linkarm en dop 17 erin netjes de lagers eruit geduwd. Nou.... dan de schoongemaakte bus erin en er was speling voelbaar, heel duidelijk. Bus afgepoetst en in een nieiw lager, veel beter. Dus. Lager on eenzelfde manier in het linkarmpje geduwd, netjes in het midden. Ander lager ook, seals even ingevet en erin gestoken. Naaldlagers volgeduwd met lagervet, busjes erin en na overtollig vet poetsen gemonteerd. Alle speling weg, lagers zagen er niet rot uit, maar kennelijk na 105000km zijn ze wel op. Ben benieuwd of het ook met rijden merkbaar gaat zijn.
  11. 1 op 23 rijd ik op de 2001 fi ook vrij gemakkelijk. Record tot op heden 493km op een tank. Daarna 20,8 liter getankt, dus hij was wel bijna droog. Wou dat mn vtec iets van die zuinigheid had. Die red met moeite 1 op 19 als alles meezit. Meest 1 op 17 a 1 op 18.
  12. NAKS heb ik vervangen bij 58000 km. Gingen tikken, dus preventief gedaan, ook thermostaat toen gedaan. Grt, Edwin
  13. Zo, ook de Vtec is door de 100000, 101240km nu en met originele stator en SR, en dat voor een 2002. Lekker weekendje wezen spelen in het Westerwald en tada, over de ton. In bezit sinds 2012 gekocht van een bekende die zijn helm aan de wilgen hing, zelf nu dik 50000 km mee gereden 2e motor over de ton, op de xj900 staat 321000 km, daar komt ook nog steeds bij, daar heb ik er 180000 zelf van gereden. Nu de FI nog, die staat op 95000 km, dus nog even sporten en dan is die er ook.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...