Ga naar inhoud

Viffer

Forumlid
  • Items

    2864
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    22

Viffer won de laatste dag op 1 september 2017

Viffer had de meest gelikete inhoud!

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Locatie
    Zeeland

Uitgebreidere profielinformatie

  • Type VFR
    Ik heb 'n VFR1200F
  • De mijne is
    Wit

Recente bezoekers van dit profiel

2961 profielweergaven

Viffer's prestaties

Vaker hier dan op de VFR

Vaker hier dan op de VFR (8/10)

  • One Month Later
  • One Year In
  • Week One Done

Recente badges

617

Reputatie

  1. Ik heb de Metzeler Roadtec 01 SE er nu onder zitten. Fijne en soepele band die nu na 4500 km nog steeds hetzelfde rijdt al toen hij nieuw was. Dat heb ik met een Metzeler band niet eerder ervaren. Ik zit nu op een slijtage van 2/3 gerekend vanaf nieuw. Meestal waren mijn eerdere Metzelers dan al aan vervanging toe. Michelin banden vind ik echt helemaal niks. Mijn mening.
  2. Hier staat ook nog wat om te lezen. https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://www.vfroc.nl/forumVFR/topic/21232-de-viffert-van-viffer/&share_tid=21232&share_fid=58226&share_type=t&link_source=app
  3. Bij sportief rijden gaan progressieve een stuiterend rijgedrag geven op de voorvork bij wat slechter wegdek.Duo en bagage geen probleem. Rijhoogte goed zetten en klaar.
  4. Beide producten zijn gewoon goed. Ik heb bij HK gekocht. Ik wilde geen progressieve veren meer. Bij HK hebben ze me het hemd van het lijf gevraagd hoe ik wilde rijden met welke belading en met of zonder passagier. Daar is de vering uiteindelijk op gemaakt en ingesteld. De remote rijhoogte verstelling is nu nog de enige instelling die nog wel eens verzet wordt. De motor rijdt er alleen maar beter door. [emoji41] De voorvork krijgt bij Wilbers een aantal extra klikken voor de rebound instelling. Dat is prettig. Belangrijk verschil tussen lineaire en progressieve veren is dat bij sportief gebruik je beter een lineaire veer kan rijden en voor bij een rustiger rijgedrag het comfort van een progressieve veer wat beter is.
  5. Zat meer in de richting te denken van een Yamaha MT09 tracer. In GT uitvoering.
  6. Ik ook nog altijd. Denk wel eens na over een 50 kg lichter motor maar kan niet kiezen.
  7. Waarom een topkoffer? Ten eerste staat het voor geen meter en ten tweede is de invloed van dat ding op de rijeigenschappen zeer nadelig. Ik zou voor alleen zijkoffers gaan.
  8. Als ik mijn contact aanzet gaat licht ook al aan. Geen probleem hoor. Zodra de motor loopt 14.3 Volt.
  9. Ik heb een DynaJet aangesloten op de PowerCommander. Nee, terugschakelen met dat ding is niet mogelijk.
  10. Daar gaat het dus echt mis denk ik, dat men de openbare weg voor een circuit aanziet. Met dank aan de circuit trainingen.
  11. Dit plaatje geeft weer: De waarden voor de Flash. Tot 10500 omw/min. Met PC. De waarden na de Flash. Tot 11500 omw/min. Zonder PC. De waarden na de Flash. Tot 11500 omw/min. Met PC.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...